Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Killzone 3


Syntes snikeoppdraget og jungelevelet generelt var kjipt.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Assassin Altair:
Hallo, har lyst på Killzone 3 men det er en ting jeg lurer på, og det er om the det Offline Splitscreen for 1-4 spillere?

Dette er egentlig det eneste som hindrer meg fra ett potensielt kjøp.

Spillet har ingen online splitscreen, men det har splitscreen opp til 1-2 stykker på hjemme skjermen.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Fikk 46 - 12 på en terminalhall RH6 banen i sted

Sniper FTW
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Syntes snikeoppdraget og jungelevelet generelt var kjipt.


Likte det ganske godt jeg, utrolig velskapt bane og det var artig å spille den. Kunne vært litt mer sniking i den og litt mindre snakking av han som følger etter oss.

Selv synest jeg spillet var for kort, tok 5 timer å gjennomføre og bare tre timer og tre kvarter med gameplay.
  • 0
Runnet Campaignen igår må si at jeg var ganske så imponert over spillet generelt!

Ja dette er det første KZ spillet jeg spiller (Selv om jeg mås skaffe meg 1ern og 2ern + PSP spillet) <-- KZ universet er ganske så interesant synnes nå jeg...

Men, ... hvor faen skal jeg få tak i 1ern? nå som det bare var på PS2... (Vell så lenge de ikke har planer om å remake det med HD grafikk til PS3!)

Spoile Alert (Les bare vist du har runna spillet) (Ending)r:

Spoiler:Endingen var jo så WTF til meg... Betyr det at Killzone sagaen vil forsette videre med Killzone 4? (Hint: PS4? Eller Psp 2) og hva kommer... ISA til å gjøre nå som hele jorden er.... uhh Grønn.... og Ganske så ødelagt... (Great job ISA)....?

Men, anyway så elsker jeg Killzone! og kommer til å kjøpe hele serien i framtiden..

BTW: Helghast edition Rox! (Beste Edition av at spill evar!)
  • 0
Hva med de jalla typene i crysis-draktene.. ooooo I got a knife.... ooooo
..Easy Headshotkill!!

Kommer til å spille en del online, før jeg prøver meg på elite.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Hva med de jalla typene i crysis-draktene.. ooooo I got a knife.... ooooo
..Easy Headshotkill!!

Kommer til å spille en del online, før jeg prøver meg på elite.


-.- Å jeg hater disse folka! Kommer opp på trynnet ditt og stabber deg med forkledning! (Snakk om å være Pro og ha skillz...)

En annet iriterne sak er....: Kidz med voicechat online... = Dooom! (Argh hater å spille med folk som tror de er så gode i alt å gjentar ord som: YOU G0T PWNZ eller: NOOB DC AND Leave! AM PRO) Men, disse får vi vell leve med...
  • 0
Siterer draxi:
Citerer bent_a:
Hva med de jalla typene i crysis-draktene.. ooooo I got a knife.... ooooo
..Easy Headshotkill!!

Kommer til å spille en del online, før jeg prøver meg på elite.


-.- Å jeg hater disse folka! Kommer opp på trynnet ditt og stabber deg med forkledning! (Snakk om å være Pro og ha skillz...)

En annet iriterne sak er....: Kidz med voicechat online... = Dooom! (Argh hater å spille med folk som tror de er så gode i alt å gjentar ord som: YOU G0T PWNZ eller: NOOB DC AND Leave! AM PRO) Men, disse får vi vell leve med...


Og som skriker når man eier dem
The cake is a lie
  • 0
Draxi: Tror du bør spille igjennom den siste delen av spillet og ta en bedre titt på hva som egentlig skjedde..
  • 0
Siterer draxi:
Spoiler:


Spoiler:Jeg tror du trenger briller eller noe slikt fordi det er ikke jorden som blir ødelagt på slutten av spillet, det er ikke engang logikk i hvorfor det skulle være jorden som er ødelagt på slutten. Det er hjemplaneten til Halghast, noe som burde være ganske tydelig siden både toern og treern foregår på den planeten.
  • 0
Hehe.. etter å ha lest den spoileren, må jeg si at den kommentaren "People Are Idiots...", var veldig passende...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Sa det samme etter jeg leste det
  • 0
Siterer draxi:
Runnet Campaignen igår må si at jeg var ganske så imponert over spillet generelt!

