Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


  • 192
  • 192
Siterer AcH Clawed:
Synes det er rart at det er mange som ser på det på den måten. Ja, en beta blir som en forsmak på spillet og en måte å roe ned fansen på, men den egentlige hensikten ved en beta er å få fikset feilene som er i spillet. På enkelte spill så blir det aldri helt bra uansett (bare se på Halo: Reach), men noen av de beste Multiplayerspillene jeg har spilt fikk store forbedringer fra Betaene sine og frem til launch (Halo 3 og CoD 4). Andre spill kunne kanskje ha trengt betaer (Alle CoD spill etter CoD 4, Brink, Gears 2...). Det kan nesten aldri komme noe negativt ut av en beta, og det er en flott måte å få tilfredsstilt fansen på, samtidig som at utvikleren selv får fikset de mest åpenbare problemene med spillet. Jeg for min del skulle ønske at alle storspill hadde en Beta.


Jeg er helt enig med deg! Beta er topp, og mange flere burde satse på akkurat denne typen form for forbedringkilde. Det jeg sier for min egen del er noe helt annet. Jeg bare påpeker at jeg ikke vil teste spillet før det faktisk er ferdig, slik at det da blir ekstra spennende og artig. Ja, en beta er ikke en demo, men du får jo en ganske lik utgave av åssen spillet kommer til å se ut, med mindre betaen kommer veldig tidlig i stadiet. Det er jo ikke for lenge til spillet skal komme ut, så de store endringene vil nok ikke ses, mer bugs og slike ting.
Get ready for a better you
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Har spilt utrolig mye BFBC2 i det siste, og nå er jeg lei av alle maps! Nå tenker jeg å spare så både MW3 og BF3 kan ligge trygt i hylla mi allerede i November senere i år!

Jeg håper på heftige kamper, med spawning i fly der man må hoppe ut når man er klar. Håper på en heftig opplevelse der mange ting er mulig. Det trenger ikke å være et realistisk spill, for det er bare kjedelig, men at det ser ut som en ekte slagmark slik at det blir enda morsommere å spille det!
  • 0
Har det kommet noe mer info her i det siste, eller er det helt stille før E3? Merker at jeg begynner å bli sugen på mer...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer AcH Clawed:
Har det kommet noe mer info her i det siste, eller er det helt stille før E3? Merker at jeg begynner å bli sugen på mer...


Ikke noe av betydning. Vil nok bli uutholdelig kjedelige i spilluniverset de siste dagene nå før E3. Grattis som månedens leser forresten!
Get ready for a better you
  • 0
Det kommer med info angående Back to Karkand utvidelsen i dag.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer 192:
Citerer AcH Clawed:Har det kommet noe mer info her i det siste, eller er det helt stille før E3? Merker at jeg begynner å bli sugen på mer...

Ikke noe av betydning. Vil nok bli uutholdelig kjedelige i spilluniverset de siste dagene nå før E3. Grattis som månedens leser forresten!


Er han i bladet? Da blir det isåfall tegning av bart osv.
  • 0
Siterer 192:
Ikke noe av betydning. Vil nok bli uutholdelig kjedelige i spilluniverset de siste dagene nå før E3. Grattis som månedens leser forresten!


Det er vel slik det er vært år... Takk forresten!

Siterer Smæ:
Er han i bladet? Da blir det isåfall tegning av bart osv.


Fuck Yeah! Endelig skal jeg få noen form for skjeggvekst i hvertfall!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer AcH Clawed:
Da blir det isåfall tegning av bart osv.


I don't get it...?
Get ready for a better you
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer 192:
Citerer AcH Clawed a blir det isåfall tegning av bart osv.

I don't get it...?


Tegner du aldri bart på folk du kjenner i aviser, blader eller lignende?
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Smæ:
Tegner du aldri bart på folk du kjenner i aviser, blader eller lignende?


Aha, I see xD
Get ready for a better you
  • 0
Siterer fantomena:
Det kommer med info angående Back to Karkand utvidelsen i dag.


Siden det nå er 3 dager siden du postet dette, så regner jeg med at informasjonen har kommet ut. Noen som har funnet det eller?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Siden det nå er 3 dager siden du postet dette, så regner jeg med at informasjonen har kommet ut. Noen som har funnet det eller?


Her!
  • 0
  • 192
  • 192
Bæh, i want some real news!!!!
Get ready for a better you
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer RockFuzzEleven:
That's some epic shit!


Likte godt innslaget av Black Ops
Get ready for a better you
  • 0
Da var BF3 bestilt!

Og MW3 traileren så ganske shity ut...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer simidude:
Og MW3 traileren så ganske shity ut...


På en skala fra 1 til 10 trigga den meg 2. Maks.
Get ready for a better you
  • 0
Battlefield fanboys!

Oh snap, jeg er en selv...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer 192:
Citerer simidude:
Og MW3 traileren så ganske shity ut...


På en skala fra 1 til 10 trigga den meg 2. Maks.


Jeg sier 3.
Musikken var jo bra....
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer RockFuzzEleven:
Battlefield fanboys!


Ingen fanboy. Den traileren var helt elendig syns jeg. Store eksplosjoner og våpen, woaaaaaav, aldri sett før!!

Grafikken var også tragisk syns jeg. Se dere rundt Act! Grafikken bør bli bedre enn det der!

Det eneste som jeg likte, som gjorde at jeg ga det 2 og ikke 1, var at de har gått bort ifra fattige land til rike i-land i vesten.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Citerer RockFuzzEleven:
Battlefield fanboys!


Ingen fanboy. Den traileren var helt elendig syns jeg. Store eksplosjoner og våpen, woaaaaaav, aldri sett før!!

Grafikken var også tragisk syns jeg. Se dere rundt Act! Grafikken bør bli bedre enn det der!

Det eneste som jeg likte, som gjorde at jeg ga det 2 og ikke 1, var at de har gått bort ifra fattige land til rike i-land i vesten.


Det virket ikke som innholdet i traileren hadde så mye med skikkelig krig å gjøre.
Én super-soldat som dreper 45356 terrorister og redder verden? Jeg vedder en femmer på at handlingen kommer til å bli slik...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Vil se litt gameplay av MW3... ikke bare alle "de i sene satte" tingen som vil skje
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
  • 192
  • 192
2 uker til flerspiller gameplay? - Hope so!!
Get ready for a better you
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Det virket ikke som innholdet i traileren hadde så mye med skikkelig krig å gjøre.
Én super-soldat som dreper 45356 terrorister og redder verden? Jeg vedder en femmer på at handlingen kommer til å bli slik...


Da har du allerede fått femmeren din.

Lagt til 2011-05-25 17:09:
Siterer 192:
2 uker til flerspiller gameplay? - Hope so!!


Kilde?
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer fantomena:
Kilde?


Det var en spekulasjon.
Get ready for a better you
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!