Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Vet ikke hvilket forum jeg skal ta det i, så tar det her. Kjøpte Destiny i dag, den 8 juli og jeg lurte bare på om man fortsatt får beta? eller er det forsent?
The D' is silent.
  • 0
Xbox One: Day One Edition (uten Kinect)
  • 0
Siterer ElGamer:
Xbox One: Day One Edition (uten Kinect)


Ikke dårlig. Skal kjøpe en jeg og. Spørsmålet er bare når.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
AC2: Sequence 12+13+Secret Locations - 59,-
Grand Theft Auto IV - 89,-
Battlefield 4 - 79,-
Midnight Club: Los Angeles Complete Edition - 41,-

Totalt utlegg ble 268 kroner, pluss 30 kroner i frakt for Battlefield 4. Altså kom det hele på 298 kroner.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Thief - PS3

250 kr av en kompis.


Grei pris det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siren: Blood Curse til en femtilapp hos Playstation Plus Discounts. Fikk dårlig førsteinntrykk av spillet, så dette blir nok atter en tittel på listen av ufullførte spill.
  • 0
Kjøpte Sorcery Saga: Curse Of The Great Curry God til PS Vita på PS Store for 140 kroner. Var på tilbud, så jeg slo til.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Battlefield 4 - 79,-


Stryk den der, Platekompaniet bitchet meg ved å si at de hadde gått tom for spillet, og dermed hadde de trukket tilbake kjøpet mitt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Vet ikke hvilket forum jeg skal ta det i, så tar det her. Kjøpte Destiny i dag, den 8 juli og jeg lurte bare på om man fortsatt får beta? eller er det forsent?

Om det ikke er for sent, mottar du en kode fra bungie..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Kjøpte Asura's Wrath til PS3 på Europris for en femtilapp. Har hatt det før, på Xbox, men solgte det sammen med Xboxen. Kjøpte det hovedsaklig for å ha det, siden det er så forbanna fett.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes til PS4 for 159,- fra Amazon. Gleder meg til å endelig få spilt det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Trials Fusion (Xbox One)

Får ikke Xboxen før i september, men når en får det på tilbud for under 100-lappen så bare kjøpte jeg det.
  • 0
Dragon Ball Z: Battle of Z - Collectors Edition - 400 ,- (lol) på Kewlshop.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Dragon Ball Z: Battle of Z - Collectors Edition - 400 ,- (lol) på Kewlshop.


Bare pga. statuen av Goku ?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Bare pga. statuen av Goku ?




Neida, har lyst til å prøve spillet også vel. Får se om det er så ille som alle skal ha det til.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siste kjøp var Fable: anniversary
  • 0
Abes' Oddworld: New 'n' Tasty
Valian Hearts: The Great War
flOw

Alle på PS4.
  • 0
Kjøpte Pokemon Heart Gold av en kar på finn.no for en femtilapp. Skal bli digg å endelig få spilt andre generasjon Pokemon.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Oddworld: Munch's Oddessey HD (PS3)

The Last of Us Remastered (PS4) - Det skulle noen øl til, men jeg brukte til slutt nesten 400kr på å få spille igjennom det en gang til.. Har hørt at flerspillerdelen og ekstrakapittelet er verd å få med seg da, så det veier nok opp litt. I tillegg ser jo det hele bedre ut denne gangen.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg kjøpte The Last Of Us Remastered i sted, og da måtte jeg naturligvis også plukke med meg en Playstation 4. Den nye generasjonen er kommet i hus!

Jeg var jo Xbox sist generasjon, så dette er første gangen jeg spiller The Last Of Us.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Forhåndsbestilte Destiny Vanguard Edition til Xbox 360 fra Gamezone etter og ha prøvespilt Betaen,gleder meg.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
LAST OF US PS4!!!!!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Assassin's Creed IV: Black Flag - (PS4) - 350,- fra CeDeON.

Because GOTY 2013.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Star Fox: Assault

Ikke mitt kjøp, men fikk det i bursdagsgave av en god kompis.
Everything is better with some wine in the belly.
  • 0
Far Cry 3 (PS3) - 80kr
Oddworld: Strangers Wrath HD (PS3) - 52kr

Angrer forresten absolutt ikke på kjøpet av The Last of Us Remastered, mest fordi spillet opplevdes mye bedre på survival mode. Da jeg lånte det til PS3, rakk jeg kun å fullføre på normal mode.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!