Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Seneste spillkjøp

Antall innlegg: 4282
Ine
Citerer kokiri:
Citerer Ine:Max Payne 2 (PS2, brukt) - 59,-
Infamous - 199,-
Killzone 2 - 99,-
Resistance 2 - Free, zomg!

Hvordan fikk du resistance 2 gratis ?

Veldig bra kjøp.

Fikk det av en venn, som har to eksemplarer. Av en eller annen merkelig grunn funket ikke den amerikanske versjonen på PS3-en hans...

Citerer dark samus nemesis:
Citerer Ine:Nå trenger jeg bare en PS3. Vent nå litt; 1999,- for 250gb-versjonen inkludert Blu-Ray-filmene "The Dark Knight" og "X-men Origins: Wolverine" på Expert? I'm on my way!

Woho! Bra valg, du må si ifra når du har kjøpt den, så kan jeg kanskje få adde deg? :3

Det er bare å adde Ine_Lofthus

Citerer bEICHMANN:
TF2
og HL2
begge til prisen på steam. Vet at jeg kunne fått Orange box til nesten det samme men kredittgavekortet mitt hadde 30 eller no Eurocent forlite!

Retail-versjonen av Orange Box koster 99,- på Gamestop nå. Uansett et bra valg; begge to er fantastiske spill.
Riddle me this
dark samus nemesis
Citerer Ine:
Det er bare å adde Ine_Lofthus

Ah, da tror jeg faktisk jeg har addet deg
It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams.
kEv_91
Fallout 3 for bare 65,- Jeg har alltid hatt lyst til å prøve dette spillet, så nå var det pine meg på tide!

Og Dj Hero
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
Warwigan1
kjøpte Wet for 99 kr på Elkjøp. Et faktisk overaskende tøft spill med kul stil og artig gameplay
Les en bok, pok en snok!
Ine
Dj Hero Renegade Edition (PS3) til 299 kr, samt Eternal Sonata på PS3 (måtte nesten ha det på PS3 også) til 199 kr, Dead Rising til 140 eller noe i den duren, Gears Of War til 89 kr og No More Heroes til 129 kr. Har også forhåndsbestilt Halo: Reach Limited Edition (depositum på 100 kr, 599,- å betale når jeg henter det på tirsdag). Så nå har jeg mye nok å spille.
Riddle me this
dark samus nemesis
Gikk på GameStop og forhåndsbestilte Assassin's Creed: Brotherhood: Limited Codex Edition. Med på kjøpet fikk jeg en betanøkkel til Multiplayer trialen.
It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams.
Kronoz
Moderator
Gikk på GameStop og forhåndsbestilte Assassin's Creed: Brotherhood: Limited Codex Edition. Med på kjøpet fikk jeg en betanøkkel til Multiplayer trialen.

Hvor mye betaler du for den?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
dark samus nemesis
Citerer Kronoz:
Hvor mye betaler du for den?

Betalte depositum på 100 kr. Så betaler jeg 799 når jeg henter det på utgivelsesdagen. Så det blir den "nette" sum av 899 Kr. Dyrt, men nå jeg er så stor fan av serien, så unner jeg meg dette
Kronoz
Moderator
Akkurat samme som CDON.com da med andre ord
Jeg er blodfan jeg også, så skal se om jeg får kjøpt det samme.
dark samus nemesis
Citerer Kronoz:
Akkurat samme som CDON.com da med andre ord

Hehe, ja. Men følte det ble enklere å bestille det i butikken, da det er på veien jeg går fra skolen, hver dag

Citerer Kronoz:
Jeg er blodfan jeg også, så skal se om jeg får kjøpt det samme.

Ville deffinitivt gjort det, ivertfall om du er like stor fan av serien som meg
Kronoz
Moderator
Men følte det ble enklere å bestille det i butikken

Prøvde å kjøpe Black Hand edition på GameStop, men de ville ikke ta imot forhåndsbestillinger på slike versjoner av spillet da, så litt tryggere å gjøre det på CDON.com føler jeg.
dark samus nemesis
Citerer Kronoz:
så litt tryggere å gjøre det på CDON.com føler jeg.

Hehe, joda. Men nå mente jeg for min del, siden jeg går forbi butikken hver dag uansett Har alltid synest det har vært lettest å bestille vià nettet
Cboy J-kins
Kjøpte akkurat Just Cause 2 for 100kr på Play.com
"Fuck you all" - Machine Head
Tyranus
Call of Duty 3 - 249,-
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
varj
Mortal Online. Et spill som ikke gir deg noe gratis gitt! Du havner i en verden og skjønner ikke dritten av hva du skal ta deg til... Men etter hvert som du blir kjent med spillet, er det faktisk helt knall. Nå venter de på å ta i bruk den nye Unreal motoren, noe som visstnok skal løfte spillet betraktelig.

Verdt å ta en titt for deg som vil ha et sandkassespill med masser av ting å gjøre.
Ine
Valkyria Chronicles. Ganske tøft så langt, men skulle ønske det var noe free roaming også.
Riddle me this
Ash Ketchum
Citerer Tyranus:
Call of Duty 3 - 249,-

Tror de har det på Gamestop for 99 xD
I'm telling you this because you don't get it. You think you get it, which is not the same as actually getting it. Get it?
Warwigan1
Forhåndsbestilte Fallout New Vegas: Collecters Edition
Les en bok, pok en snok!
F0xHunter
Citerer Warwigan1:
Forhåndsbestilte Fallout New Vegas: Collecters Edition

Argh, vil ha!

