Seneste spillkjøp 
Antall innlegg: 4282![]() ![]() | Metro 2033 rundet 525 Gs i løpet av de 6-7 timene det tok, og mass effect ( 1 ) The D' is silent. | |
| ||
![]() ![]() | Citerer Finalfantasyfrelst: Metro 2033 rundet 525 Gs i løpet av de 6-7 timene det tok, og mass effect ( 1 )...For 199kr The D' is silent. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte Bioshock 2 for 199,80,- på EB Games "Don't waste your time or time will waste you" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bioshock 2 Spesial Edition(Xbox 360) Den største spillpakken jeg eier Vis vinden løye går e rett på tryne | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Kjøpte nettopp Dante's Inferno(Xbox360) og Ninja Gaiden II(Xbox360) på Spaceworld. Hei. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte nettopp Crash Bandicoot for 40,- fra PSN! Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
| Yrcekauq | Sniper: Ghost Warrior samt Singularity på lagersalg hos pira'tbrygg'a | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Yrcekauq: pira'tbrygg'a ?? Vis vinden løye går e rett på tryne | |
| ||
| Yrcekauq | Der jeg kjøpte spillene | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Idag fikk jeg Burnout Paradise (PS3) i posten, fra Permonter her på forumet etter at jeg vant i hans konkurranse Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Los: pira'tbrygg'a Jaaa... Decyfered! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Predator: Idag fikk jeg Burnout Paradise (PS3) i posten, fra Permonter her på forumet etter at jeg vant i hans konkurranse Har du ikke det allerede? You're sleeping over, right? | |
| ||
Hk0n![]() ![]() ![]() | Kjøpte Wolfenstein for noen uker siden, ble rett og slett skuffa. "Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Yrcekauq: Der jeg kjøpte spillene Aaah, du prøvde å oversette PB! Ok, men du bommet litt Vis vinden løye går e rett på tryne | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Kjøpte en pakke med Halo wars, Fable 2 og svart xbox kontroll for 649 på Gamestop. Per aspera ad astra | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Zook: Har du ikke det allerede? Nope. Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
| freegamer1 | siste spillet jeg kjøpte var battlefield bad company 1. det er et sykt bra spill | |
| ||
EXcrack![]() ![]() ![]() ![]() | Fifa10 og AVP... Muligens nytt innkjøp på mandagen | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Naughty bear på xbox 360. 350 kr på platekompaniet I think, therefore i am | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bestilte Peace Walker fra Amazon.com.uk for noen dager siden. Håper å få det i morgen It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
Moderator | Citerer Yrcekauq: Sniper: Ghost Warrior samt Singularity på lagersalg hos pira'tbrygg'a Butikk og butikk fru blom. Hadde det ikke vært for at du allerede er bannet Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte DeathSpank på XBLA. Har såvidt begynt og jeg kan allerede si at det er det nest beste arcade kjøpet jeg har gjort noen gang. (kun toppet av Monkey Island 2) The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter | |
| ||
![]() ![]() | Deathspank til ps3! fridag imorgen, så gleder meg Shallahey | |
| ||
![]() ![]() | Da jeg var i Spania sist uke, kjøpte jeg Mirrors Edge, Rainbow Six: Vegas 2 til PS3en, GRAW, GRAW 2 og Far Cry2 til pc Die in Pain, Rest in Peace | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | I dag har jeg endelig fått kjøpt Halo 2 til PC, kostet ikke mer enn 89,-. Kjøpte også Medal of Honor: Airborne til Xbox 360 til 99,-, har det til PC fra før, men jeg får ikke spilt på grunn av at drivere og sånt krasjer eller noe under installasjonen. You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||