Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Medal of Honor - Tråden


Xbox FTW!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
PC, så får du litt av begge deler.

Multiplayer delen ser BTW ganske så über fet ut. http://www.gametrailers.com/player/101343.html
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Med ettertanke, kjøp det til PS3, det får man med Frontline i Limited Edition.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Ser ut til at PS3 blir det beste valget i og med at de får Limited Edition.

Liker det at dette kan se ut som en god blanding av MW 2 og BC 2! Ble mer hypa på det etter Sonys pressekonferanse!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
MW2 er urealistisk. Det er ikke ei blanding av MW2
  • 0
Enkelte Gameplay elementer og ideer virker ganske like. Og det med realisme er bullshit. For dette har jeg på følelsen av at blir like realistisk som både MW2 og BC2. Altså ikke realistisk.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det virker virkelig seigt, seigere enn Bad Company 2. Håper virkelig de klarer å få det enda mer smooth, slik som MW2
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Jeg håper på MYE tyngre lydeffekter fra spillet når det kommer, jeg vil at lyden skal være skikkelig tung og metallisk. Ikke så puslete som de var i traileren i linken over.
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Betaen skal visstnok være forsinket på Xbox 360, men det er ikke snakk om lange forsinkelsen. Betaen kommer på Xbox 360 i løpet av uka.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Ifølge en video der GameTrailers snakker med en av produsentene sier jo han at det er flere veier enn å bare forhåndsbestille spillet for å få betaen, men at forhåndsbestilling er den sikreste. Så håper noen sider kommer med en slags giveaway.
  • 0
Det ligner på BC2 designmessig, men gameplayet virker litt mer arkadebasert som foreksempel CoD serien. Håper virkelig de satser hardt på betaen slik at det ferdige produktet blir så polert som mulig.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Jeg gleder meg veldig til dette!!
Vil frontlines ha bra grafikk eller være sånn elendig sånn som cod classic hadde?
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Fronlines skulle vistnok få samme behandlig som God of War, altså at det får HD grafikk eller noe.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
ja hørte det, men hva er egentlig HD grafikk ?
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Noen som har bestilt spillet? Og til hvilken plattform?
  • 0
Skal bestille det til Xbox 360. Men du som har PS3 burde vel gå for Limited Edition til PS3?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har bestilt MoH til PC via Steam. Kostet meg 399,-
Får tilgang til betaen den 21. Juni. Gleder meg til å få prøvd det.
Ser at mange konkluderer med at det er for likt MW2. Greitnok, men jeg mener det ser bedre ut.
Kan ikke vente med å få spilt betaen, og etterhvert den endelige versjonen.
For man had succeeded in destroying the world, but war... war never changes.
  • 0
Ligner mer på BFBC2 enn MW2 syntes jeg
  • 0
Når jeg sa likt, så mente jeg gameplay. Ikke grafikk-messig.
Er jo igrunn en selvfølge at det ligner på BFBC2 grefikk-messig iom. at det er noe lignende motor og samme folka som lager det.
For man had succeeded in destroying the world, but war... war never changes.
  • 0
Siterer dmbardal:
Er jo igrunn en selvfølge at det ligner på BFBC2 grefikk-messig iom. at det er noe lignende motor og samme folka som lager det.


Det er Frostbite motoren, den samme som er brukt i BC2
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Der har du det :p
Men det jeg lurer på er følgende:
iom. at de bruker samme motor, er det da mulig å ødelegge vegger etc. på MoH?
For man had succeeded in destroying the world, but war... war never changes.
  • 0
Tror jeg hørte om noe lignende ja, men er ikke sikker. Tror dog bare det er i multiplayer delen som kan ødelegges siden det er Dice som lager multi, mens detr vanlige studioet produserer singleplayeren.

Jeg har sykt lyst på dette og black ops!
Dette kommer heldigvis 2 dager før bursdagen min
Enda bedre var det ifjor da( en av de beste spillene lagd) Uncharted 2 ble lansert på bursdagen min!
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Siterer dmbardal:
iom. at de bruker samme motor, er det da mulig å ødelegge vegger etc. på MoH?


Det er bare i multiplayeren de bruker Frostbite motoren, i singleplayer skal de bruke Unreal. Men det skal være mulig å ødelegge ting i Multiplayeren, men ikke like mye som det går ann i BC 2.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jaha, hvorfor gjør de det slik?
Høres bare veldig rart ut.
Men håper vi får se litt muligheter til å ødelegge ting.
Det hadde vært fett. Og da mener jeg ikke bare biler, men diverse vegger. Hadde gjort alt så utrolig fett.
For man had succeeded in destroying the world, but war... war never changes.
  • 0
De gjør det slik for å få den beste opplevelsen. Det er EA som bestemte dette før de startet å utvikle spillet. De som utvikler singleplayeren skulle få bruke den motoren de syntes passet best, mens DICE som ble satt til å jobbe med multiplayeren mest sannsynlig kom til å bruke Frostbite motoren. Dette gjør jo så SP og MP blir helt forskjellige i både fysikk og grafikk. All infoen som jeg har her nå er hentet fra den Svenske utgaven av Level, nr. 51
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!