Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Har sett på en del videoer fra spillet, og kan ikke si annet enn jeg er skuffet. Flerspillerdelen er hovedgrunnen til at en rekke FPS selger nå for tiden, og de har ikke gjort det tilfeldige vraket som er Modern Warfare 2 noe bedre i Black ops. Buggies og flere missiler, bare tullete og alt for kraftige belønninger som ødelegger noe som kunne vært en god spillopplevelse. Hadde faktisk alle øyne(hele to -.-) på dette spilelt inntil de siste videoene ble sluppet, nå vil jeg ikke røre spillet med en to meter lang påle. Skuffeeet.
Square Enix.
  • 0
Siterer Zechez:
Har sett på en del videoer fra spillet, og kan ikke si annet enn jeg er skuffet. Flerspillerdelen er hovedgrunnen til at en rekke FPS selger nå for tiden, og de har ikke gjort det tilfeldige vraket som er Modern Warfare 2 noe bedre i Black ops. Buggies og flere missiler, bare tullete og alt for kraftige belønninger som ødelegger noe som kunne vært en god spillopplevelse. Hadde faktisk alle øyne(hele to -.-) på dette spilelt inntil de siste videoene ble sluppet, nå vil jeg ikke røre spillet med en to meter lang påle. Skuffeeet.


Er ganske enig der. Husker for en stund siden da jeg så en episode av Bonus Round på GameTrailers da de snakket om Black Ops. Michael fra Kotaku og Geoff Keighley var begge skuffet over det de har sett og spilt. Begge var enige om at Black Ops var som en utvidelse til MW2. En utvidelse som kun legger til nye baner, enkelte nye moduser, ny historie osv.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Citerer Tyranus:
Lekket gameplay

http://www.youtube.com/watch?v=wE7c45KQj_w


Fjernet Var det noe fett? MP eller SP?


Det var fra SP, det jeg fikk se av det (veldig veldig dårlig filmet) var ganske lovende, fikk blant annet se armbrøst.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Hk0n:
Citerer bEICHMANN:
Citerer Nilzo:
Har spilt MP MW2 idag Treyarch skal ha gjort mye rart for å ikke slå den


Fjerne killstreakrushhelvete og mye er fikset allered spørr du meg.


Jeg tror det burde gå uten å fjærne killstreakrewardsene. Bare at alle har like killstreakrewards, som i CoD4.


Da blir spillet litt kjedelig da :/ Men de kunne gjort om til killstreakrewardsene slik at vi ikke blir eid i f.eks spawne området.

Men det er vel forsent, man kan se i traileren at det er allerede lagt til killstraeks
  • 0
Den nye radiostyrte bilen (killstreak reward) ser jo rålekker ut
Per aspera ad astra
  • 0
Mange campers som bruker den eller?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Mange campers som bruker den eller?


Man tar ikke med radiostyrte biler på camping! Det finnes da noe som heter sunn fornuft!
Decyfered!
  • 0
Det der spionkameraet gjør sikkert folk veldig paranoide og camper så inn i svarte...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Periso:
Det der spionkameraet gjør sikkert folk veldig paranoide og camper så inn i svarte...


men det vil nokk ikke hjelpe mye.. gjetter du kan ta det ut på en granat.. og siden det tar vekk radaren tror jeg det blir dumt å bruke..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kniv skyte tingen er kul
Per aspera ad astra
  • 0
Håper på shit load med customizations!
Shitting dick nipples
  • 0
Siterer gnomar:
Håper på shit load med customizations!


det er vel allerede garantert...Våpen og Person etter hva jeg vet..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Blir det 16+ eller 18? Jeg håper virkelig at det blir 16+ på CoD, for en gangs skyld. Jeg har cod4. Og dette ser ikke ekstremt voldelig ut, så utifra videoene synes jeg at det burde b

Lagt til 2010-08-26 12:07:
bli 16+*
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Blir det 16+ eller 18? Jeg håper virkelig at det blir 16+ på CoD, for en gangs skyld. Jeg har cod4. Og dette ser ikke ekstremt voldelig ut, så utifra videoene synes jeg at det burde b



Lagt til 2010-08-26 12:07:

bli 16+*


får du ikke foreldrene dine til å kjøbe det vis det bir 18 da?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nei, jeg får ikke lov til 18+. Blir det dedikerte (eller hva det nå heter) servere til PC, eller må man spille igjennom Steam? Hvis man ikke trenger å spille via Steam kan jeg kjøpe det uten at de får vite det Som jeg gjorde med Assassins Creed 1 og 2.
  • 0
Haha får egentlig ikke 18+ selv men jeg skaffet meg GTA IV fordet. Hysj hemmlig.
Per aspera ad astra
  • 0

Men blir det 18 eller 16 på dette?!
  • 0
@ Parkour Gamer jeg tror det blir 18
The cake is a lie
  • 0
NEEEEEI! JEG HÅPET PÅ ET NYERE COD SPILL MED 16 ILANG TID! BUHUUUU!

Lagt til 2010-08-26 16:51:
Kan man spille det på pc uten Steam da?
  • 0
@ Parkour Gamer det vet jeg ikke
The cake is a lie
  • 0
Men jeg er enig, ser ut som 18, på en video jeg har sett om det lå det halvsprengte kropper overalt
  • 0
@ Parkour Gamer er det blod er det 18 år
The cake is a lie
  • 0
Lol, det er jo blod i nesten alle skytespill xD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!