Ja dette er det første KZ spillet jeg spiller (Selv om jeg mås skaffe meg 1ern og 2ern + PSP spillet) <-- KZ universet er ganske så interesant synnes nå jeg...

Men, ... hvor faen skal jeg få tak i 1ern? nå som det bare var på PS2... (Vell så lenge de ikke har planer om å remake det med HD grafikk til PS3!)

Spoile Alert (Les bare vist du har runna spillet) (Ending)r:

Spoiler:Endingen var jo så WTF til meg... Betyr det at Killzone sagaen vil forsette videre med Killzone 4? (Hint: PS4? Eller Psp 2) og hva kommer... ISA til å gjøre nå som hele jorden er.... uhh Grønn.... og Ganske så ødelagt... (Great job ISA)....?

Men, anyway så elsker jeg Killzone! og kommer til å kjøpe hele serien i framtiden..

BTW: Helghast edition Rox! (Beste Edition av at spill evar!)


Du kan få tak i KZ1 på ebay uk
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
Du kan få tak i KZ1 på ebay uk


Du kan markere over det du vil sitere sånn at du ikke spoiler hele driten
  • 0
Siterer ROJ123:
Citerer Iceman 33:
Du kan få tak i KZ1 på ebay uk


Du kan markere over det du vil sitere sånn at du ikke spoiler hele driten


Beklager min feil
The cake is a lie
  • 0
Åhh, en sånn en funksjon som høres drit kul ut er å spille splitscreen med 3d skjerm. Du kan jo spille uten å splitte skjermen. Forresten er denne funksjonen på KZ3, og isåfall har noen testet den.
Naughty dog
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jaja. 26 - 11 i K/D og en ny drapsrekord på 11.

Kz3 er morsomst når du ikke dør hele tiden ^^
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
headsettet mitt fungerer ikke på killzone 3 online, jeg kan ikke snakke med det, og jeg hører ingen andre som snakker heller, noen som vet hva det kan være!?

(nei jeg har ikke på mute knappen)
  • 0
Hater de infiltratorene som har høyeste på den forkledningsgreia, slik at man ikke kan se om de er fiende på crosshairet, ved at det blir rødt når du sikter på dem..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer blyantkvesser:
Hater de infiltratorene som har høyeste på den forkledningsgreia, slik at man ikke kan se om de er fiende på crosshairet, ved at det blir rødt når du sikter på dem..


Infeltrator folk kan brenne! Du kan løse det ved å skyte et skudd på alle medspillerne dine


Jeg har alt på sniper

Lagt til 2011-03-05 17:13:
Siterer blyantkvesser:
Hater de infiltratorene som har høyeste på den forkledningsgreia, slik at man ikke kan se om de er fiende på crosshairet, ved at det blir rødt når du sikter på dem..


Infeltrator folk kan brenne! Du kan løse det ved å skyte et skudd på alle medspillerne dine


Jeg har alt på sniper
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer blyantkvesser:
Hater de infiltratorene som har høyeste på den forkledningsgreia, slik at man ikke kan se om de er fiende på crosshairet, ved at det blir rødt når du sikter på dem..


Infeltrator folk kan brenne! Du kan løse det ved å skyte et skudd på alle medspillerne dine


Haha, gjør alltid det! Men syntes det er irriterende, fordi da kan du aldrinvære helt trygg..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Spoiler:En annen ting som kan bekrefte teorien om at Visari er i kapselen som de to Helghastene åpner på slutten, er at på introen, etter at Radec skyter HelghastEN i hodet, så fyr et skip vekk derfra med en kapselen under. HAwoo
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer blyantkvesser:
Hater de infiltratorene som har høyeste på den forkledningsgreia, slik at man ikke kan se om de er fiende på crosshairet, ved at det blir rødt når du sikter på dem..


Infeltrator folk kan brenne! Du kan løse det ved å skyte et skudd på alle medspillerne dine


Jeg har alt på sniper

Lagt til 2011-03-05 17:13:

Citerer blyantkvesser:
Hater de infiltratorene som har høyeste på den forkledningsgreia, slik at man ikke kan se om de er fiende på crosshairet, ved at det blir rødt når du sikter på dem..


Infeltrator folk kan brenne! Du kan løse det ved å skyte et skudd på alle medspillerne dine


Jeg har alt på sniper


Fint at friendly fire ikke er på
The cake is a lie
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Iceman 33:
Fint at friendly fire ikke er på


Helt enig
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!