Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Jeg er litt usikker på om jeg skal skaffe meg CQC utvidelsen. Jeg er litt fristet med tanke på våpnene... Scar-L var deilig i BC2, og det er sikkert flere som ikke er annonsert enda.

Tror jeg venter til vi får mer info, er fortsatt lenge til
Men jeg kjøper nok armored kill (Spesielt hvis jeg får MG3)

EDIT: Also, best fuckings heli tutorial ever: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=P3Sz
hK-KX4M
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Skal garantert skaffe meg alle utvidelser til BF3.
  • 0
Fikk 33-0 med LAV-25 på Sein Crossing
Per aspera ad astra
  • 0
  • Play
  • Play
"VEHICLE FIXES:
-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters."


YES!
  • 0
Helt enig med deg der play irriterer meg så sykt.
Per aspera ad astra
  • 0
Gleder meg til patchen er ute på PC. Selv om det betyr at jeg må være litt mer forsiktig når jeg flyr mot en tank
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Faen helvete. Liker ikke patchen.

Momenter:
- Famas har nå så latterlig høy recoil at den er ubrukelig med mindre man skyter med et og et skudd.
- Helikopter. Lett å ta av (bra), men man blir skutt ned altfor fort/ eventuelt at sensen er en anelse for høy.
- Du sikter rett på hodet til noen med snikskytter rifle. Du trekker av men ingen dør.
- Har også hendt at jeg flyr i åpen himmel også plutselig sprenger hele skiten. Selvmord står det.

Er sint og frustrert etter en tre kvarters tid på slagmarken.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Har også hendt at jeg flyr i åpen himmel også plutselig sprenger hele skiten. Selvmord står det

Tror nok heller at det bare er noen som flyr inn i deg
Men de kunne godt ha adda one shot kill med bolt action snipers på konsoll sånn som på pc.
Per aspera ad astra
  • 0
  • Play
  • Play
- DICE har lyst å få recon-klassen med i nærkamp i Bf3 slik at alle klasser kan gå sammen.

- Ny patch: Kulen til sniperen oppfører seg tilbakestående når soldaten får suppression på seg.

- Wtf DICE?!
  • 0
Etter den nye patchen har jo anti-air våpnene for engineer fått latterlig lav rekkevidde. Er jo rett og slett ubrukelig nå.
  • 0
Siterer Duckislate:
Etter den nye patchen har jo anti-air våpnene for engineer fått latterlig lav rekkevidde. Er jo rett og slett ubrukelig nå.

Ja de har fått kortere rekkevidde men de ødelegger nå fly og helikoptere med kun rakett.
Per aspera ad astra
  • 0
Stingere har kortere rekkevidde, men de låser mye raskere på fly og helikoptre. Så tanken er at de kan "dominere" ett lite område av slagmarken i stedet for "hele" som før. Vi som ikke har EMC enda får store problemer mot det meste hvis vi flyr for dypt...

Har ikke prøvd den nye patchen så veldig mye enda, men er forsåvidt fornøyd så langt. G3 er ikke helt ubrukelig lenger

*bombombombom*
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer sowns:
Ja de har fått kortere rekkevidde men de ødelegger nå fly og helikoptere med kun rakett.


Ah da så. I så fall er den jo kanskje blitt enda bedre enn før!
  • 0
Ok, er litt skuffet over patchen. Input laggen på ps3 er ikke fiksa, noe jeg faktisk hadde regnet med. I tilegg virker det som suppressors har blitt vanskeligere å bruke. Stemmer dette? Ellers anbefaler jeg alle å prøve ut mp7 med ex mag og laser, gikk 20-1 conquest på metro med den -(skryt)
  • 0
Hater at karakteren din blir låst fast hvis det begynner å lagge. Kjipt når du flyr eller står i åpent terreng selv om det kun lagger et par sekunder. Har fått meg drept en god del nå
Per aspera ad astra
  • 0
Fikk nettopp en score på 101 - 32.

*proud*
  • 0
Gøy å se hvordan denne tråden nærmest døde over natta...
Men! Det er ikke derfor jeg er her. Er det noen her som i det heltatt fortsatt spiller BF3 regelmessig, eller er alle helt lei av det allerede? (Ønsker bare å få en hvis oppfatning av hvordan spillet ligger an i andres øyne)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Spiller det hvis jeg har tid, Spillte detdog kostant helt frem til nå da. Begynner å bli litt kjedelig men med et par utvidelser kommer nok noe av lysten tilbake
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Er det noen her som i det heltatt fortsatt spiller BF3 regelmessig, eller er alle helt lei av det allerede? (Ønsker bare å få en hvis oppfatning av hvordan spillet ligger an i andres øyne)


Spiller nesten daglig!
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer AcH Clawed:
Gøy å se hvordan denne tråden nærmest døde over natta...
Men! Det er ikke derfor jeg er her. Er det noen her som i det heltatt fortsatt spiller BF3 regelmessig, eller er alle helt lei av det allerede? (Ønsker bare å få en hvis oppfatning av hvordan spillet ligger an i andres øyne)


Spiller det fortsatt. Dersom ikke så kommer det av at eg ikke har lyst til å spille noe som helst.
  • 0
Enig med deg PG, spiller nok BF3 så og si daglig jeg også, men det har også blitt en del Diablo III de siste dagene da

Håper det snart kommer en patch som fjerner bugen på M26 Dart. Håpløst at så mange utnytter noe som er en bug!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Håper det snart kommer en patch som fjerner bugen på M26 Dart. Håpløst at så mange utnytter noe som er en bug!


Spiller heldigvis på en server hvor adminene (som er på nærmest 24/7) banner folk bare de ser at M26 Dart eller Mass er tatt i bruk, enten det er med G3A3 buggen eller ikke. Derimot utrolig gøy å utnytte seg av denne bugen på baner som Operation Metro eller tilsvarende små baner når den fungerer som en semi-auto sniper med seks skudd og en helt latterlig enorm spread og treffsikkerhet.

Regner nok med at de fikser det før Close Quarters DLCen, ellers så blir det nærmest umulig å spille på de banene i det heletatt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er jo ikke bare G3A3 bugen funker med da. Har brukt bugen litt, men jeg er like god uten.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!