Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Medal of Honor - Tråden


Navn: Medal of Honor
Sjanger: First Person Shooter (FPS)
Plattformer: PlayStation 3, Xbox 360, Windows PC
Utvikler: EA Los Angeles (singleplayer) og EA DICE (multiplayer)
Utgiver: Electronic Arts
Utgivelsedato: 15. oktober 2010

Medal of Honor er altså det neste spillet i den kjente serien, og spillet skal være en fresh start og tar plass i moderne tid, istedenfor under 2. verdenskrig som serien er kjent for. Det blir utviklet av to team: EA Los Angeles som skal sto for singleplayer, og EA DICE som skal utvikle multiplayer delen. Spillmotoren de bruker i enspiller delen er en sterkt modifisert versjon Epic-Games sin Unreal 3 motor, mens DICE velger å bruke sin egen motor, Frostbite, som også blir brukt i Battlefield: Bad Company spillene.

Spillets historie tar som sagt plass i moderne tid i dagens Midt-Østen, og spilleren trår ned i skoene til flere av Tier 1 sine soldater, disse jobber under National Command Authority i Afghanistan. Hver og en av dem har sine unike oppgaver og erfaringer. Man vil også få muligheten til å spille som normale soldater, der kampene vil gå for en større skala enn Tier 1 kampanjen. Dette vil skape stor variasjon både når det kommer til historie og gameplay.

I motsetning til tidligere Medal of Honor spill, så vil dette være mer fokusert på realisme og få det til å føles som moderne krigføring. For at dette skal bli gjort riktig, så har EA fått virkelige soldater og personell fra den amerikanske hæren til å hjelpe dem med dette. Vi kan forvente blant annet storming av terrorist skjulesteder, redning av gisler, undercover operasjoner, og muligheten til å kjøre kjøretøy som helikoptre, jeeps og firehjulinger.

Det er ikke sagt så mye om multiplayer delen, utenom at den skal være utviklet av EA DICE og bruke Frostbite motoren. Men i et intervju GameSpy gjorde med utvikleren Gordon Van Dyke, så sa han at "vi ikke kan forvente en klone av Battlefield: Bad Company i Medal of Honor's multiplayer". Og siden det er DICE som står bak, så kan vi forvente både lagarbeid og intense kamper.

Trailere:

Debut Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=czDu97cMSIY

Tier 1
http://www.youtube.com/watch?v=6v6lKPY1gAM

Leave a message
http://www.youtube.com/watch?v=t8j6PAJ7DEc

Intervju med Greg Goodrich
http://www.youtube.com/watch?v=EVSFENobIfo
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Gleder meg til dette spillet, har tilbringt veldig mye tid på MoH: Vanguard
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Nydelig førstepost, det er slik en tråd skal lages!

Er selv litt usikker på om jeg skal skaffe meg dette når det kommer i høst. Skal jo også ha Rock Band 3, Halo: Reach, Fallout: New Vegas og Crysis 2. Men skal ikke se bort ifra at dette eller Call of Duty: Black Ops kommer til å ende opp i spillhylla. Det at multiplayeren blir laget av DICE er jo ikke akkurat ett minus!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ja det er altfor mange gode spill som kommer i år, med det blir nok kun en brøkdel som vi får råd til og tid til å spille, men MoH, Black Ops og New Vegas er høyest på lista mi som jeg skal ha.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Fant et interessant intervju fra Gamespot med Greg Goodrich.

http://www.youtube.com/watch?v=EVSFENobIfo
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Dette spillet ser interessant ut, men grafikken virker på en måte litt for.. smooth?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Dette spillet ser interessant ut, men grafikken virker på en måte litt for.. smooth?


Er ikke noe som heter for smooth! syns grafikken ser fantastisk ut, gleder meg til å se skikkelig gameplay
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Er ikke noe som heter for smooth!


Der må jeg si meg uenig. I et spill som dette kunne jeg heller ha sett for meg en litt mer kornette og mørk grafikk.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer bendik920:
Er ikke noe som heter for smooth!


