Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Kk newage/R2, du burde legge inn noen mods ja, og kunne du tenke deg a prøve texture packs? Tror det er mulig å legge inn så hele serveren kjører på samme pakke.

/Sethome, /warp, /Who(playerlist) hadde vært fine å ha men kommer sikkert på flere etterhvert.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Kk newage/R2, du burde legge inn noen mods ja, og kunne du tenke deg a prøve texture packs? Tror det er mulig å legge inn så hele serveren kjører på samme pakke.



/Sethome, /warp, /Who(playerlist) hadde vært fine å ha men kommer sikkert på flere etterhvert.


vis du kunne linket meg til de forskjellige modsene hadde det vært flott er lei av å lese rundt nå

Og når det kommer til texture packs syntes jeg de er irriterende Liker originalen jeg, eneste jeg har vurdert er HD texture packen.. kan se etterhvert om jeg gjør noe som det..


BTW: har funnet den nye worlden Det er veldig flatt rundt spawn og mye fjell rundt omkring.. i mine øyne perfekt
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kult kan jeg joine i morgen?

Lagt til 2010-11-21 23:29:
Er server IP'en den samme???
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Kult kan jeg joine i morgen?



Lagt til 2010-11-21 23:29:

Er server IP'en den samme???


ipen deres skal være den samme ja og dfet er bare å komme inn..

TIL ALLE: Husk å les reglene
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg vil ha en server med litt av alt. Kanskje litt flatt rundt spawn, slik at vi kan ha en by i nærheten, ha noen store fjell i en retning, sjø i en annen, ørken eller noe sånt i en annen osv.

Joiner nå
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Er det mange som spiller Minecraft her, og er dere ofte på?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
jupp
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Ssssss....
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Fy faen for et rått spill!

Har laga meg tre hus. Det første litt stort inntil et stort fjell. Jeg har fra huset en kanal igjennom ett langt fjell til et annet, litt mindre hus. Der har jeg vollgrav med vann i rundt, og fine trapper ++. Midt i kanalen har jeg noen trapper ned til en ny lang kanal. I enden av denne lange kanalen er det en sjakt opp til det høyeste fjellet hvor jeg har bygd meg ett tårn.

Tårnet kan kun nås via sjakten, siden jeg har fjernet alle mulige veier opp dit, og det er 90* rette fjellvegger (for et slit). Jeg kan gå ut av huset, og gå opp på taket via en sitge, der har jeg ofc gjerder...

Måtte oppsummere. Ganske fun spill, chiller i singleplayer jeg
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Ara.. en jævla ho*se ho*e fitte BRANT NED HUSENE VÅRE!
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Hæ? har noen brent ned huset mitt i eventyrskogen? Håper ikke det... Jeg og Faunvik skulle lage peis til huset mitt, men jeg måtte logge av. Jeg sa at han ikke skulle brenne ned huset... Det lå i en skog med masse trær overalt.

Faunvik. Du brant ikke ned huset mitt gjorde du?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
huset mitt, men jeg måtte logg


Nei, men det er brunnet ned.. Naonaw og en venn kom inn og brant ned arawos og engarde sitt hus og den STOOORE skogen.. long story short. New world again

Vi prøde å fjerne de brennende treene men det var for mange så igår satt jeg i en stund å fant en ny world.. spawn er midt mellom en ørken og et flat gress til fjell area

åpner server nå vis du vil se
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fant en fin øy sør for spawn, den er herved min
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Går det an å selv lage en verden?
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Fant en fin øy sør for spawn, den er herved min


Urettferdig, jeg er på skolen, har ikke mulighet til å game her!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Urettferdig har ikke PC som kan kjøre spillet!
Just kill him with your awesome
  • 0
Beklager, tror øyen var vest for spawn, men jeg har skilt og sånt der, just so you know
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Kk! Kommer på om en stund skal bare "øve matte"
Fem-stjerners medlem
  • 0
Fortsetter og lage offentlige utposter på denne serveren og...
Decyfered!
  • 0
Øøø, funker Minecraft på Mac?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer CrEngarde:
Ara.. en jævla ho*se ho*e fitte BRANT NED HUSENE VÅRE!


WTF!!!?!?!? HVEM HAR GJORT DET!!?!?
Carpe Noctem
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer KamikazeKnut:huset mitt, men jeg måtte logg



Nei, men det er brunnet ned.. Naonaw og en venn kom inn og brant ned arawos og engarde sitt hus og den STOOORE skogen.. long story short. New world again



Vi prøde å fjerne de brennende treene men det var for mange så igår satt jeg i en stund å fant en ny world.. spawn er midt mellom en ørken og et flat gress til fjell area



åpner server nå vis du vil se
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer fantomena:
Går det an å selv lage en verden?


Ikke helt fra scratch, nei.

Gleder meg til multiplayer survival mode er like glætt som singleplayeren. Det å spille med en 2-3 venner på en slik server kommer til å være helt gull.

Hadde forresten satt pris på om dere ville joinet Minecraft gruppa mi!
http://www.gamereactor.no/grupper/1863/
  • 0
Wooo andre til å joine :3

tok å sendte deg ip til min server nå om du vil joine innom en gang

Post gjerne nicket ditt her så vi vet hvem du er Me= ArtooHD


Gleder meg veldig til den er ferdig ja Lage en STOR borg og defende mot creepers og zombier osv. its going to be awesome! ihvertfall vis det kommer en mob som er smart og kan klatre stiger osv
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
mobs som kan knuse blokks. NAO!
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!