Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Crackdown 2 tråden


Tenkte det var på tide å lage en så her er en.

Produsent: Ruffian Games
Utgiver: Microsoft Game Studios
Sjanger: Action

Utgivelsesdato(er):
US: Juli 06, 2010
>>Europa: Juli 09, 2010<<

Crackdown 2 foregår i byen, "Pacific City" hvor mesteparten av befolkningen er kriminelle (The Cell) eller tatt av et virus (Freaks). Det finnes noen sivile og det er din jobb å beskytte dem. Du er en agent med superkrefter og det skal mye til for å stoppe deg. På dagtid går de sivile fritt rundt og du kan føle deg trygg. Nesten. Gjengen "The Cell" er byens kriminelle og gjør mye rart for å få tak i deg. Noen er litt galere enn andre. Om natten blir det litt tøffere. Da kryper nemlig "Freaks" fram fra undergrunnen og de er MANGE. Heldigvis gjør de lite skade, men er plagsomme som fy. Noen funker som kanonføde, andre ikke. Når det atter igjen blir dag så går de under bakken igjen og de sivile popper opp litt etter litt.
Som agent har du har mange forskjellige evner å oppgradere som for eksempel agility og explosives. Spillet består av store eksplosjoner, kule kjøretøy, mengder av våpen, og en stor og fri by med masse orbs å finne. (Kanskje litt for mange?)

Det var en kort introduksjon av spillet/demoen og jeg tror vi får masse tid å bruke i denne verdenen. Du har tross alt over 1000 orbs å få tak i.

Launch Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=zwB0xfwxJ_U

E3 trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=Tnnhj0rBZIg

Fights, Camera, Action!:
http://www.youtube.com/watch?v=AJyjG56xft4

Fun with friends:
http://www.youtube.com/watch?v=0RDdu5YCGfw

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=bYR45iqOufw

Achievements:
http://www.xbox360achievements.org/game/crackdown-2/achieve
ments/


Crackdown 2 demoen er ute nå. Prøv den. Eksklusivt til XBOX 360.



-Si i fra hvis noe skal rettes opp!
Carpe Noctem
  • 0
Dette var en bra førstepost! Skal ikke ha spillet på grunn av mangler av tid og penger, i tillegg så tror jeg at jeg hadde blitt sittende med dette altfor lenge med tanke på at jeg er en achievement hore. Det tar litt tid å samle alle de orbsene. xD
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Takk!
Dumt at du ikke skal ha det, jeg kan forestille meg alle de sjuke tingene vi kunnne ha gjort i coop. Jeg dør med tanken på at jeg skal prøve på 1000 G selv også, men da kjeder jeg meg i alle fall ikke

Lagt til 2010-07-01 10:27:
Hvis noen har lyst på demo achievementet, Coop keepy up så har jeg noe genialt å komme med!
Jeg fant det opp selv og har ikke sett noen youtube videoer som viser denne metoden enda. Gnaske utrlog når det er mega simpelt. Man tar en bil, fester den med en' MAG granat, så kaster du en MAG granat opp på en bygning. Nå henger bilen fritt og kan ikke dette i bakken! Skyt med UV shotgunen til vennen din, så skyter han, så skyter du... Achievement unlocked!
Carpe Noctem
  • 0
Når jeg ser etter så er det ikke så veldig mange vanskelige achievements med untak av noen som må gjøres sammen med andre. Som å samle alle Live orbene og glide over alle fire øyene med fire spillere. Men hvis jeg vinner dette i en konkurranse, så kan jeg i hvertfall beholde det da!

For det virker skikkelig tøft, og jeg hadde ordentlig lyst på Crackdown(1) etter å ha prøvd demoen for to år siden. Men dette blir som med Mafia 2, det er underprioritert for min del
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Når jeg ser etter så er det ikke så veldig mange vanskelige achievements med untak av noen som må gjøres sammen med andre. Som å samle alle Live orbene og glide over alle fire øyene med fire spillere. Men hvis jeg vinner dette i en konkurranse, så kan jeg i hvertfall beholde det da!

For det virker skikkelig tøft, og jeg hadde ordentlig lyst på Crackdown(1) etter å ha prøvd demoen for to år siden. Men dette blir som med Mafia 2, det er underprioritert for min del


Ja, mafia II er underprioritert her også. Jeg har en del penger nå heldigvis så jeg måtte ha CD2. Skal ha det moro med alle de ville våpna og kjørtøya i ferien
Carpe Noctem
  • 0
Du får kose deg da! Skriv gjerne en brukeranmeldelse også!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kommer nok til å kjøpe spillet senere. Hadde veldig lyst på 1ern (som Clawed sier) men ettersom jeg sparer penger til de neste storspillene som kommer i år (Crysis 2!!!!!!) så blir det ikke kjøp med en gang
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Du får kose deg da! Skriv gjerne en brukeranmeldelse også!


