Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gears of War 3-tråden


Siterer Crazy Kraken:
HVA?! Så hvis jeg hadde hatt tid til å spille betaen så hadde jeg ikke fått en kode? Makan! *mumle mumle*!


Nope, har allerede lovet den bort til Kim (aka Pekkmaasa)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har ikke skaffet meg koden enda. Men den første som sender meg PM eller skriver i gjesteboka får den.
  • 0
Hva er det Epic røyker egentlig? Først kaninhoder, så store hoder med pipestemme. Hva blir det neste?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
http://www.xbox360achievements.org/news/news-8317-Gears-of-
War-3-Epic-Edition-To-Come-With-Marcus-Figurine-.html


Hvis dette stemmer, så dropper jeg nok Epic Edition og holder meg heller til Limited Edition.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Hvis dette stemmer, så dropper jeg nok Epic Edition og holder meg heller til Limited Edition.


Jeg tror ikke jeg klarer å droppe Epic Edition. Greit, lommeboka gråter, men FFS, det er Gears of War 3 det er snakk om. Artikkelen din var ikke særlig utfyllende da, her er det offisielle:

http://gearsofwar.xbox.com/Templates/Secondary.aspx?id=2016
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Dropper Epic Edition. Ikke særlig mye interessant der. Hadde vært kult med en statue av Marcus, men dropper den likevel.
  • 0
Siterer fantomena:
Dropper Epic Edition. Ikke særlig mye interessant der. Hadde vært kult med en statue av Marcus, men dropper den likevel.


Sjeldent jeg pleier å kjøpe større utgivelsepakker av ett spill, men Epic Edition kan jeg ikke holde meg unna. Dropper heller Skyrim og Battlefield 3 til fordel for den pakka.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Fuck Skyrim og Battlefield! Gears3 som blir epic!
Har virkelig trua på dette spillet, etter å ha spilt betaen.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Har virkelig trua på dette spillet, etter å ha spilt betaen.


No doubt, er så leit at jeg aldri fikk prøvd betaen.
20. september kan ikke komme fort nok.
Men innen den tid skal jeg ha etablert meg på hybel med bredbånd, ny LED-TV, XBL, og anlegg. Can't wait!
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Synes i en eller annen grunn at betaen var gørrkjedelig.
  • 0
Om du synes det fantomena, er ikke Gears of War spillet for deg.

Siterer Decyfer:
Men innen den tid skal jeg ha etablert meg på hybel med bredbånd, ny LED-TV, XBL, og anlegg. Can't wait!


Kult! Skal også flytte på hybel. Så blir hardcore gaming 24/7.
Eller, må lese litt da.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg har alltid elsket Gears spillene, men jeg syntes ikke betaen var så gøy Men er for singeplayeren jeg kjøper det da!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Taxta:
Kult! Skal også flytte på hybel. Så blir hardcore gaming 24/7.
Eller, må lese litt da.


Haha, må nok lese jævlig mye. Men skal få fletta inn en god del timer Geow3 her og der.

Siterer blyantkvesser:
Jeg har alltid elsket Gears spillene, men jeg syntes ikke betaen var så gøy Men er for singeplayeren jeg kjøper det da!


Seriøst? SP'en er grei, men MP'en er episk når alt klaffer.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Kjøper Gears of War 3, helt og holdent pga multiplayeren. Gir egentlig litt blaffen i singleplayeren. Husker ikke hva som skjedde i toeren heller. Så historien henger jeg ikke med på.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Vel, jeg liker best SP!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Men da er det jo ikke rart du ikke likte betaen. Siden det er multiplayer.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Er ikke Gears for meg? Synes SP delen i begge Gears spillene er helt utrolige, det er MP delen jeg ikke liker. Jeg kjøper Gears 3 pga. SP, ikke MP.
  • 0
Sykt! Jaja, det er vel smak og behag.
Hvordan var Retro Lanceren i praksis egentlig? Synes det virker awesome, men har jo ikke fått prøvd den selv...
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Når dere sier dere ikke likte betaen. Så sier det jo litt, når dere bare spiller SP.

Siterer Decyfer:
Hvordan var Retro Lanceren i praksis egentlig?


Den er meget kraftig! Men jeg brukte den aldri. Mye på grunn av recoilen. Helt ekstremt. Brukte ikke Hammerbursten heller. Synes den var dårligere enn i eneren.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Den er meget kraftig! Men jeg brukte den aldri. Mye på grunn av recoilen. Helt ekstremt. Brukte ikke Hammerbursten heller. Synes den var dårligere enn i eneren.


Men Gnasheren er back on track?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Gnasheren er fin! Selvfølgelig litt random når noen får headshot med den. Irriterende.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Gnasheren er fin! Selvfølgelig litt random når noen får headshot med den. Irriterende.


Haha, det er det alltid. Herregud, gleder meg! Virker som de har virkelig jobba med MP'en. Fått våpnene på plass, bevegelsene ser glatte ut, masse karakterer man kan spille som, bra game modes og skins til våpna(?)...
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Er skins til våpnene ja

Glad jeg unlocket Cole til spillet.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Men da er det jo ikke rart du ikke likte betaen. Siden det er multiplayer.


Vel, jeg elsker jo å spille SP med flere folk, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke er noe fan av MP'en..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Decyfer:
Artikkelen din var ikke særlig utfyllende da, her er det offisielle:


Hehe, nå kom den jeg linket til 14 dager før det du postet, samt at det var mens det fortsatt bare var rykter!

Siterer Decyfer:
Hvordan var Retro Lanceren i praksis egentlig?


Jeg for min del brukte knapt annet enn Retro Lancer som startvåpen, og synes den var skikkelig deilig å bruke. Skyter man i bursts så er den skikkelig kraftig, og når du først treffer skikkelig så kan du lett ta ned to eller tre stykker hvis de er nærme nok. Men bayonetten bugger seg hele tiden, da karakteren din desverre er mer opptatt av å gi motstanderen din et klapps på skulderen med den i stedet for å kjøre den langt opp i ryggraden, men det er greit nok.

Jeg fikk egentlig et lite inntrykk av at de prøver å separere de tre startsriflene litt mer denne gangen. I toeren så merket jeg knapt forskjell på Lanceren og Hammerburst, mens her så er det en klar forskjell på alle. Mens Retro Lanceren fungerer litt mer som en SMG, så er den vanlige lanceren Short-Midrange riflen, mens Hammerburst er Medium-Longrange.

Siterer Decyfer:
irker som de har virkelig jobba med MP'en. Fått våpnene på plass, bevegelsene ser glatte ut, masse karakterer man kan spille som, bra game modes og skins til våpna(?)...


Jeg fikk et utrolig godt inntrykk av betaen. Nå var jeg aldri så veldig aktiv i Gears of War (1) MP, men treeren er et stort fremskritt i forhold til Gears 2. Etter cirka 30 timer med gameplay i betaen så opplevde hverken jeg eller de jeg spilte med noen former for lagg, og jeg vet ikke om jeg er alene om å mene dette, men Gears 2 virket veldig tilfeldig på det fleste punkter også. Dette har jeg derimot knapt merket noe til i Betaen (med untak av Gnasher Headshots, men det hører bare hjemme der<3 ) Jeg for min del storkoser meg, og kan anbefale det på det varmeste!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!