Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Siterer nikker123:
Citerer Temujin:
Fail, spillet er ikke verdt penga heller. Det er kun en ren blåkopi av Mw2, spar penga til noe bedre istede for det her makkverket.
Ikke hør på han,han her vet tydelighvis ikke hva han snakker om, black ops er bare løp og kjøp!.


Tipper du ikke har spilt BO jeg. Zombie mode er bra, SP er veldig bra og online er sykt bra.


Eneste problemet mitt er RCXD. Den er hele tiden på banen, de burde heller tatt den opp til 4 kill streak.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Jess endelig har jeg fått til å legge ut klipp fra theater mode ut på youtube
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer serious_gamer:
Jess endelig har jeg fått til å legge ut klipp fra theater mode ut på youtube



vurdert å legge til link?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
hehe
http://www.youtube.com/watch?v=WtoMUkSMEeU

Ulempen er det bare går ann å legge ut 30 sek. med gameplay
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Har funnet en glitch!

HVis du får en RC-XD (eller hva den heter) og ikke bruker den før du dør, så teller den på killstreaken. Altså hvis du får double kill med den og bruker hardline får du enda en
  • 0
klarer ikke å vente i 20 dager til, kjøper black ops i mårra
  • 0
Siterer HopeN:
Har funnet en glitch!

HVis du får en RC-XD (eller hva den heter) og ikke bruker den før du dør, så teller den på killstreaken. Altså hvis du får double kill med den og bruker hardline får du enda en


Gidd å fortelle om glitcher! de ødelegger spillet! Rapporter det heller til Treyarch
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Meh, black ops er så sjukt bugga på PC at det går ikke ann, jeg boikotter frem til de patcher.
Fem-stjerners medlem
  • 0
ja har hørt det samme, sykt mye lagg og wager matches er alltid fulle elns
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer fattigmann:
Meh, black ops er så sjukt bugga på PC at det går ikke ann, jeg boikotter frem til de patcher.


Taper, kjøp på konsoll.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Altså, jeg spilte Headquaters istad på NukeTown og det var slik at en på det andre laget spawna 20 meter bak med med meg inne i siktet så spawninga kan de få lov til å fikse! Og knifingen som ligner på commando.
  • 0
Til alle dere som har bestillt Hardened/Prestige Edition, viss Zombiebanekoden ikke har funket før, så prøv igjen nå! Min funket ikke i går, men når jeg prøvde nå, så funket de
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ble nettopp ferdig med campain, herlig
QWOP = RageQuit
  • 0
Mangler bare noen timer til så er jeg ferdig med singleplayeren.
Siterer HopeN:
Har funnet en glitch!

HVis du får en RC-XD (eller hva den heter) og ikke bruker den før du dør, så teller den på killstreaken. Altså hvis du får double kill med den og bruker hardline får du enda en


Psst! Du burde ikek ha sagt det for da kunne jeg komme langt i killstreaken

Lagt til 2010-11-12 00:07:
http://www.youtube.com/watch?v=NIUrjiMmi0c

Kult!
  • 0
Ja nå funker det å laste ned WaW zombie map pack.

Må si jeg elsker Wager matcher! De er utrolig morsomme og veldig nervepirrende, spesielt Sticks & Stones hvor man hele tiden frykter å bli bankrupd. Men så utrolig digg å bankrupte motstanderne!

Sålenge er jeg storfornøyd med BO, Treyarch har gjort en veldig god jobb med å få spillet til å føles friskt i forhold til MW2.
Just kill him with your awesome
  • 0
Noe jeg synes er bra er at man kan være i partycha t(på xbox) i alle gamemode'ene unntatt SnD

Zombie må jeg innrømme at er skummelt, plutselig står de bak deg i Kino Der toten, MEN det er gøy!
  • 0
Siterer nVpiLuckiest:
Noe jeg synes er bra er at man kan være i partycha t(på xbox) i alle gamemode'ene unntatt SnD


Det var så ekstremt plagsomt at det var slik i MW2. Digg at de har gjort om på det, for dte var jo nesten ingen som samarbeidet i andre moduser enn SnD uansett. Endte som regel med at folk bare mutet hverandre xD

Siterer nVpiLuckiest:
Zombie må jeg innrømme at er skummelt, plutselig står de bak deg i Kino Der toten, MEN det er gøy!


Kan ikke kalle det skummelt det jeg har spilt hittil (ca 7 timer med Zombies<3), mer hektisk og ekstremt morsomt. Beste er med 4 venner som alle er like stressa som deg selv. Så lenge ikke folk tar det for seriøst, så er det bare gøy<3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Angående det å ikke ta det for seriøst Clawed...

Neida, du ble flinkere til å spille for å ha det gøy etterhvert.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Vi tok det jo ikke så seriøst når vi spilte Zombies da! Det var jo bar efor gøy, det var slik jeg opplevde det i hvertfall. Men litt taktikker er jo bare gøy det også!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer nVpiLuckiest:
Noe jeg synes er bra er at man kan være i partycha t(på xbox) i alle gamemode'ene unntatt SnD


Det var så ekstremt plagsomt at det var slik i MW2. Digg at de har gjort om på det, for dte var jo nesten ingen som samarbeidet i andre moduser enn SnD uansett. Endte som regel med at folk bare mutet hverandre xD

Citerer nVpiLuckiest:
Zombie må jeg innrømme at er


Kan ikke kalle det skummelt det jeg har spilt hittil (ca 7 timer med Zombies<3), mer hektisk og ekstremt morsomt. Beste er med 4 venner som alle er like stressa som deg selv. Så lenge ikke folk tar det for seriøst, så er det bare gøy<3

Jeg skrev skummelt så ikke jeg stjelte ordet til han over
  • 0
Jeg synes dette spillet er veldig mye dårligere enn MW2. Fysikken er helt ræv.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer serious_gamer:
Jess endelig har jeg fått til å legge ut klipp fra theater mode ut på youtube

Kan du gi en kjapp forklaring på hvordan du gjorde det?
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Jeg synes dette spillet er veldig mye dårligere enn MW2. Fysikken er helt ræv.
Jeg kjønner ikke åssen du kan si at BO er dårligere enn mw2.Mw2 var etter min mening en mye større skuffelse enn dette,tusen takk for at iw er nedlagt!
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Siterer Soraki:
Ja nå funker det å laste ned WaW zombie map pack.



Må si jeg elsker Wager matcher! De er utrolig morsomme og veldig nervepirrende, spesielt Sticks & Stones hvor man hele tiden frykter å bli bankrupd. Men så utrolig digg å bankrupte motstanderne!



Sålenge er jeg storfornøyd med BO, Treyarch har gjort en veldig god jobb med å få spillet til å føles friskt i forhold til MW2.


Har du dem!?

Vi må spille det sammen..
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Da var spillet skaffet, syntes det var overaskende lett, etter å ha dødd min første død, så fikk jeg 5 killstreak tror jeg det var. Mulig det var 4, men anyways så var det mye lettere enn å spille MW2. Har bare spilt i kanskje 45 min da så jeg kan ikke si sikkert at det er lett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!