Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Little Big Planet 2 - Tråden


Jeg bestilte hos Elkjøp, og fikk en Ratchet kode i e-mail idag! Men jeg får ikke reedemet den enda, kan ikke jeg det før imorgen?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Sikkert, har ikke prøvd min egen enda.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Faken, har ikke fått spilt mye pga. jeg har en prøve i morgen
  • 0
Siterer Grallen:
De fleste plasser der man fårhåndsbestiller, så får man med en kode til et kostyme.
Så til dere som fårhåndsbestillte: hvilket kostyme fikk du med? Selv fikk jeg Ratchet


Jeg plukket det opp på GameStop, i går. Fikk med et JAK kostyme
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hvorfor er denne tråden så lite aktiv, er det så få personer som har spillet?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Hvorfor er denne tråden så lite aktiv, er det så få personer som har spillet?


Lurer på det samme
Er det noen som har litt LBP kunnskap, som kan si meg hvor jeg finner objekter i Create Mode? Vet at man har Creatinator, men det må da finnes en lettere måte enn det?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
På det første spillet trykte man bare på firkant og valgt alt man ville ha. Har du fullført tutorials da? De gir nye ting du kan bruke noe som gjør at man MÅ fullføre de for å få alt.
  • 0
Siterer Zyrocz:
På det første spillet trykte man bare på firkant og valgt alt man ville ha. Har du fullført tutorials da? De gir nye ting du kan bruke noe som gjør at man MÅ fullføre de for å få alt.


Har ikke prøvd det enda, får vel gjøre det. Har fullført alle ja, så dem helt til slutten også.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!