Seneste spillkjøp 
Antall innlegg: 4320![]() ![]() ![]() ![]() | Var på billig- jakt i dag, kjøpte Borderlands og Burnout Paradise til litt over 300,- til sammen. Knurr... | |
| ||
K_R_I_S![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte Colin McRae DiRT 2 i dag for 599,-! I was frozen, today! | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer dark samus nemesis: Fikk Shadow of the Colossus i posten i går. Fullførte det på ni timer, men hellige nedbrutte gud....jeg tør påstå at dette er noe av det beste jeg har spilt, ever. Heelt enig. Gir det selv en perfekt 10! Shadow of the Colossus er et spill som jeg tør å si er et kunstverk. Uansett; Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3) til 599,- Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Da var Heavy Rain: Special Edition ,God of War III: Collector's Edition og Final Fantasy XIII (PS3) bestilt | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte Eat Lead til den latterlige prisen 169,- Veit ikke noe særlig om det, men når det er så billig er det ikke engang noe spørsmål. Kjøpte PSN- kort også, så blir vel noen PSN greier Lagt til 2010-02-17 12:59: You guys are getting screwed, BTW.. Så både MW2 og Dirt 2 til 400,- på Gamestop. Knurr... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Plants vs. Zombies på Iphone. Bærbart gull. Anmeldelse snart. /Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte Flower på PSN idag, det kostet jo bare 25,- Vet ikke stort om det, annet enn at.. Du styrer blomster som flyr rundt? Noen som har testet det? Knurr... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Turbo-Kåre: Kjøpte Flower på PSN idag, det kostet jo bare 25,- 3D versjon av snake, som styres med Gyro funskjonen i PS3 spaken. Utroligt deiligt spill. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Å... Hørtes litt nais ut. Liker de sterke fargene og... masse trophies! Tester det i morra, det er vel litt seint nå.. Skal på jobb i morra tidlig og greier Knurr... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Resident Evil 5: Lost in Nightmares DLC | |
| ||
![]() ![]() ![]() | jeg kjøpte, "Cod modern warfare 2" 499'- Yeah Mr.White! Yeah Science! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte Fahrenheit via Games on Demand. Wow, FOR et spill! De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Shattered Horizon, 50% på Steam, Freedom Force: Freedom Pack og Geometry Wars, alt på steam, litt under 200 nok | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Heavy Rain! De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Heavy Rain dumpet ned i postkassen min idag | |
| ||
| tomelom | Citerer Kronoz: The Saboteur og Guitar Hero: Metallica for 650kr til sammen. Usikker på om The Saboteur er verdt det. Fått spilt noe Saboteur? Vurderer sterkt å kjøpe det. Virker som et meget spennede spill. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Aiden: Heavy Rain dumpet ned i postkassen min idag Jeg kjøpte det i stad jeg. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Aliens vs Predator til 360, 500 kr på spaceworld. "You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope | |
| ||
littsnill![]() ![]() ![]() | Forhåndsbestilte Bad Company 2 på gamestop. Byttet inn 2x spill til 99,- stykk + 1 kr. Storfornøyd med limited edition til under 200 lappen "Det er lame å sitere seg selv" - littsnill | |
| ||
Moderator | Impulskjøpte Heavy Rain for 499-, Skal til Irland i 2 uker på Mandag, så får så dårlig tid til å spille det Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() | Kjøpte Gran Turismo (Collector's Edition) til psp for 500 kr. Hadde ett gavekort på 300 så betalte bare 200. ...But our princess is in another castle! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte Heavy Rain på Expert i dag, impulskjøp til de grader, når det kostet meg 659Kr, tør jeg nesten påstå at det er impuls. Men tror og håper at det er verdt hver eneste krone. Gleder meg! It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
![]() ![]() | Heavy Rain Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer dark samus nemesis: Kjøpte Heavy Rain på Expert i dag, impulskjøp til de grader, når det kostet meg 659Kr, tør jeg nesten påstå at det er impuls. Men tror og håper at det er verdt hver eneste krone. Gleder meg! Det er det, TRO meg. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer dark samus nemesis: Kjøpte Heavy Rain på Expert i dag, impulskjøp til de grader, når det kostet meg 659Kr Koster 399,- på Lefdal og Elkjøp You're sleeping over, right? | |
| ||