Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Just Cause 2 ~ Offisiell tråd ~


Er det bare jeg som ergrer meg grenseløst over at soldatene tåler EKSTREMT mye? Pluss at det føles som om det kommer to nye når man har drept èn. Jævla hydrasyndrom, elns...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Laster ned demoen nå! =)
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Er det bare jeg som ergrer meg grenseløst over at soldatene tåler EKSTREMT mye? Pluss at det føles som om det kommer to nye når man har drept èn. Jævla hydrasyndrom, elns...


Vanlige soldater er greie, men siden 1/3 er "elites" blir det jævla irriterende.
Hater også å drepe disse Colonel fyrene, de tåler flere skudd enn helikoptere og biler.
  • 0
En C4 også er de død. Så enkelt er det
  • 0
Siterer ROJ123:
En C4 også er de død. Så enkelt er det


Er så sjeldent jeg har de.

Lagt til 2010-03-30 22:58:
Siterer ROJ123:
En C4 også er de død. Så enkelt er det


Er så sjeldent jeg har de.
  • 0
Spilte 11 av de første 36 timene det var ute, Men spilte på mesteparten av den andre timen BF:BC 2
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
  • Play
  • Play
Sykt digg at du kan bruke hvilket som helst fly i spillet. Hadde det ganske morsomt da eg krasjet inn i et småfly med den gedigne jumbo-jet'en (eller ka no den kalles). Den er i hvert fall SVÆR
  • 0
Jeg elsker og være i ørkenen. Det er det eneste stedet man kan lette med jettflyet man kjøper. Det er veldig vanskelig og gjør det andre steder.
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Noen som har vært på den mystiske Lost øya helt nord-vest? Regner der konstant + at det er noen mystiske tårn der..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Har ennå ikke vært der. Er på hytta og kan ikke sjekke det ut heller
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Noen som har vært på den mystiske Lost øya helt nord-vest? Regner der konstant + at det er noen mystiske tårn der..


Hørt at den er nokså mystisk!
Decyfered!
  • 0
Neida, i et oppdrag skal du gjøre så flyene ikke styrter ; ) Du skal slå av EMP-en.
  • 0
Demoen e digg! i det nordvestre hjørnet på demoen er det militærbase med det diggeste helikopteret jeg har brukt bare husk å ødelegge alle SAM'ene først!

Edit: hvis du bruker evig tid glitchen, sørg får at du har nok kaospoeng til å gjøre det flyoppdraget (på tid) så forsvinner den irriterende tid igjen greien
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hysj, quakecry!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Er ikke noe å hysje om. Er ikke en spoiler, da øya er der. Og en trenger ikke være rakettforsker for å forstå at det er en emp.
  • 0
Jammen nå spoilet du nettopp oppdraget og hva man skulle gjøre på øyen! argarg rage
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Er ikke en spoilertag her på forumet heller, og hadde vært umulig å unngå om jeg så hadde skrevet spoiler ovenfor.
  • 0
Nei, men uansett, du trenger ikke å rope ut hva oppdraget er, det er nesten det samme som å si hvordan siste oppdraget er, ihvertfall for meg.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Men grunnen til at jeg sa det. er at det har ingenting med lost å gjøre overhodet.
  • 0
Nei, men den ligner litt på lost øya med at det ligger flyvrak på stranden og det er en bunker langt inne i jungelen. Tviler sterkt på at Avalanche hadde lagt noe fra en så dårlig serie i spillet sitt
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Ja, men du ser jo at de folka er japanesere og snakker japansk. Ser du om du lander på øya også ser du på bilene, samt stemmene. Så jeg spoiler ingenting.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Nei, men den ligner litt på lost øya med at det ligger flyvrak på stranden og det er en bunker langt inne i jungelen. Tviler sterkt på at Avalanche hadde lagt noe fra en så dårlig serie i spillet sitt


Sier du at Lost er dårlig??

WTFLOLRAGE!111eleven!!!...................
  • 0
Siterer quakecry:
Ja, men du ser jo at de folka er japanesere og snakker japansk. Ser du om du lander på øya også ser du på bilene, samt stemmene. Så jeg spoiler ingenting.


Du spoilet jo oppdraget ..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
En sa at PS3 kunne laste opp Vidioer direkte på youtube, er det en måte å lagre en film av sist x antall minutter du spilte uten camera?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Onkel Gerda:
En sa at PS3 kunne laste opp Vidioer direkte på youtube, er det en måte å lagre en film av sist x antall minutter du spilte uten camera?


Vet ikke helt ka du mener, men det går bare ann å laste videoer opp på youtube eller i videos på PS3'en. Man kan enten la spillet automatisk ta opp de siste 30 sekundene av spillet, eller du kan manuelt ta opp selv, og den vil eg tro kan vare i rundt 45-60 min
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!