Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Medal of Honor - Tråden


Hvorfor kunne de ikke bruke samme motoren som Singleplayeren? Ser jo ut som Bad Company 2 mod.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Regner med vi vil få mer info ang. det etterhvert som tiden går.
Er trossalt en god stund til spillet har releasedate.

Men om jeg får si så, Medal of Honor betaen viser stort potensiale.
Synes selv det er et morsomt spill, og jeg gleder meg til de slipper et nytt map og Hardcore mode i Juli. Dog dette er bare rykter, men det samme skjedde med BFBC2 og. Så hvorfor skulle de ikke gjort det samme her.
Liker systemet de har laget når det gjelder våpen etc.
Og killpoint (killstreak) systemet er glimrende.

Tror dette kommer til å bli veldig bra
For man had succeeded in destroying the world, but war... war never changes.
  • 0
Tror singleplayeren går på Unreal, og multiplayeren på en modifisert Frostbite-engine med mindre destruction.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Tror singleplayeren går på Unreal, og multiplayeren på en modifisert Frostbite-engine med mindre destruction.


Vet det. Synes det er dumt at de gjør det.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Noen BC2 spillere som er med i MoH betaen?
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Hørt at MoH MP suger.
Noen kommentarer?
  • 0
Har rukket å spilt MoH i noen timer nå, og alt jeg kan si er at det er über awesome! Noen småfeil, men de er lette å ignorere.

Siterer F0xHunter:
Hørt at MoH MP suger.
Noen kommentarer?


Da har du hørt feil.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Noen BC2 spillere som er med i MoH betaen?


Laster ned betaen nå
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg er med. Foretrekker foreløpig bc2 best.
  • 0
Spilt betaen i tre timer nå. Etter en halvtime kom jeg endelig inn i rytmen, og nå digger jeg spillet!

Siterer F0xHunter:
Hørt at MoH MP suger.
Noen kommentarer?


Muligens noen som kun har sett videoer og synes det ligna for mye på MW2...

Siterer Spreeky:
Hvorfor kunne de ikke bruke samme motoren som Singleplayeren? Ser jo ut som Bad Company 2 mod.


Er du med i betaen? For isåfall burde du vite at grafikken er mye penere i Medal of Honor enn i Bad Company 2.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg syntes Medal of Honor mp ser litt kult ut
The cake is a lie
  • 0
Detta kommer til å eie BlackOps..
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Enig med deg Blackwell.
Dette kommer også til å eie MW2
The cake is a lie
  • 0
Skal ikke så mye til for å eie MW2
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Lolz
The cake is a lie
  • 0
Etter å ha spilt over 11 runder i den åpne betaen på PC har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe det med en gang, forhåpentligvis blir spillet kjøpt et par uker etter lansering. Synes det var ALTFOR likt BC2. Ja, jeg vet det er samme utviklerne, men de kunne jo ha forandret noe. Alt var i-grunn det samme. Det føltes ut som en liten utvidelse til BC2 enn et helt nytt spill.

Skuffende DICE!
  • 0
Siterer fantomena:
Etter å ha spilt over 11 runder i den åpne betaen på PC har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe det med en gang, forhåpentligvis blir spillet kjøpt et par uker etter lansering. Synes det var ALTFOR likt BC2. Ja, jeg vet det er samme utviklerne, men de kunne jo ha forandret noe. Alt var i-grunn det samme. Det føltes ut som en liten utvidelse til BC2 enn et helt nytt spill.

Skuffende DICE!


Oh wow hva faen har du spilt?
Syns ikke det var så altfor likt, igrunn ganske ulikt. Kjente igjen en del av lydene fra BC2, men tempoet og gameplayet generelt var ganske ulikt. Likte det sykt godt egentlig, men de burde ordne et lobbysystem siden det var helt jævlig stress å spille med venner.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Skulle ikke ps3 beta komme 4 oktober?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Skulle ikke ps3 beta komme 4 oktober?

PC beta
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Har bare litt lyst å si dette, å jeg vet at noen kommer til å hate meg, men

CoD4 = Pr0
CoD5 = Pr0
MW2 = N00b/EasyMode
BlackOps = EasyMode (Spekulasjon, men er CoD det er snakk om)
BC2 = Trenger mer skill enn på CoD4/CoD5
MoH = Skill
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Prøvde betaen nå... Klunkete styring, Mannen beveger seg helt mongo satt meg fast på 1 million forskjellige..

Hadde det easymode jeg der jeg spilte.. pwna alle men blir det ett kjøp? sikkert ikke...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Noen som har bestilt spillet eller noe sånt. Jeg har enda ikke tatt action og gjort det selv. Lurer på om jeg skal bestille i det hele tatt eller bare kjøpe det på release.
  • 0
Bestillte rett etter Lukket Betaen
Everyday I'm Hustlin'
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!