Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Siterer nikker123:
Jeg har nettop lagd en sniper-montage,men åssen uploader jeg den på youtube?


Lag deg en bruker, også trykker du på "upload video". Vanskeligere er det ikke...
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Citerer nikker123:
Jeg har nettop lagd en sniper-montage,men åssen uploader jeg den på youtube?


Lag deg en bruker, også trykker du på "upload video". Vanskeligere er det ikke...


WOW du gjør det vanskelig du? For det første må du skrive hvilken nettside han må lage en bruker på da.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Polen Shot:
Jeg greier ikke bruke variable scope når jeg skal quickscope. Sinnsykt irriterende å stille den inn hver gang du dør -.-

Her lo jeg, gitt:
http://www.youtube.com/watch?v=spDQsmtDl4I

BTW, skjer med at emblem og clan tags på våpene ikke blir med på videoene man laster opp?


Spiller du på PC? Uansett, lagge en god del
  • 0
Nei, spiller Xbox, har jo deg på vennelisten
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Derp.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Å
Siterer Polen Shot:
Nei, spiller Xbox, har jo deg på vennelisten


Oi, sykt lagg til å være på Xbox! Dessuten så grafikken ganske dårlig ut på den videoe :/
  • 0
Jævla Black Ops har fryst 2 ganger på kort tid (når jeg spiller online vel og merke) og gjør at jeg må restarte PS3 på en slik måte at den piper og da restarter den ikke på skikkelig vis. Sykt irriterende. Andre spill fungerer med null problem. Har dessuten en splitter ny PS3 og så Black Ops kan bare prøve seg å fucke opp maskina mi! Treyarch, se til helvete og kom med en bedre patch neste gang, den som kom nå har gjort vondt til verre for min del
  • 0
Siterer nikker123:
Jeg har nettop lagd en sniper-montage,men åssen uploader jeg den på youtube?

Hvis den varer over 30 sec så går det ikke via Theater.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Oi, sykt lagg til å være på Xbox! Dessuten så grafikken ganske dårlig ut på den videoe :/


Vet :/
  • 0
Åssen skal jeg da lage montage? da må montagen vare i 30 sec eller kortere!
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Siterer nikker123:
Åssen skal jeg da lage montage? da må montagen vare i 30 sec eller kortere!

Skaff deg en HD PVR og last opp filmer til din egen account på Youtube.
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer nikker123:Åssen skal jeg da lage montage? da må montagen vare i 30 sec eller kortere!

Skaff deg en HD PVR og last opp filmer til din egen account på Youtube.


eller så kan du uploade 30 sekunders klipp og laste de ned fra callofduty.com eller youtube også redigere de sammen på pcen.. goohooogle that shit my man
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Soraki:
Citerer nikker123:Åssen skal jeg da lage montage? da må montagen vare i 30 sec eller kortere!

Skaff deg en HD PVR og last opp filmer til din egen account på Youtube.


eller så kan du uploade 30 sekunders klipp og laste de ned fra callofduty.com eller youtube også redigere de sammen på pcen.. goohooogle that shit my man

Det er jo det letteste og billigste løsningen, kommer ann på om du skal kjøpe deg et redigerings program da...
  • 0
Siterer nVpiLuckiest:
Citerer NewAge:Citerer Soraki:

Citerer nikker123:Åssen skal jeg da lage montage? da må montagen vare i 30 sec eller kortere!



Skaff deg en HD PVR og last opp filmer til din egen account på Youtube.



eller så kan du uploade 30 sekunders klipp og laste de ned fra callofduty.com eller youtube også redigere de sammen på pcen.. goohooogle that shit my man

Det er jo det letteste og billigste løsningen, kommer ann på om du skal kjøpe deg et redigerings program da...


finnes andre måter enn å kjøpe det vettu Men kvaliteten blir ikke så bra vis du gjør det på denne måten da...

Selv bruker jeg HD PVR og vis du er seriøs om det er det vært pengene.. ihvertfall for min del
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer nVpiLuckiest:
Citerer NewAge:Citerer Soraki:

Citerer nikker123:Åssen skal jeg da lage montage? da må montagen vare i 30 sec eller kortere!



Skaff deg en HD PVR og last opp filmer til din egen account på Youtube.



eller så kan du uploade 30 sekunders klipp og laste de ned fra callofduty.com eller youtube også redigere de sammen på pcen.. goohooogle that shit my man

Det er jo det letteste og billigste løsningen, kommer ann på om du skal kjøpe deg et redigerings program da...


finnes andre måter enn å kjøpe det vettu Men kvaliteten blir ikke så bra vis du gjør det på denne måten da...

Selv bruker jeg HD PVR og vis du er seriøs om det er det vært pengene.. ihvertfall for min del

Jeg mente at det var den billigste løsningen om man ikke brukte noen programmer som kosta noe..
  • 0
Spilte sticks and stones i stad med titusenvis av codpoints på spill. Leda hele matchen, men ti sekunder før matchen var over... Humiliation!

