Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gears of War 3-tråden


Siterer fantomena:
Faen! Kan hende jeg får Portal 2 på Mandag. Hva skal jeg spille? Gears 3 beta eller Portal 2?


Citerer Aiden:
Gleder meg sykt til Gears of War 3 betaen på mandag! Er det flere her på Gamereactor som får tilgang da?


Får tilgang både igjennom Bulletstorm og en kode jeg vant hos en snill bruker.


Såpass ja, heldig du skulle være da! Da sees vi nok online ;)
  • 0
Siterer Aiden:
Såpass ja, heldig du skulle være da! Da sees vi nok online ;)


Det gjør vi nok!
  • 0
Siterer fantomena:
Får tilgang både igjennom Bulletstorm og en kode jeg vant hos en snill bruker.


Og igjen, hvorfor i huleste melder du deg på den konkurransen når du allerede har tilgang? Tenker du ikke på at det kanskje er andre som hadde hatt mer bruk for den koden enn deg som allerede har tidligere tilgang via Bulletstorm!?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ja, jeg lot være fordi jeg kan forhåndsbestille det. Tenker litt på de stakkars folka som ikke bor i nærheten av en Gamestop-butikk Og du som har tilgang gjennom bulletstorm trenger overhodet ingen beta key
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer fantomena:Får tilgang både igjennom Bulletstorm og en kode jeg vant hos en snill bruker.

Og igjen, hvorfor i huleste melder du deg på den konkurransen når du allerede har tilgang? Tenker du ikke på at det kanskje er andre som hadde hatt mer bruk for den koden enn deg som allerede har tidligere tilgang via Bulletstorm!?


Jeg meldt meg på for å vinne koden til en venn som aldri kjøpte seg Bulletstorm. Så koden gikk til ham.
  • 0
Siterer fantomena:
Jeg meldt meg på for å vinne koden til en venn som aldri kjøpte seg Bulletstorm. Så koden gikk til ham.


Da så. Fikk bare inntrykk av at du hadde tenkt å bruke den selv på grunn av måten du beskrev det på!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Da så. Fikk bare inntrykk av at du hadde tenkt å bruke den selv på grunn av måten du beskrev det på!


Skjønte det.
  • 0
Betaen kommer 17:00.
  • 0
Takk for info fantomena! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet de neste timene ;) Er det noen som vil spille, er det bare å legge meg til som venn i Xbox Live
  • 0
Da er det bare for dere somm har tilgang å kjøre på med inntrykk, dessverre er det ikke alle som har mulighet til å delta på denne beta'en
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Aiden:
Takk for info fantomena! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet de neste timene ;) Er det noen som vil spille, er det bare å legge meg til som venn i Xbox Live


Kan godt spille med deg, men kun i dag. Signal oppgraderer Internettet vært i hele påska så blir ikke å komme på LIVE før påsken er over. Slik at i kveld kan vi godt game.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Aiden:
Takk for info fantomena! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet de neste timene ;) Er det noen som vil spille, er det bare å legge meg til som venn i Xbox Live


Kan godt spille med deg, men kun i dag. Signal oppgraderer Internettet vært i hele påska så blir ikke å komme på LIVE før påsken er over. Slik at i kveld kan vi godt game.


Konge! Kjipt med oppdatering akkurat i påska da! kanskje flere fra gamereactor som vil være med?

Holder på med oppdatering på Gears of War 3 beta. men kommer sikkert ikke inn i betaen før 17.00, men da er iallefall oppdateringen unnagjort.
  • 0
Regner med at dere kommer med noen tilbakemeldinger om Betaen etter at dere har prøvd den litt?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Regner med at dere kommer med noen tilbakemeldinger om Betaen etter at dere har prøvd den litt?


Det regner jeg med at vi gjør! Betaen er forresten oppe og går nå, for de som har kjøpt Bulletstorm: Epic Edition! Spiller nå selv
  • 0
Leste på Gears forumet at Michael Capps, sjefen i Epic, skrev at han ikke gadd og vente til 17:0 slik at betaen er oppe nå, som Aiden sier. Flott Capps!
  • 0
Så? Hvordan er betaen?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Så? Hvordan er betaen?


Var i et party med Arawos i går mens han spilte den, fikk desverre ikke noe mer ut av han enn Rage, og atter mer Rage...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Var i et party med Arawos i går mens han spilte den, fikk desverre ikke noe mer ut av han enn Rage, og atter mer Rage...


Hmm, det høres jo ikke bra ut. Får håpe de fikser det han frustrerer seg over før det kommer ut.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hmm, det høres jo ikke bra ut. Får håpe de fikser det han frustrerer seg over før det kommer ut.


Hehe, eneste han frustrerte seg over var at han ble rompekjørt av Gears-veteraner^^
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Han sa det var ganske bra, og når jeg ba han om å utdype det, sa han at det var veldig bra. Men etterhvert gikk han så langt som å si i at det var dritfett!
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Sorry Sowns, men min kode går til noen IRL venner i stedet
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Har hat betaen lenge men gidder ikkje å spille meir Gears.
Spillte 1 og 2 mest for BRO-OP
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Sorry Sowns, men min kode går til noen IRL venner i stedet


HVA?! Så hvis jeg hadde hatt tid til å spille betaen så hadde jeg ikke fått en kode? Makan! *mumle mumle*!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har betakode, men tiden strekker ikke til...

Synd men sant.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!