Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Crysis 2 ~ Offisiell tråd ~


Siterer fanzypanzy:
bare et helt vanlig eksemplar med litt glinsende skrift på coveret.


Er nå litt mer enn det og da, syns nå jeg husker at de inkluderte meningsløse bonuser og bonus xp for å korte ned på holdbarheten.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Den eneste forskjellen på coveret til Limited Edition og Nano Edition var at Limited Edition hadde et mer glinsende cover som fanzypanzy skriver, mens Limited Edition hadde et såkalt "steel" cover som de fleste andre samlerutgaver har (Killzone 2, Black Ops og MW2 f.eks.).
  • 0
Jeg synes soundtracket til Crysis 2 er så fett! Så sykt glad jeg er for at Hans Zimmer har vært med i produksjonen!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer Manfrozen:
Jeg synes soundtracket til Crysis 2 er så fett! Så sykt glad jeg er for at Hans Zimmer har vært med i produksjonen!


Da er vi 2.

Siterer Tommy Kvaernerud:
http://www.youtube.com/watch?v=3PbpKa3rWK0&feature=fee
du

Literal Crysis 2 Trailer


Awesome!
  • 0
Haha, fant et "morsomt" bug i Corporate Collapse. Spoiler:Etter man har brutt seg inn i garasjen via døren, møter man på to biler med monterte maskingevær. Gå til den siste av de to. Det første lyset i taket til venstre, i rommet den befinner seg i, forårsaker bugget. Det er altså lyset som er plassert i taket til høyere for fronten på den siste bilen jeg mener. Skyter man lyset med et våpen (har bare forsøkt med SCAR og Majestic) så detter man under bakken. Skyt masse, er ikke alltid at det skjer med en gang. Man må loade checkpoint, og vet ikke om det fungerer på andre platformer enn xbox.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Skal teste den ut, kris2ffer.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Onlinen er sykt bra..... På pc
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Dtno:
Onlinen er sykt bra..... På pc


+1

Konsollonline suger hardt. Har både prøvd PS3 og Xbox versjonen av MP og PC knuser dem begge lett.
  • 0
Hva gjør PC versjonen bedre online?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Shait, supersoldier var lett! tok meg 6 timer på normal men bare 3,5 på supersoldier. Bare å snike seg forbi alt
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva gjør PC versjonen bedre online?


Bedre kontroller, bedre grafikk, bedre flyt, bedre framerate, rett og slett bedre i alt.
  • 0
Det er for mye hack på onlinen til Crysis 2
speed, clock hack og uendelig energi.
hadde det ikke vært for hackerne så hadde spillet vært nesten perfek
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer fantomena:
bedre framerate


Spørs hvordan PC du har det.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena:bedre framerate

Spørs hvordan PC du har det.


Jada, men om man har en kraftig PC vil man ha ekstrem god framerate.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Buhu får bare 35-40 fps
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Dtno:
Buhu får bare 35-40 fps


Får 50-60.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer fantomena:
Citerer Dtno:
Buhu får bare 35-40 fps


Får 50-60.


Dude, link til graffik-kort pl0x
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Å herregud, fant ut at eg har kjørt 32 bit versjonen heile tida -.-
Så har ikkje fått brukt mine 8 gig ram enda nei
Men seriøst hater at spillet plutselig ble ''Konsollisert''
Ingen utforskning ''trange baner'' dårlig AI osv.
Men, men kjekt spill uansett ! Selvom det ville vert 10 x bedre vist det var ment bare for pc.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Nvidia GeForce 480 GTX.
  • 0
Jeg siterer fra et annet forum: (Nevner ikke navn, for det er reklame )

Dette er en rant om hvor forferdelig Crysis 2 er. For dere som har lest min tidligere objektive post om Crysis 1, er dette subjektivt nok for dere?

Crysis 2, prakteksempelet på at PC-spill har for lengst gått rett til helvete.

Hva kan en si om Crysis 2? Tja, la meg tenke meg om. Fire år gammel grafikkteknologi, like lineært og banalt som Wolfenstein 3D (ja, jeg snakker om spillet fra 1992), null frihet og så dummet ned at selv en IDIOT skal kunne få følelsen av at han er i full kontroll. Summerer det opp de fleste negative aspektene?

