Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Funker buggen for vanlig M26 Buck? Har ofte lyst til å ha den underslung på An-94 for å kunne bruke den i nærkamp med cobrasikte, men siden jeg bruker HB på riflen...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Det er jo ikke bare G3A3 bugen funker med da.


Slik jeg har forstått det så er G3A3 med Heavy Barrel våpenet som gir lengst range på DARTen. Det å ha den festet på en del andre våpen skal tydeligvis også fungere bra, men G3A3 skal vistnok være det med størst effekt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Fikk tid til å spille litt i dag. Tror ikke M26 kan festes underslung på AN-94

Klarte faktisk å drepe en darter med vanlig M26 Buckshot Han satt i hjørnet til høyre på B, første base Seine Crossing.

Jeg ble faktisk bannet tidligere på en annen server for å bruke hagle. Fikk meldingen: "Killed by admin; No Shotguns on Metro"

Greit nok, hvis du ser bort i fra at det også var på Seine
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Har sittet og spilt Close Quarters en del timer i dag, og må si meg positivt overrasket. Da de først annonserte tilleggspakken så jeg for meg fire innestengte baner uten flankingmuligheter med campere og claymores over alt. Dette er heldigvis ikke tilfellet.

Det virker for øyeblikket som en godt gjennomført, fast-paced versjon av Battlefield 3. Banene er godt balanserte og jeg har enda ikke opplevd at jeg har blitt ordentlig irritert enda. Merker derimot at det fort kan bli kjedelig i lengden og håper på at Armored Kill kan by på litt mer variasjon...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Har sittet og spilt Close Quarters en del timer i dag, og må si meg positivt overrasket. Da de først annonserte tilleggspakken så jeg for meg fire innestengte baner uten flankingmuligheter med campere og claymores over alt. Dette er heldigvis ikke tilfellet.

Det virker for øyeblikket som en godt gjennomført, fast-paced versjon av Battlefield 3. Banene er godt balanserte og jeg har enda ikke opplevd at jeg har blitt ordentlig irritert enda. Merker derimot at det fort kan bli kjedelig i lengden og håper på at Armored Kill kan by på litt mer variasjon...


Er det mye bruk av M320 i brettene da?
  • 0
Siterer Duckislate:
Er det mye bruk av M320 i brettene da?


Har ikke sett stort til dem. Med untak av de få som prøver å gjøre "Set us up the bomb"-assignmenten så er det ikke flere enn det var før tilleggspakken kom. Er også en del andre irritasjonsmomenter i forhold til det at folk vil gjøre de nye assignmentene og achivementene (en del bruk av C4, EODer og Rocket-Launchere) men dette går nok over ettersom folk har låst opp alt. Har merkelig nok ikke merket stort annet enn at de som spiller Recon hovedsakelig bruker Shotguns/PDWer i stedet for snipere.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Thihi. C4 på Seine Crossing er gøy. Har en hemmelig taktikk som funker fett
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
C4 på metro-rush er også veldig gøy
Når du defender på metro og fienden akkurat har sprengt de 2 første "kassene" springer du til den lille inngangen til høyre for togbanen, legger ut litt c4 rundt omkring inni der, springer et par meter lenger inn og legger deg ned med bipoden på LMG'din, da er det bare å spraye og sprenge som en gud
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Noen som vet om en måte jeg kan kjøpe premium på som ikke koster meg 4 fuckings 49? (altså 449nok).

På Battlefield.com står prisen på 49.99$ (ca300nok), som leder meg til origin og prisen 449

Føler meg litt snytt, men det er vel textbook EA...

EDIT: Mener å huske at hver utvidelse koster 120 per stykk, det ganger 4 er 480kr, så jeg sparer vel 20kr og får en tapetkniv med på kjøpet...

