Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


PONRON!NN!!N!N!N!N

Lagt til 2011-01-01 19:02:
narinia LOL!!!!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Burde jeg kjøpe det?
  • 0
Siterer toreofnorway:
Burde jeg kjøpe det?


Vil du ABSOLUTT spille online, ja. Vis du klarer deg med SP, nei...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Kun mitt KJØPTE minecraft som får svart skjerm hele tiden?
  • 0
Yarp.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
bildet mitt ga meg svineinfluensa :'/
  • 0
Vill spille online
  • 0
Siterer toreofnorway:
Vill spille online


da ville jeg kjøpt det / funnet ut når spillet er ferdig (antar det blir en good stund til men tanke på hvor fucket beta er...)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Vil det vere lurere og kjøpe det når det er ferdig eller nå har veldig lyst til og spille på GR serveren
  • 0
Kommet noen oppdateringer i det siste?
  • 0
Siterer toreofnorway:
Vil det vere lurere og kjøpe det når det er ferdig eller nå har veldig lyst til og spille på GR serveren


Det er billigere nu.
Decyfered!
  • 0
Nei dyrere..
  • 0
Minecraft er verdt pengene, sp og smp.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer toreofnorway:
Nei dyrere..



det er 25% billigere nå... Ingen vet hvor mye oppdateringene koster eller hvor mange kommer...

Vanlige bug fixes osv. må du ikke betale for, det er bare ting som legger nye ting i SP tror jeg...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
toreofnorway: Kan du ikke bare kjøpe spillet? Du har jo sitti og hatt lyst på det i mange uker nå, og spurt om det er verdt pengene. Dude det er 150spenn, just buy it already!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
toreofnorway: Kan du ikke bare kjøpe spillet? Du har jo sitti og hatt lyst på det i mange uker nå, og spurt om det er verdt pengene. Dude det er 150spenn, just buy it already!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ok, skal tenke på det..
  • 0
Kjøpte det på impuls, angrer ikke.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer fattigmann:
toreofnorway: Kan du ikke bare kjøpe spillet? Du har jo sitti og hatt lyst på det i mange uker nå, og spurt om det er verdt pengene. Dude det er 150spenn, just buy it already!


Siterer MationMac:
... angrer ikke.
Decyfered!
  • 0
Hvofor kan jeg ikke bare kjøpe det? *slår meg selv i hodet*
  • 0
Siterer fattigmann:
Har jeg sagt at det var han?


ja
Veni, vidi, avicii
  • 0
Minecraft er kjøpt og lastet ned <3
  • 0
Hvem har revet broen som jeg bygde fra mitt og DoGRogs tårn i landsbyen til det andre tårnet?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Hvem har revet broen som jeg bygde fra mitt og DoGRogs tårn i landsbyen til det andre tårnet?



feil tråd... og kanskje eieren av det andre tårnet ikke ville ha den`?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!