Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 11-tråden


kjøper ikke klubben man er i nye spillere i Be a Pro?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
kjøper ikke klubben man er i nye spillere i Be a Pro?


Ikke som jeg har lagt merke til.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Noen som spiller Ultimate Team her?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kjøpte meg spillet i går.
  • 0
Siterer fantomena:
Kjøpte meg spillet i går.


Good, men jeg advarer deg, det har sine problemer.
Karriere er ikke stort å skryte av, spillerene dine blir ikke på noen måte bedre, det kommer ikke nye talenter som blir gode osv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Et tips; IKKE SPILL KARRIERE!..

Spill FIFA Ultimate team, eller online.. fun as fudge
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er Ultimate team online? Eller spiller man bare mot computeren?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Du kan velge, du kan spille single kamper på online og offline, samme med turneringer. Anbefaler å begynne offline ihvertfall. Det er en stor sjangs at du havner mot folk med bortimot perfekte lag. (vis du ikke spiller i turneringer med max stjerner...)

Du kan sikkert mer enn meg om fotball og spillere så når du begynner å få noen tusen coins (om du ikke bruker MSP på Promo player pakken elns.. da får du 12(tror jeg) random gull spillere..) så kjøp og selg spillere. Det er sikkert beste måten å skaffe seg coins på. Kjøp en spiller billig som du vet du kan selge for mer..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hm. Kanskje jeg skal prøve det ut!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Hm. Kanskje jeg skal prøve det ut!


You should.. Selvom jeg har blitt grise eid online de siste kampene (0-6 og 0-7) så koser jeg meg..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg spiller litt på spillerkarrieren min igår med virtual proen min, og gjett hva?
Etter andre kamp i sesongen ble spilleren skadet, i 44 dager
Roma- laget klarte seg heldigvis bra uten meg, og nå når det er fire kamper igjen i sesongen leder jeg ligaen!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hjelp med å tjene penger på UT you say? no.. oh well I'll help no matter what..

http://www.fut11info.nl/

Der har dere en database hvor du kan søke på hvor mye folk normalt går for osv. vis du kjøper billigere enn de prisene som står og selger for mer kan du tjene fort penger!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Når jeg har det mest gøy med FIFA er det når jeg spiller Club Online med min virtual pro. Ingenting er som å gå 4-3 seirende ut fra en intenst kamp med god kommunikasjon og samhandling mellom flere personer!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Har startet en liten karriere, jeg skal få Huddersfield Town, som ligger i tredje divisjon i England opp til Premier League!
Jeg leder serien i halvspilt sesong og har kommet til Semi'en i Carling Cup, men desverre er laget jeg møter i semien Manchester United.
Jeg klarte 0-0 hjemme mot dem, men det blir nok hardt borte, for jeg må jo ha mål for å vinne.
Samt at de hadde overtaket mot meg med flere skudd på keeper og i stolpen.
Jeg klarte ikke få noen sjanser med unntak av når jeg kontret.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
jeg må jo ha mål for å vinne.


No shit, Sherlock!

Neida. Men kjenner meg igjen i den situasjonen!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Sakt det før og sier det igjen: ULTIMATE TEAM FTW! Scrapper Premier League laget mitt, som jeg fikk en goooood del coins for også kjøpte jeg spillere fra Liga Portuguesa, sitter nå med et utrolig solid lag, desverre så har jeg fått spilt lite online i det siste og merket at jeg sucker hardt når jeg kom meg på.. Klarer though å vinne relativt lett på World Class og Legendary nå..

Gleder meg ihvertfall til FIFA12 som jeg allerede har forhåndsbestilt hos Gamestop fordi vis du gjør det får du 24 gold packs til Ultimate team teamet ditt (wow for en mongo setning..)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hvordan ser laget ditt ut, NewAge? Jeg spilte mye UT før sommerferien. Beste jeg har er C. Ronaldo 89.
  • 0
(med vilje) har jeg prøvd å holdt meg borte fra "mainstream" spillere som Rooney, Ronaldo og den gjengen..


