Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Forhåndsbestilte Nier Automata Limited Edition til PS4. Collectors Edition ble litt for dyrt i forhold til innholdet. Men Limited Edition har i det minste en snasen Steelbook. Får duge.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Men Limited Edition har i det minste en snasen Steelbook. Får duge.


Men ikke noe annet? Ikke soundtrack eller artbook?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Men ikke noe annet? Ikke soundtrack eller artbook?


Ingenting annet. Det er vel mer eller mindre den vanlige utgaven bare med Steelbook cover. Merker det skal mye til for at jeg bruker betraktelig med penger på Collectors Editions nå tildags. Det følger med en figur, men den er litt for liten med tanke på prisen, sånn egentlig. Artook er nice, men ikke sånn jeg må ha, egentlig.

Klarer meg med den vanlige utgaven denne gangen, men hadde sikkert gått for CE om figuren var litt større
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Merker det skal mye til for at jeg bruker betraktelig med penger på Collectors Editions nå tildags.


Samme her. Jeg hadde lyst på den til Nier Automata, men den er for dyr for min del. Så da blir det vanlig utgave (ikke steelbook).
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det følger med en figur, men den er litt for liten med tanke på prisen, sånn egentlig. Artook er nice, men ikke sånn jeg må ha, egentlig.

Det er en ganske nice figur da Men ser hva du mener, BB edition koster jo over £100 mer enn den vanlige på Square Enix sine hjemmesider.
Selv tror jeg at jeg venter til det kommer til pc, men når den kommer blir det nok den vanlige versjonen (med mindre den BB faller kraftig i pris)
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Xtord:
kult , kanskje vi kan ta en runde da engang? Hvis du da skulle like det


Vi får se når jeg begynner på det, har nok å spille for øyeblikket. Fyldig liste, som du ser.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Xtord:kult , kanskje vi kan ta en runde da engang? Hvis du da skulle like det

Vi får se når jeg begynner på det, har nok å spille for øyeblikket. Fyldig liste, som du ser.


Ser, den
  • 0
Kjøpte nylig Abzû via Xbox Live Store. Ser fram til å spille det, men må nok drøyde gjennomspillingen litt da jeg har omtrent fem-seks andre spill før den på listen.
Everything is better with some wine in the belly.
Siterer Fenzr:
Kjøpte nylig Abzû via Xbox Live Store. Ser fram til å spille det, men må nok drøyde gjennomspillingen litt da jeg har omtrent fem-seks andre spill før den på listen.


Hørt det kan sammenlignes med journey, noe som vet om det stemmer ?

Seneste spill kjøp ,vel hvis jeg kan legge til julegaver så har jeg faktisk kjøpt digimon story til ps4 og Okami till wii-en. Sammen med titanfall , men dette var tilbake på black friday ( titanfall 2 dager før).
  • 0
Abzü er lagd av samme utvikler som Journey og er så og si likt. Det er en reise og spillet har ikke noen bestemt "sånn er storyen" eller noe riktig/gal oppfatning. Alle tolker spillet ulikt, og spillet blir en slags individuell reise. Forskjellen er vel at Journey foregår i ørkenen, mens Abzü foregår under vann. Prinsippet er det samme.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Abzü er lagd av samme utvikler som Journey og er så og si likt. Det er en reise og spillet har ikke noen bestemt "sånn er storyen" eller noe riktig/gal oppfatning. Alle tolker spillet ulikt, og spillet blir en slags individuell reise. Forskjellen er vel at Journey foregår i ørkenen, mens Abzü foregår under vann. Prinsippet er det samme.


Høres interessant ut. Syns Journey var ganske bra jeg. Så jeg får gi dette et lite forsøk sånn etterhvert
Kjøpte Battlefield 1 til ps4!
  • 0
Ble en liten førjulsgave til meg sjæl da, i form av The Division til Xbox One, til den flotte pris av 20 dollar.
  • 0
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition - PS4

177 kr, fikk det sponset.
  • 0
Siterer SirThomas:
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition - PS4

177 kr, fikk det sponset.


My, my, my.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Dark Souls 3

449,- på Geimståpp.

R.I.P Glrfndl.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kjøpte meg Stardew Valley når det kom ut på PS4 og har hatt mye gøy med og spille det.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Steep - Xbox One
Batman: Telltale Games series Episode 2-5 - Xbox One
The Walking Dead: Sesong 3 - Xbox One
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Animorpher:
Kjøpte meg Stardew Valley når det kom ut på PS4 og har hatt mye gøy med og spille det.

Takk for tipset ,det hadde jeg ikke fått med meg at det kom på ps4, ja da skal jeg få vurdert å kjøpe det der isteden for på steam.
-Demon Gaze (PS Vita)
-Summon Night 5 (PSP)
-Class Of Heroes (PSP)
-Class Of Heroes 2G (PS3)
-South Park: The Stick of Truth (PS3)
-Persona Q: Shadow of the Labyrinth (3DS)

Alle spill kjøpt ifra Videogamesplus.ca som hadde tilbud på flere spill jeg har ønsket meg lenge,spesielt Class of Heroes som kun kan kjøpes i nettbutikken.
Jeg har South Park: The Stick of Truth ifra før men har ønsket meg den usensurerte versjonen av spillet,så kjøpte det nå mens jeg husket på det.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
-steep gold edition (ps4 og pc)
-walking dead sesong 3 ps4
-Battlefield 1 ps4
-Pokemon moon til ds
-planet coaster
-season pass til forza horizon 3
-diverse indiespill på psstores januarsalg

Hehe dette var noe av de seneste kjøpene iallefall
  • 0
Kjøpte Goat Simulator for 29,- på PS Store.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Noen Steam spill deriblant Sid Meier's Civilization V med all Dlc + ekstra. 82 kr
Deus Ex: Mankind Divided 134,70 kr (something..)
Age of Empires 3
Stronghold Gold Edition
Stronghold 3
Rainbow Mushroom
  • 0
Prototype: The Biohazard Bundle for 20$
  • 0
Uncharted 4 kjøpte jeg i dag, yaaaiii!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!