Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Splinter Cell: Blacklist Ultimatum Edition - 599,-
Payday 2 - 279,-

Begge til Xbox 360
The D' is silent.
  • 0
Siterer fantomena:
Nice. Har du råd til alt?


Ja, vi får se hva fremtiden bringer, alt er bare bestilt så langt med 500 kr på hver konsoll og 100 kr på hvert spill. Så jeg har ikke betalt ferdig spillene eller konsollene. Men for å svare på sprøsmålet kort og enkelt: Ja.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Citerer fantomena:Nice. Har du råd til alt?

Ja, vi får se hva fremtiden bringer, alt er bare bestilt så langt med 500 kr på hver konsoll og 100 kr på hvert spill. Så jeg har ikke betalt ferdig spillene eller konsollene. Men for å svare på sprøsmålet kort og enkelt: Ja.


Kommer ikke rentene på delbetalingene til å rævkjøre deg?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Creteck:
Citerer fantomena:Nice. Har du råd til alt?

Ja, vi får se hva fremtiden bringer, alt er bare bestilt så langt med 500 kr på hver konsoll og 100 kr på hvert spill. Så jeg har ikke betalt ferdig spillene eller konsollene. Men for å svare på sprøsmålet kort og enkelt: Ja.


Delbetaling? Det kommer til å rævkjøre deg hardt. Husk at delbetaling vil bli enormt mye dyrere enn om du har betalt alt på en gang.
  • 0
Siterer Cherno:
Kommer ikke rentene på delbetalingene til å rævkjøre deg?


Siterer fantomena:
Delbetaling? Det kommer til å rævkjøre deg hardt. Husk at delbetaling vil bli enormt mye dyrere enn om du har betalt alt på en gang.


Ikke vis dere kjøper fra Gamestop, jeg kan når som helst avbestille og få pengene tilbake. Noe som er hovedgrunnen for at jeg kjøper spill der, du kan bestille alle spillene som er mulig også avbestiller du dem på dagen. Om du ikke henter dem innen 48 timer så vil du uansett få pengene, men du får ikke produktet du har forhåndsbestilt, da mener jeg forhåndsbestillings bonusen.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
-The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition til X-Box 360.
Til kun 200.kr så spanderte jeg på meg dette spillet denne måneden.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Med andre ord, blir ikke mer eller mindre å betale!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Payday 2: 279,-
Rayman Legends: 229,-

-Begge til Xbox 360
The D' is silent.
  • 0
Kjøpte humblebundelen.. Har nesten alle spillene men uansett.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Forhåndsbestilte nylig Tearaway til ps vita. Kostet i underkant av 160 kr.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Forhåndsbestilte nylig Tearaway til ps vita. Kostet i underkant av 160 kr.


Hvor kjøpte det du? Skal ha det jeg og.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer bent_a:
http://biit.no/search?q=tearaway


Da så. En herlig pris.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Ja, ikke sant? Det kommer riktignok 30-40 kr ekstra i porto.
Siden jeg likevel var inne på biit.no, bestilte jegKillzone- spillet til vita'en.
Det kom på 195 kr.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Ja, ikke sant? Det kommer riktignok 30-40 kr ekstra i porto.
Siden jeg likevel var inne på biit.no, bestilte jegKillzone- spillet til vita'en.
Det kom på 195 kr.


Høres ut som en bra deal. Kanskje jeg skal bruke biit litt mer. Har bestilt derfra før. Du sparte nok 400,- eller mer!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Kjøpt meg Saints Row The Third: Full Package og Saints Row IV: Commander In Chied Edition,begge til X-Box 360.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Rome II på CDON
  • 0
Mass Effect 1 for 19,- til Xbox 360 på Lefdal.com
  • 0
Forhåndsbestillt: The Legend of Zelda: Wind Waker HD Limited Edition - 599 fra Coolshop.com og slang med Hyrule Historia i samme slengen. Heyyayeyayyay.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg punget ut i både norske kroner og energi når jeg påkostet meg 549 riksdaler og litt forbrent energi når jeg syklet ca. 10 km hver vei for å kjøpe Saint's Row IV. Om det er verdt det finner jeg ikke ut før jeg har lastet ned en oppdatering. Blæ.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg punget ut i både norske kroner og energi når jeg påkostet meg 549 riksdaler og litt forbrent energi når jeg syklet ca. 10 km hver vei for å kjøpe Saint's Row IV. Om det er verdt det finner jeg ikke ut før jeg har lastet ned en oppdatering. Blæ.


Haha. Er forhåpentligvis det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Killzone: Mercenary (PS Vita, duh)

350.-
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Hatsune Miku Project Diva f
  • 0
Siterer Zyrocz:
Hatsune Miku Project Diva F


Og jeg som trodde jeg var den eneste som kom til å kjøpe dette.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
One Piece: Pirate Warriors 2. Ganske morsomt, men krever at du er en fan av serien.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!