Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


hva er whitelist
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer NewAge:
Vis du ikke står på whitelisten kommer du ikke inn / logger inn som guest og kan ikke fjerne eller plasserer blocker
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
btw, er minecraft serveren bare for GR medlemmer? Har en venn som skal kjøpe Alpha og lurte på om han kunne joine den
  • 0
så lenge du kan garantere at han ikke griefer er det greit...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
NewAge, vi trenger flere OP!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
OP kan ikke spawne nå uansett! ihvertfall ikke før jeg finner ut hvordan

and why trenger vi mer OPer? Adventure spill! Go adventure and find ur blocks
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kult at jeg møtte, R2 helt random på Black Ops i dag
Carpe Noctem
  • 0
Yo, jeg er vel på Whitelist? eller har du finni på no kødd nå R2?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Yo, jeg er vel på Whitelist? eller har du finni på no kødd nå R2?


ja du er det...

Lagt til 2010-12-05 01:32:
Siterer Arawos:
Kult at jeg møtte, R2 helt random på Black Ops i dag


'twas very random... Raget som bare faen i den kampen meg og partiet mitt Stresset som bare faen å få B og C men ble nadespammet hver gang
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg la merke til at du ble drept ofte av nades ja. Jeg var heller ikke på mitt beste den matchen, men fikk et greit resultat. Hvilken prestige er du i forresten?

On-topic: Kommer notch til å la OP'ene spawne ting igjen?? For plutselig kommer jeg til å foretrekke å spille alene pga. INVedit i SP...
Carpe Noctem
  • 0
Die artoo, die.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Arawos:
Jeg la merke til at du ble drept ofte av nades ja. Jeg var heller ikke på mitt beste den matchen, men fikk et greit resultat. Hvilken prestige er du i forresten?



On-topic: Kommer notch til å la OP'ene spawne ting igjen?? For plutselig kommer jeg til å foretrekke å spille alene pga. INVedit i SP...


Oper kan sapwne.. er bare nye moden min jeg ikke har funnet helt utav enda

Off-topic: Døde 36 gang fordi vi skulle vinne så endte vi opp med å tape med rundt 10 poeng.. Og er nå i 3 prestige (Spiller mye og levler fort ) Du kappet vel såvidt flagg du også? Vi var 2 som gikk på flagg hele kampen og vi begge raget som bare det fordi vi aldri fikk hjelp
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Lol! jeg drepte NewAge/ArtooHD!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Nå som man må være Whitelist, flame on?

Og jeg synes vi trenger flere OP også, og at spawning skal skrus på.

Med tanke på at alle spawner på samme sted, og at alle leter etter de samme resursene, kan det bli vanskelig å finne f.eks diamant om man ikke går 10 minutter vekk fra spawn, og da kan jo noen allerede ha vært der.

Problemet med de fleste mods er at de er ikke veldig ny vennelige. Har problemer med å joine nye servere fordi det ikke går å gjøre noe.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Enig i det du sier, spawningen har vel Notch skrudd av, men det finnes helt sikkert en mod som tillater spawning.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Er ikke serveren åpen enda? Får spille noe annet da...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer MationMac:
Nå som man må være Whitelist, flame on?



Og jeg synes vi trenger flere OP også, og at spawning skal skrus på.



Med tanke på at alle spawner på samme sted, og at alle leter etter de samme resursene, kan det bli vanskelig å finne f.eks diamant om man ikke går 10 minutter vekk fra spawn, og da kan jo noen allerede ha vært der.



Problemet med de fleste mods er at de er ikke veldig ny vennelige. Har problemer med å joine nye servere fordi det ikke går å gjøre noe.



mumbojumbo!

Jeg kommer ikke til å ha flere OPer i nærmeste fremtid.. Kommer heller ikke til å la alle spawne.. Du sier du trenger diamant.. Til hva? vektøy? Oh wait /Kit Minekit så har du en diamant hakke, spade og øks...

BOOM lawyered!

