Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bioshock: Infinite ~ Offisiell tråd ~


Siterer Zyrocz:
Citerer Elektro Banana:Faen, bestile det hos lefdal.com og det har ikke kommet enda. Nå er det helligdager så nå kom det ihvertfall ikke på en stund.

Kjøp det på Steam og lever inn spillet hos din lokale Lefdal butikk når du får det.


Er på ps3 da. Tror ikke pcen min klarer spillet.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Før jeg kjøpte spillet, så jeg en del anmelderser og alle så ut til å gi spillet full jackpot. Jeg ble litt skeptisk i det hele, men etter jeg ble ferdig med spillet, kan jeg ikke si meg uenig. Tips til alle som ikke har spilt det enda, det er best å vite minst mulig om spillet. Ikke se på noen gameplay eller forklaringer om det ene eller det andre, bare spill! Lover deg en skikkelig god opplevelse.

PS: Hadde gjerne satt pris på om vi fikk laget en tråd hvor vi diskuterer spillet for vi som har spilt spillet ferdig, altså en slags spoiler tråd. Vet ikke om det kunne vært lurt eller ikke..
  • 0
Siterer Provisional:
PS: Hadde gjerne satt pris på om vi fikk laget en tråd hvor vi diskuterer spillet for vi som har spilt spillet ferdig, altså en slags spoiler tråd. Vet ikke om det kunne vært lurt eller ikke..


Du trenger virkelig bare å bruke < spoiler> "sett inn tekst, ikke mellomrom mellom <s og </" < /spoiler>. Tror de fleste som går inn på denne tråden alt har klart spillet i og med at det er et relativt kort historiedrevent spill.
  • 0
Fullførte det for noen timer siden og må si det at jeg satt igjen helt mållløs. Kjeven gapte ned over slutten på (i min mening) denne generasjonens beste FPS-spill. Slutten på spillet, det forskjellige karakterene, atmosfæren, fiendene, ALT var puslet slik det skulle. 10/10, worth your bucks!
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Jeg har ikke hatt noen interesse for Bioshock-serien tidligere, men etter å ha lest om Infinite er jeg blitt overbevist om at jeg må skaffe meg serien og spille den fra start til slutt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg har ikke hatt noen interesse for Bioshock-serien tidligere, men etter å ha lest om Infinite er jeg blitt overbevist om at jeg må skaffe meg serien og spille den fra start til slutt.


Du må sørge for å starte med det originale spillet, da. Det har litt å si for at slutten på Infinite skal ha mest mulig inntrykk.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Skjønner. Regner med å starte fra begynnelsen. Det er slik jeg liker å få historiene. Iallefall i serier med en klar rød tråd.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Utover slutten har ikke Infinite og det originale stort til en rød tråd, men det er uansett best å spille eneren først. Da slipper man også å irritere seg over dårligere gameplay-elementer når man går tilbake og spiller et spill fra 2007, etter å ha fullført et fra 2013.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Slik PC-utstyret mitt er i stand nå må jeg uansett starte på begynnelsen, og det kan ta litt tid før jeg har tid eller vilje til å sette meg ned med serien.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Skjønner. De to første spillene i serien er ikke spesielt krevende å kjøre, da.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Nei. Det vet jeg. Men det er litt kjedelig å spille på et system som ikke er optimalt, selv når spillet er gammelt og ikke krever det.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Naturligvis. Du vil sannsynligvis også fortsette med Infinite ganske snart etter de andre, og det er jo kjipt hvis du ikke har muligheten på grunn av for svak maskin.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Holder på med spillet. Det er fantastisk så langt. Elsker det! Liker ikke at du bare kan bære to våpen da. Blir nok vant til det, forhåpentligvis.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Håper på DLC snart.
  • 0
Smother him before he's born
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer fantomena:
Håper på DLC snart.


Blir spennende å se hva den inneholder.

Troy Baker har gjort en fabelaktig jobb med stemmen bak Booker.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Håper på en tur til Rapture.
  • 0
Det hadde vært tøft. Spesielt for de som ikke har spilt de to forrige spillene. Jeg har heller ikke spilt de to forrige, så en tur til Rapture hadde vært awesome.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
<quote author="albaga"> Jeg har heller ikke spilt de to forrige/quote>

Do it! Koster vel ikke mye. Har du en PC kan du sikkert skaffe dem begge for rundt 20 kr på et Steam salg.
  • 0
Skrudde på 360-ien for første gang på 1.5 år, for å spille første Bioshock. Hadde nesten glemt den ikoniske åpningen og den fantastiske stemningen...men dessverre halter gameplayet etter nokså mye imo. Våpenfølelsen er veldig kjedelig, spesielt nærkamp, er jo som å slå på en vegg. Bruken av våpen og plasmids er i tillegg mindre sømløs enn i Infinite, og en må liksom tydelig skifte mellom de to, istedet for å bruke dem mer samtidig.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fantomena:
<quote author="albaga"> Jeg har heller ikke spilt de to forrige/quote>

Do it! Koster vel ikke mye. Har du en PC kan du sikkert skaffe dem begge for rundt 20 kr på et Steam salg.


Vurdere den Rapture Edition som inneholder begge spillene. Har ikke PC.

Historien blir bare bedre og bedre. Kan bli litt forvirrende noen ganger, men ellers fantastisk.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hvor mye penger hadde folk igjen på slutten?

Jeg hadde rundt 8000 dollar.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Hvor mye penger hadde folk igjen på slutten?

Jeg hadde rundt 8000 dollar.

Sjekket aldri dette! Var for oppslukt i slutten til å tenke på det engang.

Såååå
Spoiler:Columbia er Raptures parallelle univers
  • 0
Spoiler:Grunnen for at spillet har navnet Infinite er vel da pga. at det finnes titusener med parallelle univers.
  • 0
Den der har jeg faktisk ikke tenkt på!

Spoiler:Det jeg liker ekstra godt er det lille easter egget der man hører Songbird dø et spesielt sted i eneren. Nå kan det bare være en tilfeldighet, men jeg tror på den.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!