Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Seneste spillkjøp

Antall innlegg: 4320
Turbo-Kåre
Var på billig- jakt i dag, kjøpte Borderlands og Burnout Paradise til litt over 300,- til sammen.
Knurr...
K_R_I_S
Kjøpte Colin McRae DiRT 2 i dag for 599,-!
I was frozen, today!
Predator
Citerer dark samus nemesis:
Fikk Shadow of the Colossus i posten i går. Fullførte det på ni timer, men hellige nedbrutte gud....jeg tør påstå at dette er noe av det beste jeg har spilt, ever.

Heelt enig. Gir det selv en perfekt 10! Shadow of the Colossus er et spill som jeg tør å si er et kunstverk.

Uansett;

Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3) til 599,-
Zed's dead, baby. Zed's dead.
Aiden
Da var Heavy Rain: Special Edition ,God of War III: Collector's Edition og Final Fantasy XIII (PS3) bestilt Du verden for en flott tid det er å være gamer
Turbo-Kåre
Kjøpte Eat Lead til den latterlige prisen 169,-

Veit ikke noe særlig om det, men når det er så billig er det ikke engang noe spørsmål.

Kjøpte PSN- kort også, så blir vel noen PSN greier Hvis det finnes noe bra der ute nå..

Lagt til 2010-02-17 12:59:
You guys are getting screwed, BTW.. Så både MW2 og Dirt 2 til 400,- på Gamestop.
Knurr...
Jon Cato
Plants vs. Zombies på Iphone. Bærbart gull. Anmeldelse snart.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
Turbo-Kåre
Kjøpte Flower på PSN idag, det kostet jo bare 25,-

Vet ikke stort om det, annet enn at.. Du styrer blomster som flyr rundt? Noen som har testet det?
Knurr...
kokiri
Citerer Turbo-Kåre:
Kjøpte Flower på PSN idag, det kostet jo bare 25,-

Vet ikke stort om det, annet enn at.. Du styrer blomster som flyr rundt? Noen som har testet det?

3D versjon av snake, som styres med Gyro funskjonen i PS3 spaken.

Utroligt deiligt spill.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
Turbo-Kåre
Å... Hørtes litt nais ut. Liker de sterke fargene og... masse trophies!

Tester det i morra, det er vel litt seint nå.. Skal på jobb i morra tidlig og greier
Knurr...
Aiden
Resident Evil 5: Lost in Nightmares DLC Sparer nok episoden til helgen tipper jeg.
masterno
jeg kjøpte, "Cod modern warfare 2" 499'-
Yeah Mr.White! Yeah Science!
kEv_91
Kjøpte Fahrenheit via Games on Demand. Wow, FOR et spill!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
F0xHunter
Shattered Horizon, 50% på Steam, Freedom Force: Freedom Pack og Geometry Wars, alt på steam, litt under 200 nok
kEv_91
Heavy Rain!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
Aiden
Heavy Rain dumpet ned i postkassen min idag
tomelom
Citerer Kronoz:
The Saboteur og Guitar Hero: Metallica for 650kr til sammen. Usikker på om The Saboteur er verdt det.

Fått spilt noe Saboteur? Vurderer sterkt å kjøpe det. Virker som et meget spennede spill.
kokiri
Citerer Aiden:
Heavy Rain dumpet ned i postkassen min idag

Jeg kjøpte det i stad jeg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
Napalm Scum
Aliens vs Predator til 360, 500 kr på spaceworld.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
littsnill
Forhåndsbestilte Bad Company 2 på gamestop. Byttet inn 2x spill til 99,- stykk + 1 kr. Storfornøyd med limited edition til under 200 lappen
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
Kronoz
Moderator
Impulskjøpte Heavy Rain for 499-,

Skal til Irland i 2 uker på Mandag, så får så dårlig tid til å spille det
Are you my mommy? // Je Vois Tout
Hitomaro
Kjøpte Gran Turismo (Collector's Edition) til psp for 500 kr.
Hadde ett gavekort på 300 så betalte bare 200.
...But our princess is in another castle!
dark samus nemesis
Kjøpte Heavy Rain på Expert i dag, impulskjøp til de grader, når det kostet meg 659Kr, tør jeg nesten påstå at det er impuls. Men tror og håper at det er verdt hver eneste krone. Gleder meg!
It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams.
Miltbrann
Heavy Rain
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
kokiri
Kjøpte Heavy Rain på Expert i dag, impulskjøp til de grader, når det kostet meg 659Kr, tør jeg nesten påstå at det er impuls. Men tror og håper at det er verdt hver eneste krone. Gleder meg!

Det er det, TRO meg.
Zook
Kjøpte Heavy Rain på Expert i dag, impulskjøp til de grader, når det kostet meg 659Kr

Koster 399,- på Lefdal og Elkjøp
You're sleeping over, right?
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 9% Wii U
  • 44% Playstation 4
  • 13% Xbox One
  • 26% PC
  • 9% ALLE!!
Resultat
gnyg: The Woolf Is Loose Is In The Blood MountainFølg
2013-06-19 06:19
The Cookiemonster: @HopeN: Tusen takk for at du informerte meg om det! Da har jeg noe å gjøre i natt!Følg
2013-06-19 01:32
The Cookiemonster: @Bernt: Flyvende kaker!? Please......no.....it can't be....Følg
2013-06-19 01:29
kEv_91: The Last of Us... FOR et spill!! Får gåsehud over hvor bra det er!Følg
2013-06-19 00:59
Animorpher: Penger inn på konto og penger ut av konto imorra...Surt og måtte ut med 2000.kr i Kommunale Avgifter fordi man eier en liten leilighet... :(Følg
2013-06-19 00:41
HopeN: Pink Floyd på spotify, fyesss.Følg
2013-06-18 23:56
Strife_Cloud: Lurer du på hvorfor Strifey ikke har fått seg jobb ennå? #headhunted!partII http://www.gamereactor.no/blog/strife_cloud/61041/Følg
2013-06-18 23:16
albaga: Da er min tid på ungdomsskolen over!Følg
2013-06-18 22:17
ElGamer: GH3, noe godt å drikke og besøk av en god venn! Blir ikke en bedre bursdag enn det!Følg
2013-06-18 19:10
fantomena: Sommersalg på GOG.com!Følg
2013-06-18 17:04
xXAkresSXx94: Sommerferie!!Følg
2013-06-18 14:23
albaga: Siste skoledag i dag. Endelig. :)Følg
2013-06-18 10:57
JoEy_Odd: god morgen, verden!Følg
2013-06-18 09:01
remote: Mer Nobel, egentlig. Kanskje i fysikk.Følg
2013-06-18 00:20
Archana: Pulitzer neste, remote!Følg
2013-06-17 23:45
remote: Har skrevet to saker for avisa i dag. Det er ikke lenge til jeg får fast plass i Aftenposten, Dagsavisen, Dagbladet og VG.Følg
2013-06-17 23:39
Ole-Christian: @Archana: Egentlig ikke. Men kanskje.Følg
2013-06-17 23:21
Archana: @OC: Tror du insinuerer at jeg er treig.Følg
2013-06-17 23:20
Ole-Christian: @Archana: Akkurat som så mange før deg.Følg
2013-06-17 23:19
BETA +