Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

League of Legends (LoL) ~ Offisiell tråd ~


Vant dermed denne runden i Fantasy lett. 225 poeng her, hvordan gikk det med dere?

Siterer The Heretic:
Endelig blitt Gold etter en lang kveld.


Vurderer å gjøre samme imorgen, bare med silver. Har spilt litt ranked i det siste og det har gått veldig bra, temmelig sikker på at jeg klarer å ranke opp om jeg prøver hardt nok.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Startet denne sesongen i Silver 5, og har nå klart å kare meg opp til Gold 2. Mye blod og tårer. Alle de jævla trollene som alltid skal ødelegge promos!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Helt utrolig at de kan bli så smekke i hodet, at de kaster bort den fantastiske muligheten de hadde til å virkelig leve av pro gaming. Får bare håpe de legger bort all den drittslengingen, og at de kommer tilbake senere. Er ikke første gangen dette har skjedd med spillere, og man har vært vitne til mange toxice spillere som har skjerpet seg. Men uansett, håper de kommer tilbake med skikkelig innstilling, fordi de er to virkelige gode spillere.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Andooh:
http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1
749326

Helt herlig lesing! Det var ikke for tidlig for å si det sånn!


Jeg venta på det for å si det sånn.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taxta:
Helt utrolig at de kan bli så smekke i hodet, at de kaster bort den fantastiske muligheten de hadde til å virkelig leve av pro gaming. Får bare håpe de legger bort all den drittslengingen, og at de kommer tilbake senere. Er ikke første gangen dette har skjedd med spillere, og man har vært vitne til mange toxice spillere som har skjerpet seg. Men uansett, håper de kommer tilbake med skikkelig innstilling, fordi de er to virkelige gode spillere.


Absolutt gode spillere begge to, men Nuke har jo holdt på sånn lenge før hanble kjent gjennom Lemondogs i fjor. Så man får jo bare håper de lærer, selv om det virker som de ikke bryr seg så forferdelig mye egentlig. Er forsåvidt glad NiP løste de fra kontrakten ASAP, og at de ikke vil ha sånne folk på laget.

Siterer Taktikkeren:
Jeg venta på det for å si det sånn.


Haha, ja, samme her! Mangler bare at ett par kjente NA spillere får litt smekk nå, så har de kanskje fått renska opp litt i miljøet.
"They'll not expect a gank the Eight Time! FAKK!" General OddOne
  • 0
Riot er jo arbeidsgiveren deres, så de har jo regelrett spytta sjefen sin i ansiktet. Når de ikke klarer å skjerpe seg etter bøter, bans av profiler og advarsler, da fortjener de ikke mer.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Da har jeg endelig kommet meg opp i Silver V. Satser på Gold denne sesongen for å få skin i premie, men vanskelig å carrye games som en support main.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Anbefaler alle med et snev av interesse i proft League-spill å sjekke ut finalen i OGN som nylig gikk av stabelen. KT Arrows v Samsung Blue, de tre siste kampene er noe av det absolutt beste jeg har sett i E-sports scenen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Noen her som følger med på Worlds da?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
11. juli 2014 er datoen på siste match jeg spilte. Nå fristet det så smått å begynne igjen. Leona er fortsatt OP.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
11. juli 2014 er datoen på siste match jeg spilte. Nå fristet det så smått å begynne igjen. Leona er fortsatt OP.


Woot? Samme her! Siste matchen min var i august eller noe. Så tok jeg for første gange siden det en match i dag. Sona er også OP.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Woot? Samme her! Siste matchen min var i august eller noe. Så tok jeg for første gange siden det en match i dag. Sona er også OP.


Ja, hun er ikke så verst hun heller. Men hun er en support som aldri hadde klart å få 17 kills på en runde
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
11. juli 2014 er datoen på siste match jeg spilte. Nå fristet det så smått å begynne igjen. Leona er fortsatt OP


Wow! Spilte siste en runde i natt jeg, så kanskje jeg skal begynne igjen jeg og
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, hun er ikke så verst hun heller. Men hun er en support som aldri hadde klart å få 17 kills på en runde


Nei kanskje ikke, men jeg har fått 48 assist med henne en gang så en bra support, det er hun!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Nei kanskje ikke, men jeg har fått 48 assist med henne en gang så en bra support, det er hun!


That she is.

Hva synes dere om det nye Summoners Rift kartet forresten? Det har ikke falt helt i smak hos meg enda, men det kommer sikkert etterhvert. Jeg var også svært glad i den gamle musikken, men den nye er ikke så verst den heller. Smått nostalgisk av en eller annen grunn.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Solo queue ass. Tap, vinn, tap, vinn, vinn, tap, vinn, tap.
Riot, y u not match me with stabile players?!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Bare å instalocke Malphite nå. 11 seiere, 1 tap på de siste kampene. Kællen Steinen er helt vill atm.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hva synes dere om det nye Summoners Rift kartet forresten? Det har ikke falt helt i smak hos meg enda, men det kommer sikkert etterhvert. Jeg var også svært glad i den gamle musikken, men den nye er ikke så verst den heller. Smått nostalgisk av en eller annen grunn.


Instalocker Nunu om jeg noensinne må spille jungle, fungerer altfor bra.

Siterer Glorfindel:
Riot, y u not match me with stabile players?!


Y u not able to carry your team to victory?

Siterer Glorfindel:
Bare å instalocke Malphite nå. 11 seiere, 1 tap på de siste kampene. Kællen Steinen er helt vill atm.


Malphite & Orianna wombo-combo?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Instalocker Nunu om jeg noensinne må spille jungle, fungerer altfor bra.


Nunu Bot. Best skin ever.

Siterer JoEy_Odd:
Y u not able to carry your team to victory?


Fordi jeg som regel spiller support...

Siterer JoEy_Odd:
Malphite & Orianna wombo-combo?


Malphite + Annie. Instawin.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nunu Bot. Best skin ever.


#SpamLaugh = Instawin

Siterer Glorfindel:
Fordi jeg som regel spiller support...


Pøh, det jeg mainer også, går lett an å carrye derfra, det bare innebærer masse roaming eller at du får din ADC fed.

Siterer Glorfindel:
Malphite + Annie. Instawin.


Ikke like mange style points som Malphite+Orianna.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Pøh, det jeg mainer også, går lett an å carrye derfra, det bare innebærer masse roaming eller at du får din ADC fed.


Ja, jeg har fått 17 kills med Leona en runde jeg. Men det hjelper fint lite om resten av laget er ubrukelig og motstanderens jungler babysitter.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Noen som har begynt på nye ranked season enda?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
#SpamLaugh = Instawin


*#SpamLaugh = Instarage = Instawin
Gud så mange jeg har spilt med som rager til tusen når Nunu bare står og ler.
  • 0
Siterer The Heretic:
Noen som har begynt på nye ranked season enda?


Nei, har ikke fått spilt i dag. Er egentlig lite glad i placement matchene, siden de ofte pleier å ha ganske variabelt utfall. Men har lest at plasseringen din i forrige season er mer avgjørende nå, så da satser vi på at det går greit.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!