Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Saints Row: Collection Steam - 92,-
Dead Island: Collection Steam - 50,-
  • 0
Forhåndsbestilt: Super Smash Bros. med GC-adapter - (Wii U) - 599,- på Coolshop

I'm really feeling it.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Assassin's Creed Birth of a New World: The American Saga (Xbox 360) 320.kr.
(Vurderer sterk kjøp av Assassin's Creed Rogue og Assassin's Creed Unity så vil spille meg igjennom noen tidligere spill først for og se om det frister med mer.)
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Da gleder jeg meg til å spille det neste CoD i natt! Er sykemeldt og lite interessante spill som kommer fremover og denne ser litt interessant ut.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Shin Megami Tensei IV (3DS) for 160kr på eShop

Endelig kan SMT IV kjøpes av europeiske 3DS-eiere. Det har vel gått et år siden det kom til Nord-Amerika. Jeg hadde ingen særlig forventninger, men nå har jeg vel spilt det i 7 timer i strekk så det har vært bra. Det er gøy å grinde, noe som alltid er et tegn på et bra spill.

Jeg tenkte også på å kjøpe Rune Factory 4, men det er ikke ute i Europa fordi selskapet gikk konkurs. Heldigvis skal det visst komme om ikke så altfor lenge, så jeg tenkte å prøve meg på Rune Factory 3 i mellomtiden.
  • 0
Bestilte nettop Smash Bros. for Wii U, samt en Link og en Mario amiibo. Bestilte også en 2DS med Pokémon OR, i sammarbeid med familien min, til lillesøsteren min. Pga Winter Promotion får hun også laste ned Kirby!

Må si det føles rart å kjøpe Pokémon til min 5 år gamle lillesøster, før jeg kjøper det til meg selv (om jeg skal ha det, skal jeg definitivt ha Alpha Sapphire!)
  • 0
Torchlight 2
''eh'' - Link
  • 0
Call of Duty: Advanced Warfare - 399,- X1
Pikmin 3 - 149,-

Fristelsen ble for stor, og jeg som ikke skulle ha andre spill enn Smash Bros og AC Unity av de som kommer fremover.
  • 0
Siterer ElGamer:
Call of Duty: Advanced Warfare


Hehehehe.

Gjorde det sjæl
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Spec Ops: The Line, The Witcher 1 og The Witcher 2 på halloweensalget til steam. Kommer også til å kjøpe The Binding of Isaac: Rebirth i mårra, men er fortsatt usikker på om jeg skal ha det på PS4 eller PC.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Call of Duty: Advanced Warfare - Xbox One

399 kr hos Elkjøp.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hehehehe.

Gjorde det sjæl


Hehehe, det ser jo mye bedre uten enn de siste spillene. Så why not?
  • 0
Jeg tror jeg aldri har handlet så mye på steam (halloween sale) før, som nå i helga. Kanskje det er fordi jeg har ekstra dårlig råd eller noe haha!

Year Walk
The Moon Silver
The Night of the Rabbit
A Walk in the Dark
Vampire: The Masquerade - Bloodlines
Bioshock-spillene

Jeg gleder meg sykt mye til å spille Year Walk!
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Da var Assassin's Creed: Unity bestilt til PS4. Gikk for den vanlige utgaven, siden jeg ikke er så stor fan av steelbook cover.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Da var Assassin's Creed: Unity bestilt til PS4. Gikk for den vanlige utgaven, siden jeg ikke er så stor fan av steelbook cover.


Digg!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Walking dead sesong 1 og 2 og raymand legends. Alle til ps4.
Tatt fri torsdag og fredag neste uke for p virkelig nyte ac unity. Gleder meg.
  • 0
Kjøpte Bayonetta 2 ved lansering. Kjøpte også orginalen på Wii U E Shop fordi jeg kom frem til at jeg burde spille den først. Ellers kjøpte jeg Resident Evil 4 Wii Edition fordi det var Halloween, og Devil May Cry 4 på Steam fordi det var Steamsalg
  • 0
World of Warcraft: Warlords of Draenor (fysisk).
Assassin's Creed: Unity - Notre Dame Edition (PS4)
+ Mario Kart 8 DLC

Kommer til å bli en kjedelig helg. Said no gamer in november ever..
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Assassin's Creed: Unity - Notre Dame Edition (PS4)


Hentet det for en time siden. Så langt er jeg utrolig imponert. Figuren var utrolig kul, og gjorde seg godt på spillhyllen.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Assassin's Creed: Unity - Notre Dame Edition (XOne)

Plukket den opp i natt når jeg først var i Oslo og de hadde nattlansering. Greit når en både fikk levert inn noen spill og fikk 100 kroner rabatt, så hele pakka endte opp for under 600,-
  • 0
Forhåndsbestilte Far Cry 4 på Gamezone(PS4)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg gikk til innkjøp av AC: Unity og GTA V til PS4, samtidig som at jeg byttet inn AC3, Batman: Arkham City, FIFA World Cup 2014 og GTA V til PS3, ettersom de neppe ville blitt spilt igjen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Rune Factory 3 (DS) - 250,-
Radiant Historia (DS) - 150,-

Blir litt vel mye japsedrit nå. Disse to spillene, SMT4, SSB4, Pokemon OR. Får vel prøve å utvide horisonten hva gjelder vestlige spill etter hvert.

I tillegg kommer Ace Attorney trilogien til 3DS 5. desember. Pokker heller. Også vil jeg spille Xenoblade, Valkyria Chronicles, 3D Dot Game Heroes, Paper Mario TTYD, Castlevania DoS...
  • 0
Catherine (PS3),Tropico 5: Special Edition (XBox 360) og Conception II: Children of the Seven Stars (3DS)

Hva kan jeg si,de var på tilbud alle sammen...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
The Walking Dead (Season 1)

129 spenn på PS Store.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!