Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Eg skal teste ut sp nuu
Veni, vidi, avicii
  • 0
Man ser faktisk at blokkene faller nå!
Decyfered!
  • 0
Siterer fattigmann:
Hiv egg(ja, right click, som snøball) i gresset så kommer det noen ganger kylling ut!


Kult!
Må prøves!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Singleplayer er meh

Lagt til 2010-12-20 21:30:
Btw, hvordan kommer jeg til The Nether?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Du lager portal av obsidian, tror den er 4 blokker bortover, og 5 oppover slik at selve hullet er 2 x 3 blokker. bruk lighter for å aktivere. (hvis du spiller med mobs bør du ha med ekstra lighter)

EDIT: 25% avslag under beta!

beta i sp er laggy as hell/nether
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Ta med nok obsidian til en ny portal, eller husk veien tilbake...
Decyfered!
  • 0
Jeg har laget en vei til en ny portal i the nether, slik at jeg havnet langt fra spawn Der bygger jeg huset mitt

(jeg skal prøve å ta noen blider;))
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Prøvde å lage server, feilet.
Decyfered!
  • 0
Noen lyst i gi meg en gift code? hæ hæ hæ?? det er jul likzom!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer motherfucker:
........ minecraft er nørdete ferdig med saken . Cod eier det tilhælvette



gtfo troll
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Det burde du nok spurt om før prisen gikk opp...
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer motherfucker:
........ minecraft er nørdete ferdig med saken . Cod eier det tilhælvette


Slapp av gutter, her er bare enda en fjortenåring som tror at CoD er det beste spillet i verden. La oss la han leve i den illusjonen..

Jeg regner med du synes Modern Warfare 2 er det beste spillet i serien? Og at gamertagen din er noe som xxIIquiiickscopezzzxzxzxxxiixxomgomgl33thaxxorxxxiiixxx360spin
zzzzxxx ?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Citerer motherfucker:
........ minecraft er nørdete ferdig med saken . Cod eier det tilhælvette


Slapp av gutter, her er bare enda en fjortenåring som tror at CoD er det beste spillet i verden. La oss la han leve i den illusjonen..

Jeg regner med du synes Modern Warfare 2 er det beste spillet i serien? Og at gamertagen din er noe som xxIIquiiickscopezzzxzxzxxxiixxomgomgl33thaxxorxxxiiixxx360spin
zzzzxxx ?

haha so true!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Da var Minecraft betalt og lastet ned<3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer fantomena:
Gratulerer! Wanna play?


Insufficient IP much?
Decyfered!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Da var Minecraft betalt og lastet ned<3


Gratulerer! Wanna play?
  • 0
Tror ikke det. De er isåfall få
Fem-stjerners medlem
  • 0
ER det i det hele tatt noen servere som faktisk er oppe å går nå?
  • 0
Sikkert ikke.. de fleste kjører samme Mods som meg, og ingen vil fucke det opp med å sette på uoffisielle versjoner som kan ødelegge ting i worlden...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Shazam!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Skulle ønske at det var slik at man trengte bare å laste ned en drit og så BAM! hadde man en minecraft server
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer Polen Shot v3:
Skulle ønske at det var slik at man trengte bare å laste ned en drit og så BAM! hadde man en minecraft server


det er jo det... men bare for deg selv tror jeg.. skal den være public må du forwarde porter osv.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Faen, det suger
Veni, vidi, avicii
  • 0
går det ikke an å spill online på det?
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
går det ikke an å spill online på det?


jo men ikke med modder... og til en public server for flerne folk så er mods en must så å si...

Lagt til 2010-12-23 01:27:
/ikke med hey0 modden som er den største og de fleste servere kjører på...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!