Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gears of War 3-tråden


http://www.youtube.com/watch?v=WjQGOMNxrdw

Da er det klart, GOW 3 vil bli sluppet til Xbox 360 den 5 April, 2011.

Spillet vil plukke opp 18 måneder etter hendelsene i GOW 2 og skal avslutte historien til Markus Fenix og resten av Delta squad. Vi kan forvente oss 4-player co-op i campaign, ny våpen, kvinnelige karakterer og nye fiender. Vi skal også i blant få spille som noen andre en Markus of Dom.

På onlinefronten har Cliff Bleszinski lovet oss bedre regionsfiltrering som skal hindre lag-problemene fra GOW 2. Vi vil også få noen av de klassiske online banene fra forgjengerne med oss i det tredje spillet, litt som remaken av Gridlock og Canals.
  • 0
Kommer til å bli rått Ser så frem til det.. ) Blir en råå påske nesteår;)
  • 0
traileren til GOW 3 var überfet og tror det kan bli det beste spillet i serien
Per aspera ad astra
  • 0
Har hørt at Gears of war 3 slutter av denne arcen( norsk?) men det er fult mulig for Gears 4
Trying to be reasonable
  • 0
Gleder meg, 4 player co-op, bedre online og en mulighet for custom karakterer lover veldig godt!

BTW, GoW = God of War, det kom først.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
ja tenkte på det samme selv for et par dager siden på bussen lol
Per aspera ad astra
  • 0
Ser lovende ut. *Sukk* Da blir det et helt år med venting da...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
yup
Per aspera ad astra
  • 0
Jepp, akkurat så lenge igjen til Gears 3...
http://games.webgamedesign.com/free/counter2.swf?title=Countdo
wn%20To%20Gears%203!&count=down&time=1301976000000&bg
c=0x000000&bgb=1&bgd=0&bc=0xffff00&bb=1&bd=0&tc=0xff0000
&tb=1&td=1&uc=0x66ccff&ub=1&ud=2&nc=0x000000&nb=1&nd=0

"%20TYPE="application/x-shockwave-flash"%20NAME="Free%20C
ounter"%20ALIGN=MIDDLE%20WIDTH=500%20HEIGHT=100%20q
uality="high"%20bgcolor="#ffffff"%20allowScriptAccess="sameDo
main"%20allowFullScreen="false"%20pluginspage="http://www.ma
cromedia.com/go/getflashplayer
  • 0
Jeg nå bare si at jeg digger Cliff B... Han virker som en jævlig ålreit kar, og jeg tror han og teamet hans virkelig kommer til å gi alt for det spillet her... Jeg har en sånn følelse av at Gears-serien er "øyenstenen" til Epic Games så når det kommer til den serien der så bullshiter de ikke
  • 0
Får så jævlig frysninger av traileren Akkurat derfor jeg digger GoW
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer Tyranus:
BTW, GoW = God of War, det kom først.


Siterer BlueDaf:
Får så jævlig frysninger av traileren Akkurat derfor jeg digger GoW


*Kremt* GeoW
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Sorry. Den setninga der kunne gitt like god mening på et God of War-forum
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Gleder meg
  • 0
Siterer BlueDaf:
Sorry. Den setninga der kunne gitt like god mening på et God of War-forum

Haha ja
Per aspera ad astra
  • 0
Gleder meg sykt mye til dette spillet!
Hei.
  • 0
Lambent berserker FTW!!!!!
Trying to be reasonable
  • 0
De nye Lambent folka er kule, og Bajonett attack så dritfett ut!
Gleder meg til neste år.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Hvordan er det man laster ned avatar t-skjortene hvor du stemmer på om Carmine skal leve eller ikke?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Du laster ned t-skjorten "Carmine must Die!" eller "Save Carmine" eller noe sånt på Avatar Markedplace, Clawedmaaan! Så går pengene til noe sånn veldedighets greier. Utrolig at Microsoft ikke har krevet å få de pengene fra Epic Games..
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Koster de penger? Da gidder jeg ikke...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hva synest folk om Carmine situasjonen da?
Personlig synest jeg han burde dø, bare se på fyren, et blikk sier jo at han er den hardcore massemorderen, han burde dø en ekstremt brutal, men heroisk død. For eksempel at han velger å løpe mot The Locust Queen med Lanceren i full fyr for så og bli hugget ned av sinte Locust med bajonetten trykt godt opp i buken på henne.
Bare foreslår
I suck.
  • 0
Jeg hadde vist 80 MS Points til overs og kjøpte en Save Carmine T-skjorte. Jeg vil at han for en gangs skyld skal overleve!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det ligger i familien til Carmine og dø! Carmine must die! Selvom jeg likte både Anthony- og Benjamin Carmine
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!