Ja, stakkar, det ble vel for vanskelig å måtte holde styr på nanodrakten sin funksjonalitet, la oss heller kode om dette slik at en ikke lenger trenger å spesifisere hvilken modus en faktisk ønsker å bruke. La oss fjerne muligheten for å lene seg til venstre og høyre, og istedenfor "lime" spilleren til objekter som en får lov til å lene seg rundt istedenfor å gjøre dette eksplisitt og manuelt. La oss fjerne prone-funksjonen også mens vi er i gang. Kan vi gjøre det enda mer latterlig og banalt? Tja, la oss putte inn "waypoints" selv om målet er å forflytte seg hele ti meter fremover, slik at uansett hvor dum du måtte være, så skal vi holde deg i hånden hele veien, ja, nemlig. La oss putte inn disse waypoints selv om det ikke går an å gå noe som helst annet sted!

Hva med å la brukeren få lese manualen, og hvis han ikke gjør det, så til helvete med han? Neida, de fleste er nemlig så forbanna lat og dum at de ikke klarer det, de trenger nemlig beskjed om absolutt alt, in-game, og helst på en slik måte at spillet midlertidig stoppes opp for å gi denne beskjeden. Dette er vel den eneste måten å få beskjeder til å trenge gjennom hos den moderne majoriteten av konsoll-spillere.

Selv om protagonisten vår liksom skal kunne gripe fatt i kanter og klatre opp så fungerer dette ikke et eneste sted enn akkurat hvor det er meningen det skal fungere, selv om det helt klart er et hopp som ville være fint mulig å utføre. Eller hva med at jeg svømmer litt ut i vannet, og etter ti sekunder møter jeg på en usynlig vegg? Flotte greier. Fint at de utnytter motoren til det den er i stand til (merk at dette er årets underdrivelse).

Crysis 2 er ingenting annet enn en COD-kopi, de har til og med klart å fange den forferdelig ekle våpenfølelsen. De har klart å ta verdens mest fleksible og interaktive motor og dumme den ned til å kun gå fra A til B, uten mulighet for å gå en annen vei; med grafikk som er så og si identisk til Crysis 1 fra 2007.

Nå er det nok ingen tvil om at dette er smart av CryTek, hvem i alle dager bryr seg vel om PC-spillere som ønsker noe mer enn et hjernedødt spill? Hvorfor bry seg om det, når alle pengene er å melke fra tullinger som sitter seg ned foran TVen i 30 minutter om gangen, og forventer et "heftig spill" de kan beherske på en-to-tre selv med sitt meget begrensede intellekt og mangel på erfaring fra dataspill generelt sett?
Spill som COD-serien og Crysis 2 dekker dette behovet, og gjør det veldig bra. Bare synd at det dominerer så mye at det er godt mulig vi ikke får se en ny revolusjon innen grafikkmotorer før den neste generasjon konsoller kommer, om de noensinne gjør det.

Hallo! Er det bare jeg som synes det er gøy å se en revolusjon innen grafikkmotorer i ny og ne? Er dere ikke snart lei av å se at vi skal være begrenset av Xbox 360 med sine fantastiske 512 mebibyte RAM?

Ta en titt på dette: http://upload.wikime..._Comparison.jpg

DETTE er utvikling. Unreal Engine 4 kommer dog til å se akkurat make ut som Unreal Engine 3, av akkurat samme grunn som at CryEngine 3 ser så og si helt make ut til CryEngine 2, på PC. Hvorfor bruke masse penger på å utvikle en fantastisk motor, til en plattform hvor det er få spillere og hvor piratkopiering florerer? Fint.

Dette er altså grunnen til at jeg vurderer å droppe Crysis 2 til prisen faller under 200 lappen...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer RockFuzzEleven:
snip

Det der lukta litt gamer.no

Endret av moderator fordi: Gigantsitering.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Det er fra Gamer.no. Men jeg er ikke enig.
  • 0
Grafikken er ikke mye bedre en Crysis 1!
Litt enig med RockFuzzEleven.
Men siden jeg kjøpte Nano Edition, så kan jeg heller ikke si jeg kastet bort pengene
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!