Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Creteck:
Hvordan starter man spillet?


Logg deg innpå battlelog.battlefield.com og finn server der. Eneste måten i alphaen.
  • 0
Virker ikke

Lagt til 2011-07-27 18:56:
Hva heter dere på Battlelog?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gid å update bflog nå!
Let's put another shrimp on the barbie!
  • 0
Fy fae* så heldige dere er. Sinnsykt misunnelig. Gleder meg til åpen beta da ...
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Fy fae* så heldige dere er. Sinnsykt misunnelig. Gleder meg til åpen beta da ...


Samme her
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Først og frem har sikkert både Parkour Gamer og Kennda J ikke signet opp på newslettteren på BF 3 for og få alpha eller har de?. Og vell så er de trolig ikke BF fans nok til og bli valgt ut av Dice til og få alpha.
  • 0
Selv om jeg har newsletter, så blir jo ikke alle plukket ut... Men men, det er heldigvis ikke så lenge til release

Men sitter med BF2 + alle utvidelser, BFBC2, heroes, BF 1942 og BF vietnam.

Så nei, jeg er ikke fan av serien i det hele tatt
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer draxi:
Først og frem har sikkert både Parkour Gamer og Kennda J ikke signet opp på newslettteren på BF 3 for og få alpha eller har de?. Og vell så er de trolig ikke BF fans nok til og bli valgt ut av Dice til og få alpha.


Jeg har signet up for newsletter.

Lagt til 2011-07-27 21:42:
Siterer Kennda J:
Selv om jeg har newsletter, så blir jo ikke alle plukket ut... Men men, det er heldigvis ikke så lenge til release

Men sitter med BF2 + alle utvidelser, BFBC2, heroes, BF 1942 og BF vietnam.

Så nei, jeg er ikke fan av serien i det hele tatt


Har BF2 og alle utvidelesene, BFBC2, BF Heroes, BF Free2Play, BFBC2 Vietnam, og snart forhåpentligvis BF3.
  • 0
Hva heter dere på Battlelog?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Hva heter dere på Battlelog?


Warwigan1
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Lol! Har fått mail om at min hovedbruker på Origin (lostfantomena5) og en annwn jeg ikke husker passorset på har fått alphaen. Så nå har jeg 3 brukere med alpha.

Og ikke spør om å få låne noen, for jeg låner ikke bort dem.
  • 0
Legger dere til
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Kennda J:
Citerer gnyg:Noen som har svar på mitt forrige innlegg i tråden her?

Hvorfor forhåndsbestiller du med telefonen, og hvorfor snakker vi om kontoer og slikt? Kan du ikke bare bestille fra nettet eller gå i butikken å forhåndsbestille der?


Telefonen? Vi snakker altså om bankkontoer.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hvorfor ikke bestille på faktura?
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det har jeg ikke tenkt på faktisk..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer Kennda J:
Citerer gnyg:Noen som har svar på mitt forrige innlegg i tråden her?

Hvorfor forhåndsbestiller du med telefonen, og hvorfor snakker vi om kontoer og slikt? Kan du ikke bare bestille fra nettet eller gå i butikken å forhåndsbestille der?


Telefonen? Vi snakker altså om bankkontoer.


Still, hvorfor bankkonto?
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer Creteck:
WTF?

A generic game error was reported, please try again. ( code: 2 )


Du vet at du skal ta dette i ALPHA forumet, om du forteller særlig mye mer, så er det et brudd på NDA'en, smartass

Siterer Magisk saft:
Jeg vet ikke hvordan det er med posting av alpha videoer.. Men den videoen er så bra
http://www.youtube.com/watch?v=BAeKxkp_dfE
spol til 2:50


Dette er et brudd på NDA'en som sir at du ikke skal vise screenshots/videoer, poste info om spillet utenfor Alphaforumet, men video og screenshots skal ikke postes på internet uansett.



Må si meg jævlig fornøyd så langt, sikler på grafikken å kjører grafikken på Max, 60 FPS

Bfloggen min:

coolandcalm (det er ihvertfall det den sier ingame)
  • 0
Har fått en mail
av Dice i dag. Hint hint
mah boi
  • 0
Siterer coolandcalm:
Citerer Creteck:
WTF?

Happy days hos elkjøp!


Du vet at du skal ta dette i ALPHA forumet, om du forteller særlig mye mer, så er det et brudd på NDA'en, smartass


Ikke snakk så høyt...

For jeg sier ikke mer!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Duck Song:
Har fått en mail
av Dice i dag. Hint hint


kult, hva sto det? for vi har bare fått fra EA, ihvertfall jeg c:
  • 0
Siterer coolandcalm:
Dette er et brudd på NDA'en som sir at du ikke skal vise screenshots/videoer, poste info om spillet utenfor Alphaforumet, men video og screenshots skal ikke postes på internet uansett.

hmm.. dette kan vel ikke gjelde for de som ikke er med i alpha'en eller som ikke har laget videoen?
Når en video først er lekket ut,så er den lekket ut.
Dessuten har store nettsider som IGN og Kotaku lagt ut masse lekka gameplay, fra andre youtube brukere såklart, de har ikke 'laget' videoen selv.
  • 0
Fyfaen, joina random games i hele dag, og i løpet av noen bumpet jeg inni noen hyggelige folk

Creteck
draxi
DarkSidedGamer (HAHAH! DU VANT IKKE SNIPER BATTEL!)

Lagt til 2011-07-28 22:35:
Siterer Magisk saft:
hmm.. dette kan vel ikke gjelde for de som ikke er med i alpha'en eller som ikke har laget videoen?
Når en video først er lekket ut,så er den lekket ut.
Dessuten har store nettsider som IGN og Kotaku lagt ut masse lekka gameplay, fra andre youtube brukere såklart, de har ikke 'laget' videoen selv.


når du ser i videoen at noen blir drept, så er det dekket med svart sånn at de ikke skal bli avslørt, hvorfor videoen tillates på youtube lurer jeg selv på.
  • 0
for dere som har problemer med Nvidia kort (HVIS DERE HAR DET!) så oppdater til Beta driver 280.19, denne fiksa alle problemene mine

btw, no info about alpha given, TROLOLOL

Edit: Sorry at jeg dobbelpostet, jeg tenkte det kunne være lurt å skrive her siden de som har alphaen skriver om problema sine her istedet før alpha forumet xD
  • 0
Jeg fulgte instreksjonene og når jeg skulle logge på med min Ea account så skreiv jeg eposten min osv. Så skreiv jeg en bokstav feil. Så tenkte jeg at jeg kunne skrive den igjen, men nei da. Nå får jeg ikke bli med i alphaen siden jeg skreiv en bokstav feil...
mah boi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!