Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

PlayStationPlus ~ Offisiell tråd ~


Jeg lurer på hva folk synes om PlayStationPlus, jeg har det selv og synes de er vilt!
Fikk Wipeout HD, LBP GRATIS (!!!)Siden jeg kjøpte et år osv...
  • 0
Kjøpte nettopp meg 1 år med PlayStation Plus.
  • 0
Og når det året er omme mister du alt du har for alltid med mindre du kjøper ett år til, jeg liker å eie mine spill istedenfor å leie på ubegrenset tid
  • 0
Siterer Zyrocz:
Og når det året er omme mister du alt du har for alltid med mindre du kjøper ett år til, jeg liker å eie mine spill istedenfor å leie på ubegrenset tid


Hadde vært rart om jeg ikke hadde mistet det. Mens trophiene mister jeg ikke.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Liker idéen med Playstation Plus, men jeg venter til det har mer å tilby.
You're sleeping over, right?
  • 0
Neste måned kommer hele Sam & Max The Devil's Playhouse sesongen som det gratis PSN spillet.
Synd at Sony gir eksklusivt innhold til PS+ medlemmer med tanke på at jeg godt bruker mellom 1 og 2 tusenlapper i året på PSstore.
  • 0
Oi! Elsker Sam & Max.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Neste måned kommer hele Sam & Max The Devil's Playhouse sesongen som det gratis PSN spillet.
Synd at Sony gir eksklusivt innhold til PS+ medlemmer med tanke på at jeg godt bruker mellom 1 og 2 tusenlapper i året på PSstore.


Man får hva man betaler for Abbonnerer man på noe, så får man alltids mer bonus enn de som ikke gjør det. Så istedenfor å bruke 1-2 høvdinger i året, så ta deg råd til 1 år abb da ;)
  • 0
Er ikke et spesielt godt utvalg synes jeg. Bare noen PS1 Classics gratis som vanligvis koster 40,- avatars, themes osv. Ikke verdt å betale så mye for. Ikke i det hele tatt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Er ikke et spesielt godt utvalg synes jeg. Bare noen PS1 Classics gratis som vanligvis koster 40,- avatars, themes osv. Ikke verdt å betale så mye for. Ikke i det hele tatt.


Enig, men det kommer nok mer etterhvert. Kjøper det hvis det blir bedre tilbud og større utvalg om en stund.
You're sleeping over, right?
  • 0
Må si jeg er veldig fornøyd med PS Plus. Det koster strengt tatt litt over én krone dagen, og man får ganske mye fint. De første fikk jo LBP gratis, da... og WipEout HD og da lønner det seg fort med en gang. Jeg har begge de to, så
det har ikke lønnet seg enda, men det kommer definitivt til å gjøre det iløpet av et år. Har allerede fått nesten 100kr i verdi.

IGN og NAForum har oversikter over PSN regnskapet!
http://z9.invisionfree.com/NAForum/index.php?showtopic=786&st=
0&#last
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Meh.. trenger mer overbevisning enn hva jeg har sett hittil
''eh'' - Link
  • 0
Hele Sam & Max serien gratis
Istedet for 224kr!
Jeg hadde ikke tenkt til å kjøpe det, men jeg tror jammen dette blir en favoritt.

I tillegg to helt akseptable minis, og en finfin klassiker. Pluss noen ekstra saker.
Virkelig fin update nå, etter en del kjedelig
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Vent litt FÅR man ikke spillene man får med PS+ pakken??
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jo, stort sett. Noen er priskutt.
Denne uken får man Sam & Max: The Devil's Playground serien helt gratis.
Og det koster egentlig 224kr Dessuten fikk jeg LittleBigPlanet gratis idag! (kode i mail) Hadde jeg ikke hatt det fra før av ville Plus ha lønt seg allerede for meg.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Man får de ikke da, når PS3 blir utdatert og PS4 kommer så vil man jo ikke få beholde noe av det innholdet man har kjøpt med PS+ og man ender opp med å miste alt innholdet så da ler vi som sitter igjen med alt innholdet vi har betalt for.
PS+ vil ikke komme på senere PS konsoller fordi da vil Sony føre inn en betalingstjeneste for online slik som Xbox har fordi de ser at dette lønner seg.
  • 0
Zyrocz:
Det der går ikke så veldig mye lengre enn ren spekulasjon da ;)

Like spekulativt som å si at man på slutten av konsollgenerasjonen får beholde alt Plus innholdet man har kjøpt som en hyggelig gest fra Sony, eller at alt (mer sannsynlig) vil være vel så spillbart på neste Sony konsoll som også har et Plus tilbud. Hvis det i det hele tatt blir noen nesten Sony konsoll.

Og egentlig så går det helt greit for meg hvis jeg mister alt, ettersom jeg får spill til en verdi på cirka 2000kr for bare 400 og er så langt temmelig fornøyd med kvaliteten på det hele. Men nå skal jeg overlate proPlus argumenteringen til noen andre.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Jævlig drit at de gjør det, får vel bare kjøpe spillet på ekte
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Playstation+ er sikkert fint for noen, men om man kjøper 1 år og ikke har nok til å fornye så mister man alle spilla fra det året for godt da.
  • 0
Har man ikke råd til å fornye hadde man ikke hatt råd til å kjøpe 90% av det man får uansett
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Er ikke som man får velge hva man vil får akuratt da. DLC'er kan være til spill man ikke har og jeg eier de PSN titlene jeg har lyst på samt PS1, eneste jeg vil ha med Plus er temaene og demoer (som ikke burde vært + eksklusive i den første stunden til å begynne med), men nekter å betale 400 i året for disse tinga.
  • 0
At man ikke får det man vil er hovedsaklig dumt, men det gjør det også mulig å tjene på det for Sony. Og noen ganger snubler man over et spill man ikke hadde kjøpt ellers, som blir en favoritt.

Sam & Max: The Devil's Playground.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Tommykrem:
Ble kjempe fornøyd med Oddworld: Abes Odyssey, ps1 spill. Dette hadde jeg aldri tatt sjansen på å kjøpe med tanke på at jeg ikke har funnet noe bra ps1 spill ellers.
Naughty dog
  • 0
Playstation plus blir bedre i løpet av tiden bare vent og se. Tviler på xbox live var bra da som det er nå
The cake is a lie
  • 0
AC: Brotherhood betaen kommer i dag.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!