Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Plants vs zombies garden warfare til Xbox 360 Synes da eiger så vert pengene
  • 0
INFAMOUS Second Son og Trials Fusion til PS4.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
MK8 forhåndsbestilt
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Kjøpte Ni No Kuni og Zone of the Enders: HD Collection under påskesalget på PS Store.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
The legend of Zelda Phantom Hourglass.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Kjøpte The Elder Scrolls Anthology i dag. Så har jeg noe å starte med når jeg får meg ny PC, før eller siden.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Assassin's Creed Anthology
Har hatt alle på et tidspunkt, men jeg har solgt dem etterhvert som jeg har følt meg ferdig.
Nå som samlepakken med de første fem spillene lå på 349kr, så kunne jeg like gjerne plukke dem opp igjen.

Watch_Dogs
Har vært usikker på om jeg skulle ha det, men jeg fikk et ålreit forhåndsbestillingstilbud, så da ble det kjøp.
  • 0
Kjøpte meg Persona 3 FES på PSN for 79kr tror jeg. Persona 4 Golden ga virkelig mersmak. Så langt har det ikke dratt meg inn i historien.

Mario Golf World Tour bestemte jeg meg til slutt for å kjøpe på 3DS eshop. Kostet vel 350 spenn eller noe sånt Jeg er en stor motstander av DLC fra dag 1, men det jeg hadde hørt om spillet og spesielt online'n virket lovende. Har brukt rundt 28 timer på spillet allerede, så det er overraskende moro.
  • 0
Har bestilt meg en versjon av Killzone: Mercenary på PlayStation Vita for 98,- på Gamezone.no

Har hørt at det er det beste skytespillet på PlayStation Vita, og siden det er et ganske så nytt spill tenkte jeg at det er verdt det for 98kr.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Tja, skal man kalle det et kjøp da? :p

Men iallefall Stick it to The Man (gratis på ps store pga ps plus medlem)
Mitt favorittspill av de jeg har fått på PS4 som ps plus medlem siden jeg fikk min PS4 i mars
  • 0
Kerbal Space Program - 14,99 €
Plant VS Zombies: GOTY Edition - gratis

Har ønsket å kjøpe KSP en stund, og når jeg så nå i dag at det var på tilbud, så kastet jeg meg over det.
PvsZ fikk jeg gratis fra Origin.
  • 0
Remember me - 100 kroner
Darksiders 2 - 100 kroner

Kjøpte på elkjøp. Har også kjøpt en haug med bundles i det siste, gidder bare ikke å liste alle spilla der.
You got me on milk and alcohol
  • 0
The Guided Fate Paradox (PS3) - 170.kr.
Hakuoki: Demon of the Fleeting Blossom + Hakuoki: Warriors of the Shinsengumi
(PSP Spill Double Pack.) Kostet 155.kr inkludert frakt ifra videogamesplus.ca
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Kjøpte South Park, solid spill så langt. Begynte også å se serien fra sesong én (whlæ!), mest for å forstå enda flere av referansene i spillet!
  • 0
Ikke bare spill, sånn egentlig. Men kjøpte en Playstation Vita i går. Tearaway fulgte med gratis, og kjøpte Dragon's Crown også. Har også Muramasa Rebirth og Gravity Rush ventende på PS Store. Så har i det minste noe å starte med.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Begynner å bli en stund siden jeg kjøpte noe nytt nå, men nå har jeg endelig forhåndsbestilt
Mario Kart 8: Limited Edition - 649 hos Elkjøp.

\o/
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kjøpte meg dagens bundle på humble bundle som inneholder:
Saints Row: The Third +full DLC pck
Saints Row 2
Risen 2
Sacred 2 Gold edition
Dead Island GOTY
Metro 2033
Risen
Sacred Citadel
Dead Island Riptide - Complete Edition

Alt for $9.00
Lurer på om jeg skal slenge på Octodad: Dadliest Catch for $6,99
You got me on milk and alcohol
  • 0
Watch Dogs har ikke fått spilt det enda
  • 0
Ghost & Goblins-179 kr. NES

Metroid-169 kr. NES

Dragon Quest I-199. NES

Shining Force-349 kr. Sega Megadrive

Og

Shenmue 1-399kr. Sega Dreamcast.


Blir mye Retro for tiden.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Selv om man får det gratis gjennom PS+, så kjøpte jeg Muramasa Rebirth. Liker det såpass godt at jeg følte noe annet ble feil.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kirby: Triple Deluxe!
Take off every zig, for great justice
  • 0
Tales of Xillia 2: Collectors Edition - 998, - Gamezone

Heyyay!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
God of War 1&2
Denne gangen til ps vita.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Ni no Kuni - 199 kr
De Blob 2 (PS3) - 99 kr
Madworld - 19 kr (cheap as hell)
Take off every zig, for great justice
  • 0
Pleier ikke å skrive ting her, men Okami HD for 52kr virket som et bra kjøp. Så nå har jeg det både til PS3 og PS2.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!