Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Killzone 3


Siterer Onyck:
Kjapt spørsmål fra en som ikke har spilt Killzone før! Hvordan var det me Killzone 2, burde man spille Killzone 1 først? Har veldig lyst på Killzone 3 men vet ikke om jeg burde spille de andre spillene først


Tror nok at du trenger ikke å ha spilt 1ern til å skjønne storyen til killzone 2.
Men til å skjønner storyen til killzone 3 må du ha spilt 2ern eller lese om killzone 2 på killzone wiki
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
Tror nok at du trenger ikke å ha spilt 1ern til å skjønne storyen til killzone 2.
Men til å skjønner storyen til killzone 3 må du ha spilt 2ern eller lese om killzone 2 på killzone wiki


Takk for svar får kjøpe 2ern da
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nå har jeg prøvespilt KZ3-betaen. Jeg må si att.. Dette frister veldig. Nå som kontrollene sitter tar jeg dem på Veteran uansett. Prøver elite en dag tenker jeg.

Når er release for KZ3?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Åååååååå, PS3'en min har fått YLOD, og jeg som hadde forhåndsbestilt KZ3 (For 350 kr på Elkjøp!)
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Åååååååå, PS3'en min har fått YLOD, og jeg som hadde forhåndsbestilt KZ3 (For 350 kr på Elkjøp!)


Trist å høre
The cake is a lie
  • 0
Forhåndsbestilte spillet i går. Gleder meg ekstremt til å forsette historien. 2eren hadde en utrolig spennende historie (min mening) og en stor cliffhanger. Håper bare de avslutter historien på en verdig måte om Killzone 3 er avslutningen (noe jeg tviler på).
  • 0
Siterer fantomena:
Trist å høre


Mhm, også hadde jeg forhåndsbestilt Crysis 2 også Håper Sony får den reparert før KZ3, noe som jeg tviler på. Sater på at den er fixed før Crysis 2..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Citerer fantomena:
Trist å høre


Mhm, også hadde jeg forhåndsbestilt Crysis 2 også Håper Sony får den reparert før KZ3, noe som jeg tviler på. Sater på at den er fixed før Crysis 2..


Skal du prøve demoen?
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
Skal du prøve demoen?


Hvilken demo? Killzone 3?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Citerer Iceman 33:
Skal du prøve demoen?


Hvilken demo? Killzone 3?


Ja. Singelplay demoen til killzone 3
The cake is a lie
  • 0
Kan jo ikke spille den når PS3'en min er på reprasjon..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Kan jo ikke spille den når PS3'en min er på reprasjon..


Det glemte jeg
The cake is a lie
  • 0
Hehe Men håper virkelig at jeg får den igjen fortest mulig! Har gledet meg til KZ3 siden jeg rundet KZ2 for to år siden!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Du ser ikke PS3 din igjen.. Sony gir bare den 10 sekunders studering, før de kaster den i søppelet og sier: "Let's order a pizza.." To måneder senere kommer de på at det var noe de måtte gjøre, så de skriver en huskelapp. Og går å bruker pengene sine. Ei uke senere sender de deg en ny PS3.
  • 0
Siterer ROJ123:
Du ser ikke PS3 din igjen.. Sony gir bare den 10 sekunders studering, før de kaster den i søppelet og sier: "Let's order a pizza.." To måneder senere kommer de på at det var noe de måtte gjøre, så de skriver en huskelapp. Og går å bruker pengene sine. Ei uke senere sender de deg en ny PS3.


Tviler ganske sterkt
The cake is a lie
  • 0
Siterer ROJ123:
Du ser ikke PS3 din igjen.. Sony gir bare den 10 sekunders studering, før de kaster den i søppelet og sier: "Let's order a pizza.." To måneder senere kommer de på at det var noe de måtte gjøre, så de skriver en huskelapp. Og går å bruker pengene sine. Ei uke senere sender de deg en ny PS3.


Var gjennom Spaceworld jeg sendte den inn da, og de har ganske god service.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Noen som vet når til singelplayerdemoen kommer?
  • 0
Siterer fantomena:
Noen som vet når til singelplayerdemoen kommer?


Med PS plus har den allerede kommet.
Uten PS plus kommer den 16 februar
The cake is a lie
  • 0
Runnet den nettopp. Ufattelig bra demo. Spennende og variert hele tiden. Grafikken var drittlekker og kontrollerne gode. 9/10 fra meg! Gleder meg enda mer til selve spillet nå.

En annen ting er at jeg hele tiden ville ha mer i demoen. Noe jeg likte veldig godt. Ville at den aldri skulle slutte.
  • 0
En av de beste spillene i 2011 helt klart
The cake is a lie
  • 0
Dere har kanskje prøvd en demo, men jeg prøvde det ordentlige spillet på GRs KZ3 event! Dere kan lese mine inntrykk om det så fort jeg blir ferdig med bloggen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Dere har kanskje prøvd en demo, men jeg prøvde det ordentlige spillet på GRs KZ3 event! Dere kan lese mine inntrykk om det så fort jeg blir ferdig med bloggen.


Heldiggris
The cake is a lie
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Dere har kanskje prøvd en demo, men jeg prøvde det ordentlige spillet på GRs KZ3 event! Dere kan lese mine inntrykk om det så fort jeg blir ferdig med bloggen.


Grattis! Men demoen er jo det ordentlige spillet, bare at demoen er begrenset.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Crazy Kraken:
Dere har kanskje prøvd en demo, men jeg prøvde det ordentlige spillet på GRs KZ3 event! Dere kan lese mine inntrykk om det så fort jeg blir ferdig med bloggen.


Grattis! Men demoen er jo det ordentlige spillet, bare at demoen er begrenset.


Den var kort også
The cake is a lie
  • 0
Siterer fantomena:
Grattis! Men demoen er jo det ordentlige spillet, bare at demoen er begrenset.


Jaja, men du skjønner hva jeg mener.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!