Seneste spillkjøp 
Antall innlegg: 4279![]() ![]() ![]() | Rainbow Six Vegas 2 og Burnout Paradise. Kjøpte RSV 2 for 90,- og bytta Gran Turismo 5 prouloge mot Burnout Paradise. Likte ikke GT5p i det hele tatt! "To follow the path: Look to the master, follow the master, walk with the master, see through the master, become the master." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Street Fighter IV Les en bok, pok en snok! | |
| ||
|
| ||
ISAF![]() ![]() ![]() ![]() | Afro Samurai Tungur Knivur | |
| ||
![]() ![]() | Killzone 2 og CoD4 på fredag Stolt medlem i CGRB // Play hard. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Prpject: Snowblind, og The settelers IV, 27 kr på gamezone. | |
| ||
oski![]() ![]() ![]() | Citerer ISAF: Afro Samurai Kondolerer... Hasta la-vista baby! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg og Kris2ffer(bror) spleiset på Left 4 Dead....Så utrolig rått det er "Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft | |
| ||
Saints Row 2 Manchester United <3 | ||
| ||
K_R_I_S![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Assassin's Creed (Platinium) til 299,- på Elkjøp. I was frozen, today! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | I dag fikk jeg endelig Resident Evil 5 og Bioshock i posten! Denne helgen skal jeg spille igjennom hele RE5 co-op med en kompis, og Bioshock får vente til neste helg. You're sleeping over, right? | |
| ||
kask22![]() ![]() | mythic tilegspakken tel halo 3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Fallout 3 til PS3! 29.99/300kr. Bestilte også Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots på nytt, grunnet problemer sist jeg bestilte det. Dette kostet 17.99/180kr. Alt fra Play.com! Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | I dag kjøpte jeg The Elder Scrolls IV: Oblivion; GOTY Edition og Assassin's Creed. Begge er til PS3, og begge er Platinum. Fysj så stygge platinum coverene til PS3 egentlig er... It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
Moderator | Citerer dark samus nemesis: Fysj så stygge platinum coverene til PS3 egentlig er... Agreed. Prøver å ungå å skaffe platinum. Har ikke fått tak i en enda Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Kronoz: Agreed. Samme her, men i dette tilfellet måtte jeg ta Platinum. To spill for 449,- så da brydde jeg meg egentlig ikke så mye om at det er platinum. Men om jeg har valget mellom vanlig og platinum så er svaret ganske enkelt It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bytte faktisk Cal of Duty: World at War mot Bioshock til PS3. Et bytte som jeg absolutt ikke angrer på. Heftig spill. And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Min versjon av MGS4 er Platinum. Gleder meg til å få spillet i posten, da! Og DSN; Gled deg så sykt til Oblivion. Tidenes beste spill. Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte nettopp Dragon Ball Orgins til DSi for 249,- De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte i går FF Echos of Time på DS http://www.spillfeber.no/ | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Call of duty 4: Modern warfare 199kr på Elkjøp PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O | |
| ||
![]() ![]() | Det må nok være Bioshock til 360'n en utrolig opplevelse | |
| ||
![]() ![]() ![]() | har bestilt castlevania judgement på amazon I love the powerglove, its so BAD | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Fikk Fallout 3 i posten i går! Elsker det allerede. Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Predator: Fallout 3 til PS3! Citerer Predator: Fikk Fallout 3 i posten i går! Elsker det allerede. Ikke rart. jeg elsker det også og du får nokk mange timer med bra gameplay "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bestilte nettopp Mirror's Edge fra Play.com. Har vært skeptisk til det spillet helt siden lenge før det kom, men jeg er jo interessert i spill og vil gjerne prøve Mirror's Edge skikkelig. Dessuten kostet det meg bare 180 kroner. You're sleeping over, right? | |
| ||