Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Kjøpte The Walking Dead S2 på Steam under Midweek Madness for 90 kr. Et bra kjøp.
  • 0
  • Los
  • Los
Kjøpte Dark Souls: Prepare to Die Edition til Steam. Har spilt det masse på Xbox, men jeg har ikke Gold lengre så for å fortsatt få spille online så kjøpte jeg det på PC å
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
PC: Bioshock Infinite, Contagion, Borderlands 2, Fallout 3, Insanely Twisted Shadow Planet, Payday 2, Sanctum 2, Teslagrad, Velvet Assassin.


Mobil: Size Does Matter
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Cherno:
Kjøpte for det samme for et par måneder sia, snakk om verdi for penga!


Indeed. Sliter med å tro de kan overgå dette, isåfall bør de ha med superkreftene, eller lage et helt nytt spill hvor man kan bruke dem. Elsker å løpe og hoppe rundt som en gal.

Ellers kjøpte jeg nylig Hyperdimension Neptunia Re;Birth 1 til PS Vita. Because, why not.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
EA Access: 30$.
Som ga meg:
- Fifa 14
- Battlefield 4
- Madden 25

Alt "gratis" til xbone.
The D' is silent.
  • 0
Da har jeg bestilt Fire Emblem: Awakening fra Gamezone til 498,-. Litt dyrt for et 3DS spill, men jeg fant det ikke noen andre steder,og jeg tror spillet vil være verdt pengene.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Kjøpte Minecraft til PS4 idag, greit tidsfordriv.
  • 0
Forhåndsbestilte Assassin's Creed: Unity - Bastille Edition til PS4. Den koster 100 Kr mer enn den vanlige utgaven, og kommer med noen ekstra godsaker. Så gikk like greit for den.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Forhåndsbestilte Assassin's Creed: Unity - Bastille Edition til PS4. Den koster 100 Kr mer enn den vanlige utgaven, og kommer med noen ekstra godsaker. Så gikk like greit for den.


Høres bra ut. Selv tror jeg at jeg går for Notre Dame Edition. Koster 500-600 kr mer, men da får man med en lekker statue/figur av hovedpersonen i spillet
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Høres bra ut. Selv tror jeg at jeg går for Notre Dame Edition. Koster 500-600 kr mer, men da får man med en lekker statue/figur av hovedpersonen i spillet


Vurderte den selv, men følte det holder med spillet. Og det ekstra som følger med, selvsagt. Så lenge jeg får med litt soundtrack, så holder det i lange baner for min del
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Coolshop.no klarte å fucke opp og ikke gi meg Destiny på release, så jeg kjøpte digital Guardian Edition på PSN og får returnere den andre når jeg får den i posten..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Shin Megami Tensei IV (3DS) fra Ebay og forhåndsbestilte Pokemon Alpha Sapphire Steelbook & Pokemon Omega Ruby Steelbook fra Gamezone.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
The Crew og Far Cry 4 til Xbox One for 379,- per stk.
  • 0
Siterer ElGamer:
The Crew og Far Cry 4 til Xbox One for 379,- per stk.


Hvor?
The D' is silent.
  • 0
  • Los
  • Los
Kjøpte Destiny, faktisk.

Til tross for at jeg har hatt null interesse for spillet, og til tross for at jeg har hørt mange ble skuffet. Jeg syntes det ser veldig flott ut, og et kult spill hvor jeg kan skyte og kose meg uten å tenke så mye, og det fristet meg inn. Så får vi se!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Metro: Redux - Xbox One

På Elkjøp for 399 kr.
Rainbow Mushroom
  • 0
Dead Rising 3: GOTY - Xbox One

Hos CDON.com for 399 kr.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Hvor?


Timestilbud på Komplett her forleden dag.
  • 0
The Legend of Zelda: Minish Cap på Wii U VC for 40,-
Aliens Infestation på DS for 150,-
Forhåndsbestilling av Hyrule Warriors på Wii U for 450,-
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure på Wii for 100,-
  • 0
Raida Gamestop i dag.

Hyrule Warriors - 60 ,-
Assassin's Creed: Unity - Notre Dame Edition (Forhåndsbestilling) - 999,-

Også tok jeg med denne i samme slengen. (499.-)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
The Lord of the Rings: War in the North

4,99 € hos Steam.
Rainbow Mushroom
  • 0
FIFA 14 - Xbox One

99 kr hos Elkjop.no
Rainbow Mushroom
  • 0
Bully: Scholarship Edition - Wii

Tales of Xillia - PS3
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Akres:
FIFA 14 - Xbox One


Fin timing!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Another World.
Gammelt legendarisk spill til gamle Amiga, nå tilgjengelig på PSN.
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!