Seneste spillkjøp 
Antall innlegg: 4282![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer kokiri: Citerer Ine:Max Payne 2 (PS2, brukt) - 59,- Fikk det av en venn, som har to eksemplarer. Av en eller annen merkelig grunn funket ikke den amerikanske versjonen på PS3-en hans... Citerer dark samus nemesis: Citerer Ine:Nå trenger jeg bare en PS3. Vent nå litt; 1999,- for 250gb-versjonen inkludert Blu-Ray-filmene "The Dark Knight" og "X-men Origins: Wolverine" på Expert? I'm on my way! Det er bare å adde Ine_Lofthus Citerer bEICHMANN: TF2 Retail-versjonen av Orange Box koster 99,- på Gamestop nå. Uansett et bra valg; begge to er fantastiske spill. Riddle me this | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Ine: Det er bare å adde Ine_Lofthus Ah, da tror jeg faktisk jeg har addet deg It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Fallout 3 for bare 65,- Jeg har alltid hatt lyst til å prøve dette spillet, så nå var det pine meg på tide! Og Dj Hero De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | kjøpte Wet for 99 kr på Elkjøp. Et faktisk overaskende tøft spill med kul stil og artig gameplay Les en bok, pok en snok! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dj Hero Renegade Edition (PS3) til 299 kr, samt Eternal Sonata på PS3 (måtte nesten ha det på PS3 også) til 199 kr, Dead Rising til 140 eller noe i den duren, Gears Of War til 89 kr og No More Heroes til 129 kr. Har også forhåndsbestilt Halo: Reach Limited Edition (depositum på 100 kr, 599,- å betale når jeg henter det på tirsdag). Så nå har jeg mye nok å spille. Riddle me this | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gikk på GameStop og forhåndsbestilte Assassin's Creed: Brotherhood: Limited Codex Edition. Med på kjøpet fikk jeg en betanøkkel til Multiplayer trialen. It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
Moderator | Citerer dark samus nemesis: Gikk på GameStop og forhåndsbestilte Assassin's Creed: Brotherhood: Limited Codex Edition. Med på kjøpet fikk jeg en betanøkkel til Multiplayer trialen. Hvor mye betaler du for den? Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Kronoz: Hvor mye betaler du for den? Betalte depositum på 100 kr. Så betaler jeg 799 når jeg henter det på utgivelsesdagen. Så det blir den "nette" sum av 899 Kr. Dyrt, men nå jeg er så stor fan av serien, så unner jeg meg dette It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
Moderator | Akkurat samme som CDON.com da med andre ord Jeg er blodfan jeg også, så skal se om jeg får kjøpt det samme. Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Kronoz: Akkurat samme som CDON.com da med andre ord Hehe, ja. Men følte det ble enklere å bestille det i butikken, da det er på veien jeg går fra skolen, hver dag Citerer Kronoz: Jeg er blodfan jeg også, så skal se om jeg får kjøpt det samme. Ville deffinitivt gjort det, ivertfall om du er like stor fan av serien som meg It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
Moderator | Citerer dark samus nemesis: Men følte det ble enklere å bestille det i butikken Prøvde å kjøpe Black Hand edition på GameStop, men de ville ikke ta imot forhåndsbestillinger på slike versjoner av spillet da, så litt tryggere å gjøre det på CDON.com føler jeg. Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Kronoz: så litt tryggere å gjøre det på CDON.com føler jeg. Hehe, joda. Men nå mente jeg for min del, siden jeg går forbi butikken hver dag uansett It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte akkurat Just Cause 2 for 100kr på Play.com "Fuck you all" - Machine Head | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Call of Duty 3 - 249,- You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
Mortal Online. Et spill som ikke gir deg noe gratis gitt! Du havner i en verden og skjønner ikke dritten av hva du skal ta deg til... Men etter hvert som du blir kjent med spillet, er det faktisk helt knall. Nå venter de på å ta i bruk den nye Unreal motoren, noe som visstnok skal løfte spillet betraktelig. Verdt å ta en titt for deg som vil ha et sandkassespill med masser av ting å gjøre. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Valkyria Chronicles. Ganske tøft så langt, men skulle ønske det var noe free roaming også. Riddle me this | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Tyranus: Call of Duty 3 - 249,- Tror de har det på Gamestop for 99 xD I'm telling you this because you don't get it. You think you get it, which is not the same as actually getting it. Get it? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Forhåndsbestilte Fallout New Vegas: Collecters Edition Les en bok, pok en snok! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Warwigan1: Forhåndsbestilte Fallout New Vegas: Collecters Edition Argh, vil ha! Kjøpte AaaaAAAaaaA!!!, And Yet It Moves, Auditorium, Aztaka, Brainpipe, Captain Forever, Cogs, Eufloria, Machinarium, Osmos, Saira, and Space Giraffe for 180 kr til sammen, http://www.theindiebundle.com/ | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer F0xHunter: Citerer Warwigan1:Forhåndsbestilte Fallout New Vegas: Collecters Edition Hvis man bytter in 2 spill på gamestop så for man CE for 300 kr Les en bok, pok en snok! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Ash Ketchum: Citerer Tyranus: Har ikke GameStop her, også kjøpte jeg det nytt (altså med plasten utenpå og greier). Spaceworld er jo også ikke akkurat det billigste stedet for å kjøre spill. You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Crysis, det er dritrått, men har hatt det noen uker da. PC'en min sliter i snøværet, lagger noe sykt når de svære romvesene kommer. Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Warwigan1: Hvis man bytter in 2 spill på gamestop så for man CE for 300 kr Men jeg er blakk | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Warwigan1: Hvis man bytter in 2 spill på gamestop så for man CE for 300 kr Gjelder dette alle spill? Eller bare noen utvalgte? Har noen drittspill jeg gjerne vil ha vekk. Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() | Singularity, Splinter cell conviction, the saboteur, bioshock 2 , cod 4 og halo reach - 1500 kr The D' is silent. | |
| ||