(Jeg vet at det er 5 utvidelser, men jeg har LE og dermed B2K)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Så dyrt det var på PC da? Jeg selv betalte ca 350 kroner for 5000 MS-Points, og Premium koster bare 4000 MS Points på XBL.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Premium koster 449 kr på Origin. Får pc-spillerne flere frynsegoder?
Decyfered!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nå er det 2x bonus på bf3. I anledning CQ lanseringen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Dobbel XP er nesten helt latterlig. Fikk akkurat 100K poeng i en 42min lang runde med TDM (Xbox, 12v12)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Faunvik:
Premium koster 449 kr på Origin. Får pc-spillerne flere frynsegoder?


Jeg betalte 330kr for Premium på PC. (Via den litt småskumle siden G2Play, men har aldri hatt problemer med de)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Dæven, jeg ligger på 325'te plass i verden i SPM. Genialt

Det er bare pga 2X XP-weekend, men det er fortsatt litt moro.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Ble selv skutt opp til nummer 185 i SPM på XBL, i tillegg til at jeg er på 177 i Win/Loss. Deilig...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er nesten så jeg ikke tør å spille Battlefield igjen, i frykt for å ødelegge det

Har forresten rykket opp til nummer 279 i løpet av natten.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Det er nesten så jeg ikke tør å spille Battlefield igjen, i frykt for å ødelegge det


Det er bare å være effektiv nok, så skyter den allikevel i været. Nå vet jeg ikke hvilken plass nummer 279 tilsvarer på din plattform, på Xbox så var min SPM på ca 1500 før dobbel XP, og økte gjevnt. Selv på 2101 SPM som min er på nå, så burde det ikke være så altfor vanskelig å dytte den litt oppover ved å spille bra. Stå på, så stangerer det tilslutt og kan nærmest ikke synke.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det tilsvarer 2,386 i SPM.

Den letteste måten å få høy SPM på, er å spille Medic på Close Quarters. Ihvertfall etter det jeg har sett.

Kanskje jeg klarer å holde SPM over 1000, men jeg tviler. Jeg pleier å spille på store baner med få spillere. Dermed er det vanskelig å få mye poeng.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Den letteste måten å få høy SPM på, er å spille Medic på Close Quarters. Ihvertfall etter det jeg har sett.


Conquest på Operation Metro eller TDM på Grand Bazar og Noshahr Canals er også gode poengkilder. Regner av en eller annen grunn med at du spiller på PC, så da burde poengene bare flomme inn dersom du finner noen gode 64-manns servere. Hvor mange spillere kan man egentlig være på CQ-banene på PC?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det som irriterer meg mest med BF3 er hvordan ingen klarer å være engineer å reparere tanks. Med en gang den begynner å brenne så stikker dem av, samme med helikoptere.

Tok ned et angrepshelikopter med stinger. Men, hvordan bruker jeg stingeren effektivt fram til jeg får Javelin?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Det som irriterer meg mest med BF3 er hvordan ingen klarer å være engineer å reparere tanks. Med en gang den begynner å brenne så stikker dem av, samme med helikoptere.


Idioter er godt utbredt. Bli vant til det, bli bedre enn dem, spis dem til frokost.

Siterer gnyg:
Tok ned et angrepshelikopter med stinger. Men, hvordan bruker jeg stingeren effektivt fram til jeg får Javelin?


Lær deg avstandsbegrensningene dens, Sikt, Lås, Skyt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kunne i grunn ikke blitt ferdig med "a song of ice and fire" på et bedre tidspunkt. For premium brukere er det dobbel XP fra 2 - 8 juli. For de uten er det fra 2 - 4 om jeg ikke husker helt feil. En hel uke, det er saker det.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
Skjønner søren meg ikke hvorfor folk skal joine servere med bare 2-3 folk på. De får oss til å kaste bort så mye unødvendig tid...


Also; Bf3 Recons in a nutshell
  • 0
Noen som aner hva den 1393 MB store oppdateringen jeg fikk slengt i fleisen idet jeg skulle spille BF3 er for?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!