Kjøpte AaaaAAAaaaA!!!, And Yet It Moves, Auditorium, Aztaka, Brainpipe, Captain Forever, Cogs, Eufloria, Machinarium, Osmos, Saira, and Space Giraffe for 180 kr til sammen, http://www.theindiebundle.com/
Warwigan1
Citerer F0xHunter:
Citerer Warwigan1:Forhåndsbestilte Fallout New Vegas: Collecters Edition

Argh, vil ha!

Kjøpte AaaaAAAaaaA!!!, And Yet It Moves, Auditorium, Aztaka, Brainpipe, Captain Forever, Cogs, Eufloria, Machinarium, Osmos, Saira, and Space Giraffe for 180 kr til sammen, http://www.theindiebundle.com/

Hvis man bytter in 2 spill på gamestop så for man CE for 300 kr
Les en bok, pok en snok!
Tyranus
Citerer Ash Ketchum:
Citerer Tyranus:
Call of Duty 3 - 249,-

Tror de har det på Gamestop for 99 xD

Har ikke GameStop her, også kjøpte jeg det nytt (altså med plasten utenpå og greier). Spaceworld er jo også ikke akkurat det billigste stedet for å kjøre spill.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
Parkour Gamer
Crysis, det er dritrått, men har hatt det noen uker da. PC'en min sliter i snøværet, lagger noe sykt når de svære romvesene kommer.
Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies.
F0xHunter
Citerer Warwigan1:

Men jeg er blakk
Predator
Citerer Warwigan1:

Gjelder dette alle spill? Eller bare noen utvalgte? Har noen drittspill jeg gjerne vil ha vekk.
Zed's dead, baby. Zed's dead.
Finalfantasyfrelst
Singularity, Splinter cell conviction, the saboteur, bioshock 2 , cod 4 og halo reach - 1500 kr
The D' is silent.
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 12% Wii U
  • 38% Playstation 4
  • 13% Xbox One
  • 25% PC
  • 12% ALLE!!
Resultat
Tommy Kvaernerud: Bioshock Infinite relatert speed-drawing, laget av undertegnede. http://www.youtube.com/watch?v=pbNU-Q_zfBEFølg
2013-05-23 22:16
ElGamer: @Remote: Er ikke rammet noe særlig av den siden jeg bor på toppen av et fjell, men flere steder rundt om som er rammet.Følg
2013-05-23 19:45
Grallen: @remote: Det har vært en gravemaskin her som har gravet en bekk som renner ved huset større. Men utenom det går de greit.Følg
2013-05-23 19:05
sonic og link: Kommet skikkelig langt på eksamen, men sitter litt fast for øyeblikket, får håpe det ordner seg i løpet av dagen.Følg
2013-05-23 18:55
remote: Ingen her som er rammet av flommene?Følg
2013-05-23 18:30
Kakashi sensei: Snart ferdig med Portofolien nå.Følg
2013-05-23 17:44
Animorpher: Er endelig kommet i gang med treningen igjen så alt virker til og gå på skinner.Gjenstår bare og finne en balanse av sunn mat nå...Følg
2013-05-23 17:22
xXAkresSXx94: @O-C: Alltid ofre noe for James Bond.Følg
2013-05-23 17:05
Ole-Christian: @Matscoolio: Det er bra. (Overser livefeedene dine hver eneste gang, av en eller annen grunn. Oppdager dem plutselig i etterkant.)Følg
2013-05-23 16:15
Ole-Christian: @SirThomas: 5 er for dårlig, altså.Følg
2013-05-23 16:07
SirThomas: Gikk til sengs 06:30 og stod opp nærmere 08:30 = Sikret Ida en 4'er og meg selv en 5'er på Naturfagsfremføring :)Følg
2013-05-23 16:03
Ole-Christian: @Akres: It's done. Ofret rock-gruppa.Følg
2013-05-23 15:57
gilliankrueger: Trodde faktisk at Rising Storm var oppfølgeren til MOH: Rising Sun for et øyeblikkFølg
2013-05-23 15:55
Matscoolio: @Ole-Christian: Det er ikke særlig snilt gjort av deg, men jeg er så kul at det bare preller av meg. (nå må jeg bare passe på å ikke gråte)Følg
2013-05-23 15:53
xXAkresSXx94: @O-C: Unjoin one, and join my group: James Bond.Følg
2013-05-23 15:50
Ole-Christian: @Matscoolio: Kanskje jeg skal boikotte dere begge.Følg
2013-05-23 15:46
Ole-Christian: @Akres: Får ikke blitt med i den, siden jeg har nådd maks antall grupper jeg kan være medlem av.Følg
2013-05-23 14:52
Grallen: @TK: Yeah, kan hende det er det som var grunne. Funker i alle fall igjen nå.Følg
2013-05-23 14:46
Tommy Kvaernerud: @Grallen: Funker helt fint her. Kan være på grunn av endringene de gjør på siden.Følg
2013-05-23 14:21
Grallen: Bare hos meg forumet ikke funker som det skal?Følg
2013-05-23 14:04
BETA +