Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Seneste spillkjøp

Antall innlegg: 4279
julekake
Rainbow Six Vegas 2 og Burnout Paradise. Kjøpte RSV 2 for 90,- og bytta Gran Turismo 5 prouloge mot Burnout Paradise. Likte ikke GT5p i det hele tatt!
"To follow the path: Look to the master, follow the master, walk with the master, see through the master, become the master."
Warwigan1
Street Fighter IV
Les en bok, pok en snok!
ISAF
Afro Samurai
Tungur Knivur
dragev
Killzone 2 og CoD4 på fredag som kommer
Stolt medlem i CGRB // Play hard.
F0xHunter
Prpject: Snowblind, og The settelers IV, 27 kr på gamezone.
oski
Citerer ISAF:
Afro Samurai

Kondolerer...
Hasta la-vista baby!
jon_melon
Jeg og Kris2ffer(bror) spleiset på Left 4 Dead....Så utrolig rått det er
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
thosme
Saints Row 2 Har bestilt det fra CDON.no
Manchester United <3
K_R_I_S
Assassin's Creed (Platinium) til 299,- på Elkjøp.
I was frozen, today!
Zook
I dag fikk jeg endelig Resident Evil 5 og Bioshock i posten!

Denne helgen skal jeg spille igjennom hele RE5 co-op med en kompis, og Bioshock får vente til neste helg.
You're sleeping over, right?
kask22
mythic tilegspakken tel halo 3
Predator
Fallout 3 til PS3!

29.99/300kr.

Bestilte også Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots på nytt, grunnet problemer sist jeg bestilte det. Dette kostet 17.99/180kr.

Alt fra Play.com!
Zed's dead, baby. Zed's dead.
dark samus nemesis
I dag kjøpte jeg The Elder Scrolls IV: Oblivion; GOTY Edition og Assassin's Creed. Begge er til PS3, og begge er Platinum.

Fysj så stygge platinum coverene til PS3 egentlig er...
It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams.
Kronoz
Moderator
Citerer dark samus nemesis:
Fysj så stygge platinum coverene til PS3 egentlig er...

Agreed.
Prøver å ungå å skaffe platinum. Har ikke fått tak i en enda
Are you my mommy? // Je Vois Tout
dark samus nemesis
Citerer Kronoz:
Agreed.
Prøver å ungå å skaffe platinum. Har ikke fått tak i en enda

Samme her, men i dette tilfellet måtte jeg ta Platinum. To spill for 449,- så da brydde jeg meg egentlig ikke så mye om at det er platinum. Men om jeg har valget mellom vanlig og platinum så er svaret ganske enkelt
It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams.
Nero The Elder
Bytte faktisk Cal of Duty: World at War mot Bioshock til PS3. Et bytte som jeg absolutt ikke angrer på. Heftig spill.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
Predator
Min versjon av MGS4 er Platinum.

Gleder meg til å få spillet i posten, da!

Og DSN; Gled deg så sykt til Oblivion. Tidenes beste spill.
kEv_91
Kjøpte nettopp Dragon Ball Orgins til DSi for 249,-
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
Kakashi sensei
Kjøpte i går FF Echos of Time på DS
http://www.spillfeber.no/
Truls-Petter
Call of duty 4: Modern warfare 199kr på Elkjøp
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
Lillefinger
Det må nok være Bioshock til 360'n en utrolig opplevelse
legion_kart
har bestilt castlevania judgement på amazon gleder meg til å prøve det.. litt skeptisk men men
I love the powerglove, its so BAD
Predator
Fikk Fallout 3 i posten i går! Elsker det allerede.
Onkel Gerda
Citerer Predator:
Fallout 3 til PS3!

29.99/300kr.

Bestilte også Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots på nytt, grunnet problemer sist jeg bestilte det. Dette kostet 17.99/180kr.

Alt fra Play.com!
Citerer Predator:
Fikk Fallout 3 i posten i går! Elsker det allerede.

Ikke rart. jeg elsker det også og du får nokk mange timer med bra gameplay
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
Zook
Bestilte nettopp Mirror's Edge fra Play.com.

Har vært skeptisk til det spillet helt siden lenge før det kom, men jeg er jo interessert i spill og vil gjerne prøve Mirror's Edge skikkelig. Dessuten kostet det meg bare 180 kroner.
You're sleeping over, right?
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 20% Wii U
  • 32% Playstation 4
  • 14% Xbox One
  • 25% PC
  • 9% ALLE!!
Resultat
Ole-Christian: @Akres: Endelig? Her var det da nærmere 30 grader og strålende sol fra 17. mai til søndag.Følg
2013-05-22 12:12
xXAkresSXx94: Endelig vart det fint vær, håper det halder seg slik hele dag.Følg
2013-05-22 12:03
Ole-Christian: @ElGamer: De har iallfall fått en dårlig start. I tillegg til at de ikke får det samme forspranget som de hadde med 360. Blir spennende.Følg
2013-05-22 11:57
ElGamer: @Ole-Christian: Ser ikke sånn ut nei. Så med mindre Xbox kommer med noe sykt under E3, så har de nok tapt denne nye generasjonen.Følg
2013-05-22 11:46
Ole-Christian: @ElGamer: Du ser ikke akkurat ut til å være den eneste som har mer eller mindre konkludert med PS4.Følg
2013-05-22 11:31
sonic og link: Etter å ha vasket felles arealet, blir det vel snart øving på den praktiske delen av XNA hjemmeeksamen (koding).Følg
2013-05-22 11:01
ElGamer: Lest meg opp på det meste om Xbox One. Og nå ser det ut som PS4 blir min neste konsoll. Men må se hva E3 byr på før jeg tar valget.Følg
2013-05-22 10:57
Grallen: Eksamensnerver 15 min før det braker løs. Faen.Følg
2013-05-22 08:46
sonic og link: OC: Om det er et par must have spill, som ikke er noe mindre enn mesterverk, så ja.Følg
2013-05-21 23:36
Ole-Christian: @Kakashi sensei: Det var litt ustabilt tidligere i kveld, men fungerer fint nå.Følg
2013-05-21 22:37
Kakashi sensei: Bare meg Gamereactor ikke funker for?Følg
2013-05-21 22:35
Ole-Christian: @remote: Definitivt. Tror ikke vi skal legge altfor mye i mangelen av viste spill så langt, dog.Følg
2013-05-21 22:18
remote: @OC: Lettere, men kanskje ikke i form av kortere tid. Det blir nok lettere å konvertere til PS4 nå som den har pc-arkitektur, da.Følg
2013-05-21 22:15
Ole-Christian: @remote: Både PS4 og Xbox One ser ut til å bli lettere å utvikle til enn PS3 og 360 da.Følg
2013-05-21 22:09
remote: @OC: Det gjør de nok. Når de begynner med et slikt fokus, aner det meg at det tar lang tid å utvikle spill til den. Tenker på PS4 også.Følg
2013-05-21 22:07
NorGaMaGamer: Gratis? Ja, Gratis kom og ta! http://www.gamereactor.no/blog/norgamagamer/59281/Følg
2013-05-21 22:06
Ole-Christian: @remote: Forventer at de retter opp i en del av skaden på E3.Følg
2013-05-21 22:02
remote: @OC: Ikke av det jeg har sett til nå. Det meste var som forventet. Det er nok bare spillene som kan imponere.Følg
2013-05-21 21:59
skeptisk-heksa: Varme og sol....ergo fluer...Følg
2013-05-21 21:57
Ole-Christian: Ble du imponert, remote?Følg
2013-05-21 21:43
BETA +