Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


  • Play
  • Play
Siterer sowns:
Den var faen meg rå Play


Thanks :3 GameSprout har lyst å laste den opp på sin kanal også, så det gjenstår å se om det blir god reklame for min kamerats kanal
  • 0
Håper du lager flere. Den var faktisk utrolig bra
Per aspera ad astra
  • 0
Veldig kule videoer dere hadde lastet opp
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dere vet hvordan det er mange snikskyttere på tv-stasjon på banen Sharqai Peninsula? Jeg tok en tanks, kjørte fram til den høye haugen på venstre del av USA sitt spawn. Og derifra skjøt jeg snipere med tanksen min
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Liker det at du får like mye poeng ved å gjennoppplive, som å drepe. Ofrer gladelig livet for å gjennopplive et par stykker.


Setter også pris på de poengene en får for dette. Veldig skjeldent livet har gått tapt. Men likevell veldig irriterenes når en ofrer livet for andre som ikke gir deg ammo når du har gått tom. Stryki med mange ganger pga det. Så nå, hvis jeg merker at jeg ikke får ammo, blir det heller ingen gjenopplivning. Spiller kun assault og har 5000 revives og snart 240 000 heals. Spiller både for lag og krigs følelsen, som er helt enorm. Driter langt i statistikken og passer heller på at laget er i live ;)

Mener også når en blir gjenopplivet er en ikke død, og da skulle heller ikke fienden fått kill på det? Hadde blitt mer lag spill og samarbeid da, og ikke minst mere reelt..
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer Play:
Citerer sowns:

Den var faen meg rå Play



Thanks :3 GameSprout har lyst å laste den opp på sin kanal også, så det gjenstår å se om det blir god reklame for min kamerats kanal


Utrolig bra montage ja! Skal linke den videre til noen kompise r;)
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer ES:
Citerer Play:
Citerer sowns:

Den var faen meg rå Play



Thanks :3 GameSprout har lyst å laste den opp på sin kanal også, så det gjenstår å se om det blir god reklame for min kamerats kanal


Utrolig bra montage ja! Skal linke den videre til noen kompise r;)


Takk for det, og kommentar på videoen
  • 0
Du spiller vel på PC tipper jeg siden du kan skru av HUD. Hvis du trenger statister har du sikkert flere frivillige her på forumet

BTW: Har gjenfunnet forholdet mitt til røykgranater
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hadde en veldig god Match på Operation Metro i sted. Fryktelig bra teamplay når man havner i et godt lag, og alle gjør sine oppgaver
  • 0
Siterer Duckislate:
BTW: Har gjenfunnet forholdet mitt til røykgranater


Ta med en hagle inne i røyken! Killzone!
Decyfered!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Faunvik:
Ta med en hagle inne i røyken! Killzone!


Rettelse, ta med en Usas 12 med frags.

Hater Usas 12 i BF3. i BC2 var den aldri så OP som i BF3. Liker heller 870MCS (starthagla i hvertfall). Om du kan bruke den rett så er den dødelig, men den er manuell så bommer du er du raskt dau.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
870 var beast i både BC2 og BF3 betaen. Synes den ikke e veldig bra nå, men foretrekker den foran de andre haglene.
  • 0
Siterer gnyg:
Rettelse, ta med en Usas 12 med frags.


Den suger balle.

Siterer gnyg:
Om du kan bruke den rett så er den dødelig, men den er manuell så bommer du er du raskt dau.


Du rekker å få inn minst to skudd, som oftest.
Decyfered!
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Faunvik:
Citerer gnyg:
Rettelse, ta med en Usas 12 med frags.


Den suger balle.


På HC e den over powered så til de grader.
  • 0
Siterer Play:
870 var beast i både BC2 og BF3 betaen. Synes den ikke e veldig bra nå, men foretrekker den foran de andre haglene.

Enig med at 870 er best. Ble dog skuffet over at M1014 trenger 2-3 skudd per kill så den ga jeg opp ganske raskt.
Per aspera ad astra
  • 0
Er det en ting som nesten alltid får meg til å rage så er det usas 12 med frag. Møter man på en av dem på metro har du ikke kjangs. Uten frag er det greit å bruke den da.

For min del elsker jeg M1014 med extended mag

USAS = U Suck At Shooting
  • 0
Greier ikke helt å venne meg til sikting på lang avstand i BF3. Er god på det i Bad Company 2, men her faller kula mye mer. Er vel heller en vanesak, da
  • 0
Noen som har problem med å respawne? Jeg blir ofte sittende fast i lobbyen.. På grensen til irriterende..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Noen som har problem med å respawne? Jeg blir ofte sittende fast i lobbyen.. På grensen til irriterende..


Skjer av og til med meg også, og av og til blir jeg sittende fast på samme sted i spillet også
Pleier å gå over etter hvert da, så du kan jo prøve igjen senere
  • 0
Kommer ikke til å spille BF3 mer før DICE fikser de forbanna feilmeldingene når jeg skal joine server (Game Disconnected (NA)) og de de reduserer loading tiden.
  • 0
Siterer fantomena:
Kommer ikke til å spille BF3 mer før DICE fikser de forbanna feilmeldingene når jeg skal joine server (Game Disconnected (NA)) og de de reduserer loading tiden.


Fryktelig irriterende det der, og det skjer dessverre altfor ofte
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Kembokombo:
USAS = U Suck At Shooting


Spilte en runde conquest motd spawnkillers av typen lvl 45 og høyere med Usas 12 og gjerne frag rounds. Fy satan å irriterende det var.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Kembokombo:
USAS = U Suck At Shooting


True story.
  • 0
Da var SOFLAM i boks. La oss se om den er god

PS: MP7 er en ganske artig liten sak... Den er alt for svak, men artig.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Da var SOFLAM i boks. La oss se om den er god

PS: MP7 er en ganske artig liten sak... Den er alt for svak, men artig.

Blir ganske god når du får extended mag
Per aspera ad astra
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!