Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

PlayStationPlus ~ Offisiell tråd ~


Siterer bent_a:
Spiller litt på Dead Nation også.


Ja, jeg og. Har ikke spilt så mye. I underkant av en time, men ganske gøy det lille jeg har spilt
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Virker som om det endelig blir litt fres i PS+ igjen. Oktober blir en veldig god måned, med både Resident Evil HD, og Transformers Devestation på PS4. Sistnevnte har jeg hatt planer om å spille en stund, er jo tross alt Platinum. REHD er sikkert også interessant.

https://blog.eu.playstation.com/2016/09/28/resident-evil-and-transformers-devastation-are-coming-to-ps-plus-on-4th-october/
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Virker som om det endelig blir litt fres i PS+ igjen. Oktober blir en veldig god måned, med både Resident Evil HD, og Transformers Devestation på PS4. Sistnevnte har jeg hatt planer om å spille en stund, er jo tross alt Platinum. REHD er sikkert også interessant.


Wow! Supernais! Ikke de sprekeste PS3 og PS Vita spillene, men Devestation har jeg hatt kjempelyst på en god stund (platinum games ftw) og jeg sier ikke neitakk til RE HD
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Helsike, finally!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Faen. Tør jeg å spille Resident Evil???
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skal nok gå greit. Dagens ungdom er nok mer vant til slik type skrekk enn da det først kom;)
Siterer Predator:
Faen. Tør jeg å spille Resident Evil???


Nei, det er for skummelt. Transformers ser heldigvis ikke veldig skummelt ut
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Predator:
Faen. Tør jeg å spille Resident Evil???


Glad jeg ikke blir redd jeg...

Spoiler:Absolutely bullshit.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeg skulle motta en kupong på 100kr fra PS Store mellom 6.-7. april, men når jeg sjekket i dag var den ikke der. Betyr det at jeg måtte løse den inn innen 7. april for å kunne bruke den? Er det noen andre som ikke har fått den, selv om dere var kvalifisert?
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Jeg skulle motta en kupong på 100kr fra PS Store mellom 6.-7. april


Hvorfor skulle du få det?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvorfor skulle du få det?


Om man brukte over en viss sum på PS Store i mars (tror det var 500 eller 600), så skulle man få et gavekort på 100,- i april.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Jeg skulle motta en kupong på 100kr fra PS Store mellom 6.-7. april, men når jeg sjekket i dag var den ikke der. Betyr det at jeg måtte løse den inn innen 7. april for å kunne bruke den? Er det noen andre som ikke har fått den, selv om dere var kvalifisert?


Du trenger nok ikke bekymre deg. Har hørt de vil deles ut i puljer, så forhåpentligvis får du din på mandag.
  • 0
Eirik er så aktiv i akkurat denne tråden.
Siterer SirThomas:
Eirik er så aktiv i akkurat denne tråden.


Ja, han har jo hele to innlegg her det siste året, den syke jævelen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Kommer innom for å hjelpe i ny og ne;) Tankene mine om PS Plus har jeg delt i en artikkel for en stund siden.
Da kan jeg slappe av. Takk skal du ha, Eirik.

Lagt til 2017-04-08 22:55:
Nå har de også skrevet selv at de er forsinket her på PS Store, ser jeg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!