Lagt til 2010-12-05 11:51:
Siterer KamikazeKnut:
Er ikke serveren åpen enda? Får spille noe annet da...


tror ikke jeg åpner den med den første.. venter på svar ang. moden.. Vil ordne opp i den før jeg gjør noe annet...

Lagt til 2010-12-05 12:20:
______________________________________________________

Jeg vil ABSOLUTT IKKE at alle skal kunne spawne alt..

som jeg sa til BK igår kveld så skal jeg sette opp /Kit på de fleste tingene..

F.eks akkuratt nå kan du skrive /kit Dirt så får du 64 dirt...

dette kommer jeg til å gjøre for de "normale tingene" hiver en liste ut etterhvert..

Men for at det ikke blir spammet er det en 5minutters delay.. så vis du sapwner dirt kan du ikke spawne det igjen på 5 min..


Høres dette bra ut?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Så lenge jeg er OP og kan spawne en haug med stuff inkludert ting som de andre ikke kan så er det helt greit. I like.

Husk at jeg kan kicke og stuff hvis det er folk som oppfører seg dårlig.

ps: OP kan skrive /kill navn. tar 1000(0(?)) liv. Nok til å drepe en med full rustning. Perfekt for å stoppe en griefer umiddelbart.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
MationMac KitList:

Toolkit: Diamond Axe, Diamond Shovel, Diamond Pickaxe, Diamond Hoe.

Battlekit: 64 arrows, Bow, Stone/Steel sword.

Buildkit: 64 fine stone, 64 planks, 64 glass, 64 halfsteps.

Detailkit: 64 fences, 64 ladders, 3 doors, 2 paintings.

Du kunne jo hatt en slags rangeringsmod som unlocker de forskjellige kitsene med høyere rangering...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Siterer KamikazeKnut:
ps: OP kan skrive /kill navn. tar 1000(0(?)) liv. Nok til å drepe en med full rustning. Perfekt for å stoppe en griefer umiddelbart.


Lettere å skrive /ban.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Kit listen:

/Kit Dirt - Gir deg 64 dirt - 5min delay
/Kit Stone - Gir deg 64 finestone - 5min delay
/Kit Cobble - Gir deg 64 Cobblestone - 5min delay
/Kit Sand - Gir deg 64 Sand - 5min delay
/Kit Log - Gir deg 64 Logs - 5min delay
/Kit Plank - Gir deg 64 Planks - 5min delay
/Kit Glass - Gir deg 64 Glass - 5min delay
/Kit Cloth - Gir deg 10 Cloth - 5 min delay
/Kit Halfblock - Gir deg 64 Halfblocks - 5min delay
/Kit Torch - Gir deg 64 Torches - 5min delay
/Kit Woodenstairs - Gir deg 10 Woodenstairs - 10min delay
/Kit Ladder - Gir deg 64 ladders - 5min delay
/Kit Cobblestonestair - Gir deg 10 Cobblestonestairs - 10min delay
/Kit Fence - Gir deg 15 Fence - 10min delay
/Kit Minekit - Gir deg Diamond Axe, Diamond Shovel, Diamond Pickaxe og Diamond hoe - 5min delay

Er det mer ønsker om ting som skal være mulige å spawne si ifra så ser jeg...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
/kit tnt 0 min delay

Ser bra ut dette. Mineraler og sånt er ikke nødvendig ettersom det er lett å gruve. Bare lag en offentlig gruve i MM valley og her og der.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Serveren er oppe nå btw
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Enkelte vil muligens ha kull, men ærlig talt. du finner det overalt nedi bakken. og du kan brenne planker.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Trenger egentlig ikke kull når vi har torch kit, det er jo nesten det eneste man bruker kull til, ihvertfall jeg
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Synes man skal ha
/kit art Gir deg 20 malerier og 10 (5+5) blomster. 3 min delay.

Bare til paintings ikke er bugget lengere, da de bare kan brukes 1 gang, så hvis du får feil bilde sliter du litt. Kan fjernes når buggen er vekke og bytte kiten i flower kit.
Website: http://mationmac.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!