Men teamet mitt ser til nå sånn ut:

Formation: 4-1-2-1-2
Manager: Arsene Wenger (+++ flerne for å få + på Contracts, alle du har i klubben gjelder..)

ST: Falcao, 85
ST: Liedson, 83
CAM: Aimar, 83
LM: Izmailov, 79
RM: Hulk, 84
CDM: Pedro Mendes, 76 (eller Javi Garcia, 79)
LB: Capdevilla, 80
CB: Luisao, 81
CB: Rolando, 78
RB: Fucile, 77
GK: Heaton, 84

Chemistry: 100

4 og en halv stjerners lag.. Hadde som sagt et Premier League lag som var myye bedre, men passer ikke spillestilen min noe spesielt så orket ikke det mer.. Har hatt mer suksess med dette laget..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Noen her som spiller FM?

I gang med min andre sesong som Schalke. Har tydeligvis gjort en vane av å slippe inn utligningsmål etter 80 minutter. Akkurat som Arsenal!
Har headbuttet PC-skjermen flere ganger i løpet av de siste dagene. Huntelaar er så inkonsistent at jeg griner.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Damn, bra lag det der, NewAge.

Siterer NewAge:
(med vilje) har jeg prøvd å holdt meg borte fra "mainstream" spillere som Rooney, Ronaldo og den gjengen..

Samme her, men jeg bare måtte ha Ronaldo.


Btw, registrer deg på FIFANorge.com, Norges største nettsted for FIFA-entusiaster. Er veldig lite aktivitet nå, men det er på grunn av at flesteparten er på ferie. Blir holdt turneringer der regelmessig, både vanlig og FUT.
  • 0
Siterer R4zor:
Samme her, men jeg bare måtte ha Ronaldo.


Hvordan ser resten av laget ditt ut da? Kjører du et spansk liga lag, eller har du bare ronaldo random i laget?

Skal sjekke ut FIFA norge..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Formasjon: 4-2-2-2
Manager: Vicente Del Bosque

ST: Cavani 84
ST: Lavezzi 85
CAM: Krasic 84
CAM: Pastore 82
CDM: Lass 82
CDM: Cambiasso 84
LB: Capdevila 80
CB: Pepe 84
CB: Gallas 81
RB: Sagna 82
GK: De Gea 84

Chemistry: 97

En blanding av 3 ligaer, som du ser. Har vunnet mange turneringer og hatt lange seiersrekker med dette laget. Hadde én på 39 seire (online) for ikke så lenge siden. Bruker Ronaldo som supersub, men jeg vurderer å selge ham for å få råd til de beste versjonene av Cavani, Lavezzi og Krasic..
  • 0
Siterer R4zor:
En blanding av 3 ligaer, som du ser. Har vunnet mange turneringer og hatt lange seiersrekker med dette laget. Hadde én på 39 seire (online) for ikke så lenge siden. Bruker Ronaldo som supersub, men jeg vurderer å selge ham for å få råd til de beste versjonene av Cavani, Lavezzi og Krasic..


Går utifra at du er relativt god i fifa også da imotsetning til meg..

Spilte det bare casual hos kompiser av og til opptil 1måned siden eller noe sånt, begynner å bli bedre men med tanke på at jeg bare møter folk med superteams og som allerede er gode så sliter jeg noe online.. Offline derimot klarer jeg meg veldig bra da..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg klarrte det! Jeg vant Carling Cup med Huddersfield Town!
Løp rundt i huset av glede etterpå!
Jeg vant 1-0 mot MANU etter heading av Valon Berisha, som jeg hentet fra Viking!
Klarte 2-1 mot Aston Villa i finalen etter total dominanse av ballen med 61-39 i ball innehav.

I FA Cupen gikk det derimot rett vest mot Liverpool i 3 Runde..... 3-0 til dem....
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Begynt ordentlig med UT nå. Har tanker om å bygge opp et nederlandsk lag, og så langt har jeg Afellay, Kuyt, Seedorf og Stekelenburg. Fikk alle meget billig, i tillegg til at alle bortsett fra Kuyt har en kontraktstid på over 20 kamper.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!