Der må jeg si meg uenig. I et spill som dette kunne jeg heller ha sett for meg en litt mer kornette og mørk grafikk.


Enig! Mer BC2 aktig, men ikke helt lik som BC2, må ha litt egenart!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Håper ikke dette blir et casual spill som MW2
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
GamerTrailers skal lansere en verdens eksklusiv trailer den 18. mai.

Siterer Eplemos:
Håper ikke dette blir et casual spill som MW2


Det blir det nok ikke, DICE har aldri laget et online spill for casuals, og jeg sikker på at EALA ikke lar singleplayer campaign delen bli noe særlig mindre "hardcore".
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Ikke for å være pirkete men heter ikke dette spillet medal of honor tier1?
hvertfall det jeg har hørt... anyway great game
  • 0
Nope, det heter bare Medal of Honor.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Dette er også et spill jeg gleder meg stort til og spesielt med tanke på at det er DICE som står bak flerspillerdelen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
TIL INFO:

ALLE SOM FORHÅNDSBESTILLER PÅ GAMEZONE.NO FÅR TILGANG TIL BETA, SOM VARER FRA 21. JUNI TIL 18. JULI.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Vet ikke enda om jeg skal forhåndsbestille spillet. Det er jo så lenge til det lanseres.
  • 0
Dette spillet ser utrolig bra ut! Muligens en Modern Warfare killer. Grunnen til det er at i et intervju så snakket de om multiplayeren og b.la. dette ble nevnt:
-Tactical support actions. Dette er akkurat som killstreaks i Modern Warfare 2, men du bygger opp på streaken din ikke bare ved å drepe men også med å spille objective, hjelpe teammates osv. Du skal også kunne ha mulighet til å velge om det skal være en offensiv action eller defensiv.

-Skill. Dette spillet skal tydeligvis ha fokus på å belønne folk med skill, altså det stikk motsatte av Modern Warfare 2 der man blir belønnet for å dø. Jeg gleder meg virkelig til å se hva de kommer å gjøre for å få det til, men det er DICE så jeg tror de klarer det!

-Infanteribasert. Han sa også i intervjuet at spillet ble fokusert på infanteri, altså mye mer likt Call of Duty enn Battlefield er. Jeg tror også dette er noen av elementene som kan knuse Call of Duty og Activison til grunnene.

http://pc.ign.com/articles/109/1097378p1.html

Jeg skal forhåndsbestille idag, og jeg trenger vel ikke fortelle dere at jeg gleder meg!
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Fortsatt litt usikker på dette spillet. Står mellom dette og Black Ops, så jeg venter litt til jeg får se anmeldelser osv.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har tatt ett valg. Siden jeg begynner å bli relativt lei CoD-serien, så skal jeg prøve noe litt annerledes. Bort med Black Ops, kjøper MoH i stedet
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Fortsatt litt usikker på dette spillet. Står mellom dette og Black Ops, så jeg venter litt til jeg får se anmeldelser osv.


Enig med deg der. Dersom dette kommer ut i oktober, har jeg sikkert nok å spille med tanke på Halo: Reach og kanskje Mafia II, så dette blir nok ikke et utgivelsesdatokjøp fra min side. Med mindre det får 9 eller 10/10 overalt da, vel og merke. Det blir uansett ikke både dette og Black Ops.

Interessant teori, Parius.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg skal i hvert fall spille betaen og jeg kan gi dere en rapport ;)
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Tror jeg skal likevel bsetille MoH. Er veldig lei av gameplayet til CoD akkurat nå. GameZone, Here I come!
  • 0
Skal forhåndsbestille snart. Ser fett ut. Håper det tar over for MW2. Det ligner litt på battlefield, så jeg er ikke helt sikker på om Co0D spillere vil like det. De følte jo at BFBC2 var treigtog sånn...
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Da skal jeg bestille både Halo: Reach og Medal of Honor i dag. Men hvilken plattform synes folket jeg skal bestille MoH på? På PS3 eller X360?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!