Kan kanskje hende
Carpe Noctem
  • 0
Ser at en del folk fra Amerika har fått tak i Crackdown 2 allerede. Da får vi som ikke har fått det servert litt nyttig info
Carpe Noctem
  • 0
Det er faktisk mulig å få avatar awards nå også. Skal legge ut liste snart jeg finner ut av hvordna man unlokcer de
Carpe Noctem
  • 0
Spillet fikk 7/7/8/7 hos Famitsu.
  • 0
Hm... brukt noen timer på spillet idag (øh... igår).

Det er skuffende lite nytt.
Byen er for lik.
Det ser riktignok ut som de har gått løs på den med slegge og sveiset sammen en haug med stålplater og satt opp her og der, men ellers er det ikke mange forandringer.

Oppdragene (hvis man kan kalle dem det) er rimelig kjipe.
Start opp en maskin ting her, sett ut og beskytt en sak der, ta over det stedet osv.

Det å samle orbs er heller ikke så festlig lenger.
Men her har man hvertfall kart over alle sammen via startmenyen.
Det sparer mange timer med frustrasjon.

Online orbs er dødsirriterende.
Jeg vil ha muligheten til å samle alt alene,
ikke å bli tvunget til å finne noen å spille sammen med bare for å samle de.

Spillet føles stort sett som noe de kunne sluppet som DLC til det første.

Freaks er forresten utrolig pinglete.
Hoppet midt inn i en haug av dem og knerta hvertfall 150 stykker med slag og spark, uten å miste liv (som lvl 1 agent).

Ja også er det han duden som absolutt skal kjefte og gjenta seg selv.
Gi meg en "av" funksjon for han
Han kommer med random linjer som ikke passer inn.
"Stop killing innocent civilians!"
What!? jeg har jo tilbragt den siste halvtimen på hustakene.

Når det er sagt, er ikke alt pyton.
Det er fortsatt festlig å surre rundt å lage kaos.
Og renegade orbs var et bra tillegg, nå må en nemlig slite litt for å samle alt.

Foreløpig karakter: 6/10

+ Renegade orbs.
Kart over alle orbs!

- Føles som jeg spiller det første spillet.
Idiot fiender.
  • 0
Så du mener altså at Crackdown 2 heller kunne vært en DLC/Utvidelse til 1ern? Men er achievementene enkle?
  • 0
Siterer fantomena:
Så du mener altså at Crackdown 2 heller kunne vært en DLC/Utvidelse til 1ern? Men er achievementene enkle?


Noe sånt ja.

De fleste achievementene er enkle, men tidkrevende.
Ettersom det er veldig mye samling av det ene og det andre.
Det er også en del som krever at du spiller med 3 andre.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer fantomena å du mener altså at Crackdown 2 heller kunne vært en DLC/Utvidelse til 1ern? Men er achievementene enkle?

Noe sånt ja.

De fleste achievementene er enkle, men tidkrevende.
Ettersom det er veldig mye samling av det ene og det andre.
Det er også en del som krever at du spiller med 3 andre.


Har fått en del allerede. 21 achievements av 50. Det var på en dag + demo achievements
Carpe Noctem
  • 0
Det mest irriterende med dette spillet er at 8 av 10 "Cell" folk bruker rocket launcher på en av øyene (Der hvor Shai Gen holdt til i det første)
Umulig å komme seg rundt i visse områder

Går tre skritt *POW* truffet av hundre rockets og akkurat i det han skal reise seg så kommer det jaggu hundre til -.-
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Det mest irriterende med dette spillet er at 8 av 10 "Cell" folk bruker rocket launcher på en av øyene (Der hvor Shai Gen holdt til i det første)
Umulig å komme seg rundt i visse områder

Går tre skritt *POW* truffet av hundre rockets og akkurat i det han skal reise seg så kommer det jaggu hundre til -.-


100% ENIG! Jævlig irriterende med de metal folka + rocket launcher folka ++ snipere. Du sliter på "though".
Carpe Noctem
  • 0
Må si opplevlsen er både og!
Syns spillet i seg selv er underholdene, men man føler man har vært borti det før, og det er litt skuffende, det er lov og endre litt på byen.
Og fiende er ikke mye og skryte av.

Det er ikke århundrets spill, hadde håpet de ikke hermet så mye etter 1'eren.
Men underholdning er stor!
Chief, wake up!
  • 0
Jeg syns spillet ble for ensformig og at det begynner å forsvinne freaks for vært breach du tar ødelegger mye. Moroa er jo å drepe freaks!!
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!