Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Benyttet meg av Free Trial versjonen av Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, fordi jeg lenge har hatt lyst til å prøve det. Endte opp med å kjøpe Collector's Edition. Tror jeg omsider har funnet en verdig konkurrent til WoW.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Benyttet meg av Free Trial versjonen av Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, fordi jeg lenge har hatt lyst til å prøve det. Endte opp med å kjøpe Collector's Edition. Tror jeg omsider har funnet en verdig konkurrent til WoW.


Hva er det du liker med spillet? Har ikke prøvd det selv enda.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva er det du liker med spillet? Har ikke prøvd det selv enda.


I bunn og grunn det meste. Grafikkmessig vil jeg tørre å påstå det er det peneste MMO spillet per dags dato. Både med tanke på omgivelsene, men også animasjonene til karakterene. Musikken er også helt tipp topp. Mange av låtene er også stappet med fanservice, som f.eks. den klassiske victory-fanfaren eller denne

Ellers er gameplayet temmelig likt de fleste MMO's. Kampsystemet er så og si en ren kopi av WoW, men det er nå også det som funker
En del av questene er jo også typiske for denne sjangeren, med "snakk med han, drep dit, drep dat, løp dit". De er vel ikke fryktelig spennende, men dette spillet har også en hovedhistorie som bærer mye av spillet fremover, i tillegg til dungeons, ulike "heists", jaktutfordringer og FATE's, som er ulike scenarier som dukker opp tilfeldig i verden. F.eks. å drepe en mer formidabel fiende, som ofte krever flere spillere.

Men det aller beste er nok at spillet har hele 22 klasser og at du kan levle alle på én karakter. 9 av de kan du starte med, mens de resterende 13 låser du opp ettersom du kombinerer startklassene.

En grei bonus er jo også at spillet har cross-play. Du kan altså spille med konsollspillere fra PC-versjonen og visa versa.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Forza Motorsport 5: Game of the Year Edition -

228 kr på Elkjop.no
Rainbow Mushroom
  • 0
Fire Emblem: The Sacred Stones på e-shop.
''eh'' - Link
  • 0
Begynt å samle fysiske Vita-spill mens de er å få tak i. Gravity Rush, Killzone Mercenary og Minecraft.
Long live the Vita!
  • 0
Xenoblade Chronicles - 160 ,- på Nintendo eShop.

Fordi .... derfor.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Xenoblade Chronicles - 160 ,- på Nintendo eShop.

Fordi .... derfor.


Best reason ever.

Det minner meg på at jeg kan like godt kjøpe det på Eshop også.
  • 0
Watch_Dogs til PS4 faktisk... heheh, despite the rumble så ga jeg det et forsøk ettersom jeg faktisk synes det så ganske morsomt og spennende ut, selv ett år etter release.
HrruGrrrBrwaa - Chewbacca 1977
  • 0
Xenoblade Chronicles på eshopen. Blir veldig spennende å endelig prøve det

Skaffet meg også en PS4.
Watch_Dogs til PS4 fra Platekompaniet.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Collectors Edition til PS4 fra Gamezone.
Let the voice of love take you higher
Noen uker siden nå, men har forhåndsbestilt den vanlige utgaven av Metal Gear Solid V: The Phantom Pain fra Gamezone.

Forhåndsbestilte også...*host* Senran Kagura: Estival Versus *hark* til PS4...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
The elder scrolls online: tamriel unlimitet 399kr hos klatekompaniet.
HrruGrrrBrwaa - Chewbacca 1977
  • 0
Kom i posten i dag.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain
Doctor Mario Amiibo


Og kjøpte Watch Dogs for 80kr på platekompaniet, regner med at det er verdt det
  • 0
Metal Gear Solid V The Phantom Pain
  • 0
MGS V: The Phantom Pain for 80,- på Elkjøp
  • 0
Siterer ElGamer:
MGS V: The Phantom Pain for 80,- på Elkjøp


Wat. How?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Wat. How?


Gavekort... så slapp å betale mer enn 80 kroner fra egen lomme, er vel mer riktig.
  • 0
Siterer ElGamer:
Gavekort... så slapp å betale mer enn 80 kroner fra egen lomme, er vel mer riktig.


Nais!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Vel, jeg har jo utrolig nok også kjøpt MGS V: The Phantom Pain, men det var da forrige lørdag >)

Ellers har jeg også forhåndsbestilt Fifa 16: Deluxe Edition. Fordi atte ... free gold packs
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Nettopp kjøpt etrian odyssey - millennium girl og bomberman til 3ds
  • 0
Destiny: Legendary edition. Tilbake etter 1 års pause, og Destiny er som det skulle vært fra starten av.
The D' is silent.
  • 0
Siste spillet jeg kjøpte var Metal Gear Solid V: The Phantom Pain til Ps4
  • 0
Animal Crossing Happy Home DEsigner, og en pakke med Amiibo kort

Final Fantasy XIV A Realm Reborn på PS3 for 49kr

The Elder Scrolls Online Tamriel Unlimitied på PS4 for 349kr

Nå bør jeg ha nok av tin gå gjøre i oktober
  • 0
Kholat

Kart, kompass og atmosfære.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!