Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bioshock: Infinite ~ Offisiell tråd ~


Den ja! Fikk litt "wow" i meg når jeg så det.
  • 0
Siterer fantomena:
Denne? http://www.youtube.com/watch?v=VScfvQGTAL8


Herregud. En så liten greie, og folk lager så mye oppstyr om det? De bruker det samme designet på rørene på hustakene i Battlefield 3 som de gjør i Mirror's Edge. Var kanskje hele slutten på Battlefield 3 planlagt når Mirror's Edge ble utviklet? Kanskje spillene henger sammen og at Mirror's Edge foregår i tiden etter Battlefield 3?

Det blir bare latterlig.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Det blir bare latterlig.


Enig i dette. Blir litt søkt å påstå at det er et easter egg, med tanke på at det aldri engang var planen å lage flere Bioshock-spill.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer fantomena enne? http://www.youtube.com/watch?v=VScfvQGTAL8

Herregud. En så liten greie, og folk lager så mye oppstyr om det? De bruker det samme designet på rørene på hustakene i Battlefield 3 som de gjør i Mirror's Edge. Var kanskje hele slutten på Battlefield 3 planlagt når Mirror's Edge ble utviklet? Kanskje spillene henger sammen og at Mirror's Edge foregår i tiden etter Battlefield 3?

Det blir bare latterlig.

Og noen skal alltid dra det utover det som kan sees på som en realitet. Skulle man tenkt slik hele tiden så ville man ikke kommet videre i livet. Jeg liker i alle fall tanken på denne easter eggen. Nå er det jo også slik Ole-Christian nevner, at det aldri var planlagt å lage Infinte. Så ingen vet jo i grunn om det var meningen eller ikke. Er mindre sjans for at det ikke var meningen, men som sagt så liker jeg tanken. Trenger ikke henge meg for det.
  • 0
Siterer Splaat:
Skulle man tenkt slik hele tiden så ville man ikke kommet videre i livet.


Tvert i mot. Kritisk tenkning er en av de største drivkraftene for selvutvikling. Det å konstruere sammenhenger der de ikke finnes, det er det som er realitetsbedrageri. Det vitner mye om religion og overtro. Hadde observasjonen i spillet enda vært rotfestet i noe som hadde vært logisk gyldig, og ikke i synsing, kunne det hatt et snev av overbevisning. Hvis ikke blir det bare som i den urbane legenden om Lincoln-Kennedy-tilfeldighetene, som i stor grad er modifisert virkelighet fra en ende til annen som haugesvis av mennesker beit på pågrunn av manglende kritisk tenkning.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Det er alltid morsomt med slike tilfeldigheter, og jeg synes det er kult å legge den inn i sin tolkning av spilluniverset. Å lage sine egne historier innad i det som utvikleren konkret har sett for seg er noe av sjarmen med å leve seg inn i en historie.

Men jeg ser ikke helt poenget med å skulle på en måte, rettferdiggjøre dette med å finne motiver og beviser hos den opprinnelige skaperen av historien.

Teorien om at det er songbird vi hører i det første Bioshock er i seg selv sannsynlig. Lyden er veldig lik og vi vet songbird dør der. Men å trekke denne teorien utenfor historiens rammer er langt mindre logisk. Er jo uansett bare å spørre utvikleren. Veldig greit på den måten.
This is great banter, it really is.
  • 0
Makan for ett spill. Har nesten aldri hatt en slik følelse av ett spill.
  • 0
Siterer The Heretic:
Det blir bare latterlig.


Nei, hva om det var planlagt?
  • 0
Siterer fantomena:
Nei, hva om det var planlagt?


De hadde ferdigskrevet historien til det neste spillet i en serie før det første var ferdig, og de ikke engang hadde planer om å utvikle flere spill? Yeah, sure.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Noen andre som synes 1999 modusen er meningsløs? Spillet blir bare vanskeligere. Det er alt. Det er gøy, men hadde forventet litt mer.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Spoiler:Lady Comstock(spøkelse) i 1990 Mode er faen så vanskelig!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Noen andre som synes 1999 modusen er meningsløs? Spillet blir bare vanskeligere. Det er alt. Det er gøy, men hadde forventet litt mer.


1999 mode er jo kun for at spillet skal være vanskelig.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer albaga:Noen andre som synes 1999 modusen er meningsløs? Spillet blir bare vanskeligere. Det er alt. Det er gøy, men hadde forventet litt mer.

1999 mode er jo kun for at spillet skal være vanskelig.


Vet. Skulle dog ønske at det var noe mer.

Det er fremdeles veldig gøy da, samt veldig vanskelig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Vet. Skulle dog ønske at det var noe mer.


Den ble jo laget for at den skulle gi fansen en skikkelig utfordring etter at flere hadde klaget over at de tidligere spillene var for enkle. Så er bare derfor.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer albaga:Vet. Skulle dog ønske at det var noe mer.

Den ble jo laget for at den skulle gi fansen en skikkelig utfordring etter at flere hadde klaget over at de tidligere spillene var for enkle. Så er bare derfor.


Åja. Visste ikke det om klagingen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Åja. Visste ikke det om klagingen.


Er i alle fall det jeg har fått med meg om den saken.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer albaga:Åja. Visste ikke det om klagingen.

Er i alle fall det jeg har fått med meg om den saken.


Mhm. Har du spilt noe Bioshock: Infinite i det siste? ;)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Har du spilt noe Bioshock: Infinite i det siste? ;)


Har ikke spilt det siden jeg runna det. Har en backlog som må kuttes ned litt før jeg setter meg ned med en ny gjennomspilling. Så blir nok ikke noe før til sommern
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer albaga:Har du spilt noe Bioshock: Infinite i det siste? ;)

Har ikke spilt det siden jeg runna det. Har en backlog som må kuttes ned litt før jeg setter meg ned med en ny gjennomspilling. Så blir nok ikke noe før til sommern


Ah, vel si i fra når du klarer modusen. Hehe.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Ah, vel si i fra når du klarer modusen. Hehe.


Så da snakkes vi ikke før neste år tusen
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer albaga:Ah, vel si i fra når du klarer modusen. Hehe.

Så da snakkes vi ikke før neste år tusen


Heheh! Neida, må ikke gi deg allerede nå.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Heheh! Neida, må ikke gi deg allerede nå.


Gir ikke opp, bare ser på det som veldig lite sannsynlig at jeg klarer det
  • 0
Nei, altså. Jeg har klart meg så langt uten å bruke Dollar Bill. Nå må jeg derimot bruke den. Pleier vanligvis å ikke gi opp, men fy faen det er umulig å klare 1999 Mode uten å bruke Dollar Bill. Jaja, så lenge jeg klarer modusen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Nevnte det i live-feeden, men de som liker spillet, bør virkelig vurdere å skaffe
"The Art of Bioshock Infinite". En av de beste concept-art bøkene jeg har sett.
Utrolig hvor mye som ikke kom med i spillet, som antakelig hadde gjort det mer likt de første spillene. Masse syke figurer og gadgets.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!