Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


for en tosk, legger ut videoer på youtube av det å vetu!
We are one!
  • 0
Siterer maxyymum:
for en tosk, legger ut videoer på youtube av det å vetu!


det var deffaren/JokerN... han har mye feil i filmen også.. det var ikke MITT hus, det var heller ikke designet til å være deku treet fra zelda.. idiot rett og slett..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Pretty much sums it up.. Adrian/deffaren/ijokern er en giant faggot egentlig

Lagt til 2010-11-08 18:16:
Siterer Arawos:
Er det sant at det ikke var Polen shot (Kjetil Alvestad) som brant huset ditt fattigmann??


Har jeg sagt at det var han?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Gaaaaaaah, har ikke spilt MC på dritlenge. Har vært litt lite motivert til å holde på. Noen gode tips for å komme i gang igjen?
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Jeg tenkte på å lage "Stonehenge" eller en ruin hvor solen går opp ett sted og ned i den andre
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer A Noobcake:
Gaaaaaaah, har ikke spilt MC på dritlenge. Har vært litt lite motivert til å holde på. Noen gode tips for å komme i gang igjen?


Prøv og spill med venner på en selvoppsatt server. Det skal forhåpentligvis gjøre susen
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Har en mistanke om at alle sitter og spiller CoD i stedet for minecraft
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer GozMit:
Prøv og spill med venner på en selvoppsatt server. Det skal forhåpentligvis gjøre susen


Har ingen venner å spille Minecraft med, alle spiller Black Ops eller Modern Warfare 2. Eeeller noe annet som ikke er Minecraft.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Bli med på våres server, spør NewAge om IP
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Jeg spiller black ops og lommer til å spille ac: brotherhood også så jeg kommer nok ikke på mc på en stund :/
Carpe Noctem
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Har en mistanke om at alle sitter og spiller CoD i stedet for minecraft


Hehe, hvordan viste du det?
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Siterer Onyck:
Citerer KamikazeKnut:
Har en mistanke om at alle sitter og spiller CoD i stedet for minecraft


Hehe, hvordan viste du det?


Det er så jævlig ensomt der!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Utdatert server?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer MationMac:
Utdatert server?


Viste ikke de hadde oppdatert det Men det er oppe å går skikkelig imorgen tidlig
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
http://notch.tumblr.com/

Betyr dette at minecarts virker nå?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
http://notch.tumblr.com/



Betyr dette at minecarts virker nå?


mulig men ikke test... tror jeg gjør det sånn at vis de fucker seg så kan jeg sprenge den bort igjen..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg kan lage en obsidian plattform og prøve

(Area 1908 anyone?)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Jeg kan lage en obsidian plattform og prøve



(Area 1908 anyone?)


har prøvd nå..

Carts funker men kan ikke fjernes og nå er tydeligvis båter fucket..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Båter skulle være synlig for andre nå. Hvordan fucket?

Uknuselig, got it

Så vi kan bruke Carts nå?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Skjer med ingen i serveren? Det er masse griefing som er pågåt mens jeg var vekke ser jeg. SkyCity var griefet. Og å toppe det med fjernet OP.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe til? Jeg vil ikke at denne serveren skal bli griefa
Carpe Noctem
  • 0
fra mobilen

Hiver meg ombord på serveren senere i dag. Noen byggeprosjekter på gang jeg kan delta i, eller skal jeg bare starte på noe eget?
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Ingen prosjekter atm, men du får spørre når du kommer inn. Selv fikk jeg ikke connecta i gårkveld
Fem-stjerners medlem
  • 0
Jeg og Grodaien jobber med ett slagskip, det ligger lie utenfor spawn, men jeg vil aller helst at jeg eller Grodaien er på. Dere kan jo rydde opp etter grief, som i FMV er det en tomt som er ødelagt, hvis dere ikke gidder det kan dere bygge hus i underground city

Kommer heller ikke inn
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Lurer på om mitt tredje hus jeg har laget har blitt griefet også... Husker ikke veien til underground city så jeg fikk ikke skjekka i går
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!