Heldigvis skjedde det noe dritt så jeg ble disconnecta og fikk tilbake codpointsa mine
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
HD PVR er jo dritdyrt, hva får jeg igjen får å lage gameplay med mindre jeg er sick god så jeg kan komme inn i machinima å tjene penger på å spille herregud dette ble en lang setning lol.

Anyways, flere enn meg som har problemer med å komme inn på Xbox sine nettsider med brukeren sin? Skulle gjerne gått inn der å fikset på innstillinger så jeg kan bruke theater mode.

btw BlueDaf, jeg følte skam over å lese din blå tekst
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer nVpiLuckiest:
Citerer NewAge:Citerer Soraki:

Citerer nikker123:Åssen skal jeg da lage montage? da må montagen vare i 30 sec eller kortere!



Skaff deg en HD PVR og last opp filmer til din egen account på Youtube.



eller så kan du uploade 30 sekunders klipp og laste de ned fra callofduty.com eller youtube også redigere de sammen på pcen.. goohooogle that shit my man

Det er jo det letteste og billigste løsningen, kommer ann på om du skal kjøpe deg et redigerings program da...


finnes andre måter enn å kjøpe det vettu Men kvaliteten blir ikke så bra vis du gjør det på denne måten da...

Selv bruker jeg HD PVR og vis du er seriøs om det er det vært pengene.. ihvertfall for min del



hva er prisen på en hd pvr dekoder nå om dagen da? vurderer å skaffe meg en
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer Smæ:
HD PVR er jo dritdyrt, hva får jeg igjen får å lage gameplay med mindre jeg er sick god så jeg kan komme inn i machinima å tjene penger på å spille herregud dette ble en lang setning lol.


recorder jo ikke for penger.. da er det på et helt feil grunnlag..

Du recorder for å ha det gøy, capture moments og for meg er det gøy å redigere klippene MINE.. andre sine blir uinteressant...

Og mange hobbyer er dyre, mine er spesielt dyre men så lenge man har det kjekt så har det jo ingenting å si...

Lagt til 2010-11-22 16:08:
Siterer serious_gamer:
hva er prisen på en hd pvr dekoder nå om dagen da? vurderer å skaffe meg en


sjekk ut komplett.no og søk Hauppauge HD PVR .. tror det er rundt 2000kr

ellers kan du sjekke ut Blackmagic Intensity PRO .. skal også være veldig bra men aner ikke pris
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Haha skam på mine eller dine vegne? Dårlig humor, I know

http://www.youtube.com/watch?v=YoN-ZagM0TA&feature=player_
embedded


Lagt til 2010-11-22 16:19:
EDIT: To stykker rakk å kommentere i mellomtiden Spørsmålet var rettet mot Smæ
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jo jo, redigering er kjempegøy det, men mener du at andres videoer med gameplay etc. er totalt uinteresant for deg?

Når jeg tenker meg om, så er redigering skitgøy samtidig som det er apetiss86. Hater når programmet jeg bruker slutter å virke, går tregt, gjør noe helt annet enn det jeg faktisk trykker på, men det som er gøy er å se framgangen man gjør på en video.

Foresten, det er utrolig mange som har HD PVR kun for å være "populær" tydeligvis. Bare finn noen på YouTube med et navn liknende iTaPz f.eks. (tror jeg så en som het det) og profilbildet deres vil være av en hot jente og de har totalt ukjent musikk i montagene sine (selv om den er grei). Så prøver de å gjøre alt så dramatisk og kjører på med serier, hvor de viser tøffe killcams osv. Kall det hobby du, men jeg ser heller på det som noe fjortiss greier.

Siterer BlueDaf:
Haha skam på mine eller dine vegne? Dårlig humor, I know


Skam på mine vegne!!!
  • 0
Fy faen dette spillet suger mer enn munnen min!!!

Lagt til 2010-11-22 16:45:
Faen, moren min kødda seg på GR brukeren min.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Hvorfor bruker alle RC-XD? Spy plane er 1000 ganger bedre -.-
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Fy faen dette spillet suger mer enn munnen min!!!

Lagt til 2010-11-22 16:45:
Faen, moren min kødda seg på GR brukeren min.


MORRA DI!? Nei!

Lagt til 2010-11-22 17:09:
Haha, kødd Electro Banana, det gikk ikke engang et minutt mellem "Fy faen dette spillet suger mer enn munnen min!!! og "Faen, moren min kødda seg inn på GR brukeren min.! LOL! FAIL! Tulling
  • 0
Spy Plane er ikke gøyt, og man kan ikke ta backflip mens man sprenger to personer med et Spy Plane. Catching bazinga buzz!!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!