Seneste spillkjøp 
Antall innlegg: 4279![]() ![]() ![]() ![]() | Etter jeg fikk den nye stasjonære PCèn min så har jeg kjøpt en del spill: Diablo 3 Starcraft 2 Left 4 Dead 2 Skyrim Deus EX: Human Revelution (salg på Steam) Battlefield 3 Alice: Madness Returns (salg på Origin) De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake. | |
| ||
![]() ![]() | Max Payne 3 til PC for snaue 30$ fra Amazon.com. Blir gøy å endelig få testa det. Just smile and wave, boys. Smile and wave. | |
| ||
|
| ||
Kjøpte: The Amazing Spider-Man Resistance: Burning Skies Har runna Resistance og holder på med det nye spider-man spillet | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Metal Gear HD på PSN, samt Ratchet triologien også på PSN. You know, if I was as worried as you, I'd never fart for fear of shitting myself. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Command & Conquer: Red Alert 3 for 4,99£. Rock of Ages for 2,71£. Alt på Steam. Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Binary Domain for 9.99£ på Amazon.com (aktivert i Steam). Square Enix Hit Collection for 7,49£ på Amazon.com (arkivert i Steam). Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Battlefield 3 + Trådløst headsett til PS3 You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Rainbow Moon Er en god stund siden sist gang jeg kjøpte et PSN spill. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer bent_a: Metal Gear HD på PSN, Seven Hells!! Jeg kjøpte PS Vita-versjonen.. Crap.. You know, if I was as worried as you, I'd never fart for fear of shitting myself. | |
| ||
Moderator | Deus Ex: Human Revolution for 0 kr. PS Plus, I love you. - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Skyrim til X-Box 360. "Living My Life In A Japanese Garden of Dreams" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Cookiemonster: Deus Ex: Human Revolution for 0 kr. I love it too, bro <3 Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Battlefield Premium ( Er ikke spill, men innenfor spill kategorien You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D | |
| ||
| MrTheSmartestMonkey | Super Mario Galaxy Select for 249 kr Er litt flaut at jeg har en wii og ikke gått meg til skaffe av dette spillet før nå. "Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer MrTheSmartestMonkey: Super Mario Galaxy Select for 249 kr Du er tilgitt. Lås deg inn på rommet, børst støv av konsollen, ta fram alle former for godteri og brus, og len deg godt tilbake. Et fantastisk plattform eventyr er foran deg. Jeg misunner deg egentlig. At du kan spille dette spillet uten å vite hva som venter deg ved neste sving. Nyt tiden din framover, for dette er virkelig en minneverdig reise. Hei. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ACI&ACII-GOTY Edition (Dobbelpakke) "Booker....are you afraid of God? No, but I'm afraid of you." | |
| ||
![]() ![]() | Garry's Mod 7,99 € Veldig artig spill Q4G2 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alice: Madness Returns på Amazon.com (aktivert i Steam) for 4,99$. Bioshock DUal Pack på Amazon.com (aktivert i Steam) for 7,49$. Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Mitt siste spillkjøp ble Test Drive: Ferrari Racing Legends samt Limited Edition av SimCity (forhåndsbestilt) Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sniper Elite V2 for 14,99$ på Amazon.com (aktivert i Steam). Sniper: Ghost Warrior Gold Edition for 4,99£ på Steam. Grand Theft Auto Complete Pack for 14,99£ på Steam. Mafia 2 DLC Joe's Adventure for 1,99£ på Steam. Mafia 2 DLC Jimmy's Vendetta for1,99£ på Steam. De neste dagene skal jeg kun fokusere på 24 timers dealene, community deals og flash deals. På slutten av hele salget kjøper jeg spillene som ikke har vært på noen spessielle salg. Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Forhåndsbestilte: Sleeping Dogs Limited edition (PC) får med en t skjorte når det kommer. 450.- Darksiders 2 Collectors edition (360) 849.- God of War Ascension Kratos Edition (very limited) 1999.- Kjøpte Saints Row (360) 99.- ‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli | |
| ||
Moderator | Citerer albaga: ACI&ACII-GOTY Edition (Dobbelpakke) På tide. Citerer Creteck: God of War Ascension Kratos Edition (very limited) Voldsom pris for et spill og litt stash. Hadde nok ikke kjøpt noe sånt selv. - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte Halo 2 til xbox, brukt på gamestop for 39,-. Citerer Creteck: God of War Ascension Kratos Edition (very limited) Stiv pris, gitt! Hva inneholder den? Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
fy faen steam sitt sommersalg er jo helt insane. Vurderer å kjøpe sega pakken med 70+ spill til bare 400kr | ||
| ||
The Ship og Oddworld: Strangers Wrath | ||
| ||