Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Forhåndsbestilt Dying Light (Xbox One) for 440,- på Platekompaniet.
  • 0
Super Mario 3d World
330 kr på nintendo-sjappa.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Kjøpte Madden NFL 15 nettopp.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Naruto Ultimate Ninja Storm og Naruto Ultimate Ninja Storm Genertions til min bror, som en forsinket julegave.
  • 0
The Wolf Among Us
The Walking Dead season 2
Trials Fusion

ca 300kr på PS store.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
PlayStation 4 (hvit)
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
The crew til ps4 og larry ps3
Gleder meg til å ta fatt på heroes 3 hd igjen på pc i januar. Så er det jo masse godbiter til ps4 i 2015. Vi får satse på ett bra år folkens : )
  • 0
Destiny - Xbox One
Rainbow Mushroom
  • 0
Grand Theft Auto V (PS4)
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Football Manager 2015 - Steam

På tide å prøve litt igjen vel.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Destiny
Far Cry 4
Call of duty Advanced warfare
Assassin's Creed Unity
  • 0
Kjøpte meg MGS V Ground zeroes og Hotline Miami til ps4 da det var salg. Fikk begge 2 for 100kr.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Far Cry 4
Never Alone
Styx
Også forhåndsbestilte jeg Saints Row IV + Gat out of Hell til XO for litt siden.
  • 0
- Alien: Isolation (PS4)
- Dragon Age: Inquisition (PS4)
- Shadow Warrior (PS4)
- Peggle 2 (PS4)
- Never Alone (PS4)
- Resident Evil HD (PS4)
- The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D (3DS)
- The Legend of Zelda: Wind Waker HD (Wii U)
- Super Mario Galaxy 2 (Wii U)
- Manhunt 2 (Wii)
  • 0
Child of Light
Dark Dreams Don't Die (gratis med XBL gold)
  • 0
Dead Rising 3
  • 0
Wii U
Smash Wii U
Wind Waker HD
Super mario 3D World
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Mariokart 8
New Super Mario Bros U
This War of Mine
The binding of Isaac: Rebirth
Oil Rig dlc til Sunset Overdriv
UFC ( Gratis )
Dark dreams don't die ( Gratis )
Resident Evil HD Remaster
Worms Battlegrounds ( Gratis )
Volgarr: The Viking ( Gratis )
Game of Thrones
The D' is silent.
  • 0
Middle-Earth: Shadow of Mordor (PS4) ca 260 fra Expert.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siden remasteren av Grim Fandango endelig er ute så tenkte jeg å benytte anledningen til å få spilt det.. Endelig kan jeg krysse av en av de største hullene på wall of shamen! Skal vurdere Dying Light etterhvert om spillet ikke er mediokert eller et uferdig kaos til de grader.. Frykter dessverre det når embargoer blir satt opp til dager etter launch..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Metroid Prime Trilogy står nå på nedlastning på Wii U. og jeg gleder meg som bare pokkern!
  • 0
Hei, begynner å bli en stund siden jeg kjøpte meg et spill i fysisk format nå. Jeg lurer litt på hvor på nettet det er greiest å handle. Brukte CDON før, men har også hørt at f.eks. Gamezone.no er en bra plass å handle på. Noen som har brukt Gamezone før? Er de pålitelige?
GOT EEM
  • 0
Siterer Zilco:
Gamezone.no er en bra plass å handle på. Noen som har brukt Gamezone før? Er de pålitelige?


Gamezone er som oftest ikke best på pris, men de har ekstremt rask frakt. Bruker alltid de når jeg forhåndsbestiller spill, får spillet i postkassa dagen etter de har sendt det. Har også gode erfaringer med servicen deres.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Zilco:
Brukte CDON før, men har også hørt at f.eks. Gamezone.no er en bra plass å handle på. Noen som har brukt Gamezone før? Er de pålitelige?


Veksler mellom CDON og Gamezone når det kommer til spill. Tror jeg har brukt Gamezone litt oftere, men det varierer ofte hvilke tilbud de to har. Men Gamezone er garantert å anbefale. Prisene deres er kanskje ikke på linje med CDON hele tiden, men de leverer, bokstavelig talt. Man får ofte spill èn eller to dager før release, og det er slikt jeg ikke klager på.

Har blitt en stund siden jeg kjøpte noe nytt fysisk spill nå egentlig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gamezone er genialt, jeg har aldri hatt problemer der, og det faktumet at de har 1 day levering på så godt som alt rett i posten. DEt er virkelig kult
  • 0
Forhåndsbestilte Majora's Mask 3D fra Gamezone nå. Gleder meg til det ligger i postkassa.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!