Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gears of War 3-tråden


Håper bare for Guds skyld GOW 3 får en egen Beta. Da slipper vi forhåpentligvis en gjentakelse av den totalt ødelagte online-delen til GOW 2....
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Helt enig Elaxer. Egentlig burde alle spill som har en form for flerspiller ha en beta slik at utviklerne får fikset mest mulig før lansering.
  • 0
enig med Gamergeek, at Carmine burde dø med litt verdighet denne gangen, i stedet for tåpelige måter som i de to forrige spillene!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
enig med Gamergeek, at Carmine burde dø med litt verdighet denne gangen, i stedet for tåpelige måter som i de to forrige spillene!


Eller bare la være å drepe han?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Okey, så etter å ha lest meg gjennom store deler av achievementene (var såpass dum at jeg klarte å lese en del av de historie-baserte achievementene for Act 1 og slutten på spillet) så må jeg si at dette ser ut som relativt lette 1000/1000G. Til og med Seriously 3.0 virker ikke som om den er alt for ille, da det værste der bare blir å komme til level 100 i MP. Gleder meg allerede *sikle*
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Okey, så etter å ha lest meg gjennom store deler av achievementene (var såpass dum at jeg klarte å lese en del av de historie-baserte achievementene for Act 1 og slutten på spillet) så må jeg si at dette ser ut som relativt lette 1000/1000G. Til og med Seriously 3.0 virker ikke som om den er alt for ille, da det værste der bare blir å komme til level 100 i MP. Gleder meg allerede *sikle*


Husker fortsatt Seriously, det var så sykt digg å få den
Spilte jeg mye GeoW med deg, eller? Husker seriøst ikke, er en stund siden nå...
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Spilte jeg mye GeoW med deg, eller? Husker seriøst ikke, er en stund siden nå...


Har aldri spilt med deg i det heletatt nei, så der husker du nok feil
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Har aldri spilt med deg i det heletatt nei, så der husker du nok feil


Stemmer det, har spilt med deg i Halo 3;)
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Stemmer det, har spilt med deg i Halo 3;)


Det kan nok hende at stemmer litt bedre, ja
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Men da får vi kicke ass når 3'eren blir tilgjengelig. Gleder meg så sykt, håper virkelig de har fucka opp multiplayeren som de gjorde med Gears of War 2. Dedikerte servere <3
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Men da får vi kicke ass når 3'eren blir tilgjengelig. Gleder meg så sykt, håper virkelig de har fucka opp multiplayeren som de gjorde med Gears of War 2. Dedikerte servere <3


Det er merkelig hvor feil en setning blir når du glemmer et meget viktig ord!

Men jeg blir gjerne med å spille Gears 3, ja. Men hvorfor vente til selve spillet kommer ut, når betaen åpner om 1 uke og fire dager!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Det er merkelig hvor feil en setning blir når du glemmer et meget viktig ord!


Haha, oops!

Siterer AcH Clawed:
Men jeg blir gjerne med å spille Gears 3, ja. Men hvorfor vente til selve spillet kommer ut, når betaen åpner om 1 uke og fire dager!


Førstegangstjeneste vett. Hakke mulighet til å slenge meg på beta'en
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Førstegangstjeneste vett. Hakke mulighet til å slenge meg på beta'en


Skjønner. Men da er det bare å legge meg til på Xbox Live når spillet kommer ut
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Clawed vet du om vi som vant beta key av draxi får tilgang 18 eller 25 april?
Per aspera ad astra
  • 0
25. April. Det er koder som de egentlig skulle dele ut til de som forhåndsbestiller på Gamestop
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Får tilgang 18 jeg
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Får tilgang 18 jeg


Ah... skulle så gjerne hatt tilgang da selv, i og med at jeg da er på TG og hadde fått mye tid til å prøve den. Har heldigvis fri frem til onsdagen etter Påskeferien, så det blir nok mye Beta-spilling på Mandag og Tirsdag^^
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Får tilgang 18 jeg


Ah... skulle så gjerne hatt tilgang da selv, i og med at jeg da er på TG og hadde fått mye tid til å prøve den. Har heldigvis fri frem til onsdagen etter Påskeferien, så det blir nok mye Beta-spilling på Mandag og Tirsdag^^


Nice c:
The D' is silent.
  • 0
18. april for Bulletstorm eiere og 25. april for de som ikke har Bulletstorm.
  • 0
Siterer fantomena:
18. april for Bulletstorm eiere og 25. april for de som ikke har Bulletstorm.


Tror de fleste som har lest de siste 5 kommentarene har fått emd seg dette alt. Henger du litt etter eller?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kan noen gjenta dat der med når en får tilgang til betaen?
Per aspera ad astra
  • 0
Gleder meg sykt til Gears of War 3 betaen på mandag! Er det flere her på Gamereactor som får tilgang da?
  • 0
Faen! Kan hende jeg får Portal 2 på Mandag. Hva skal jeg spille? Gears 3 beta eller Portal 2?

Siterer Aiden:
Gleder meg sykt til Gears of War 3 betaen på mandag! Er det flere her på Gamereactor som får tilgang da?


Får tilgang både igjennom Bulletstorm og en kode jeg vant hos en snill bruker.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!