Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Titanfall Deluxe Edition (Xbox One) - 139,- på Xbox Store

Super Smash Bros Wii U 399,- Platekompaniet.
  • 0
Total War: Rome II. 200,- på Steam.
''eh'' - Link
  • 0
Test Drive: Ferrari Racing Legends på Steam-salg, racing og Civilization-type spill er nesten det eneste jeg har motivasjon til spille for tiden. Kan ha noe med at jeg venter på GTA V til PC, gleder meg faktisk mer til å spille det igjen i first person enn jeg gjorde før release på PS3.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
The Elders Scrolls: Skyrim
One Finger Death Punch

Begge på Steam, for totalt 50 kroner.
  • 0
The Elders Scrolls: Skyrim

35,- på Steam.
''eh'' - Link
  • 0
Fant et brukbart tilbud på den hvite Xbox One + Sunset Overdrive, så nu er den på vei hit.
Også fikk jeg Dragon Age Inquisition til XO som betaling for et bilde.
  • 0
The Crew og før det Far Cry 4
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Fikk endelig Hatsune Miku: Project Diva F2, liker det godt så langt
Take off every zig, for great justice
  • 0
Kjøpte meg Five nights at freddy's på black friday seam salget. Blir sikkert koselig spillopplevelse.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Lords of the Fallen. Kosta rett over 300 kr på PS Store.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
The Walking Dead (400 Days)
The Walking Dead (Season 2)

Litt over 200,- på PS Store.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
World of Warcraft: Warlords of Draenor

Har så mye jeg skulle gjerne skulle spilt. Far Cry 4, The Crew og Shadow of Mordor må nok flyttes til side denne julen når jeg har pustet støvet av World of Warcraft.
  • 0
South Park: The Stick of Truth - 150kr på Gamestop

Herregud som de prøvde å få meg til å gi dem 10 kroner. Her er samtalen mellom selgeren og meg:

"Du skal vel ha en garanti for 10 kroner?"

"Nei, det går fint"

"Er du sikker på det?"

"Ja"

"Vet du hva slags spill dette er?"

"Jepp"

"Det er jo alltid litt fare med bruktspill"

"Har aldri hatt noe problemer"

Siste gang jeg setter min fot i en Gamestop. At de nærmest krever at du punger ut 10 kroner som en garanti for at spillene de selger faktisk funker er helt idiotisk
  • 0
Siterer Jurginator:
Siste gang jeg setter min fot i en Gamestop. At de nærmest krever at du punger ut 10 kroner som en garanti for at spillene de selger faktisk funker er helt idiotisk


Det var da voldsomt til pågang også, men det er vel mer selgeren sin skyld enn Gamestop. Jeg har aldri vært borti så slitsomme selgere der før
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
The Last of Us: Left Behind (PS3)

129,- på PS Store, faen meg på tide.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Bayonetta 2: Special edition - 395 på Kewlshop.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tales from the Borderlands (Episode 1)

40 spieeennn fra PS Store.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Rage 35,- på Steam
''eh'' - Link
  • 0
The Wolf Among Us (Complete season)

169,- fra PS Store. Jeg er TT-frelst.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Assassin's Creed Unity
Assassin's Creed Black Flag
Begge til Xbox One for totalt 320kr.
  • 0
Fikk Far Cry 4 (PS3) til jul.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Sherlock Holmes: Crimes & Punishments (PS3),Sorcery Saga Curse of the Curry God (PS Vita) og Agarest: Generations Of War 2 (PS3)

Salg,salg,salg...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Fikk både GTA V og Dragon Age: Inquisition til Xbox One som julegave. Og slengte med en romjulsgave til meg selv i dag, i form av Sunset Overdrive for 238,- på Coolshop.
  • 0
Fekk Diablo 3 Reaper Of Souls til Julegave
  • 0
Kjøpte Hyperdimension Neptunia Rebirth 1 til PS Vita i går. Som jeg ikke får lov til å laste ned av Sony. Får vente til de får fikset PS Store da.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!