Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Survival mode!
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Skal spørre om jeg får spillet etterpå
  • 0
Noen som gidder å sjekke om de kommer seg innpå nå?

192.168.0.193
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
"192.168.0.193" er en ip som blir gidd på lokalt nettverk, altså så lenge vi ikke er på samme nettverk, så kan vi ikke finne den.

Vi trenger derimot ekstern-ip'en din, som du kan se f.eks på: http://www.whatismyip.com/ + porten som serveren bruker. Denne finner du mest trolig i server-consolen du har ^_^
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Endret av moderator fordi: Brukers ønske.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Funka flesk den ja! Kan ikke spille akkurat nå, pga. lekser og all that jazz : \
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Jeg får denne feilmeldingen når jeg prøver spillet på skolepcen:



Bad video card drivers!
-----------------------

Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode.
This can usually be fixed by updating the video card drivers.



--- BEGIN ERROR REPORT 7fe0271 --------
Generated 03.10.10 23:09

Minecraft: Minecraft Alpha v1.1.2_01
OS: Windows 7 (x86) version 6.1
Java: 1.6.0_18, Sun Microsystems Inc.
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc.
LWJGL: 2.4.2
[failed to get system properties (java.lang.NullPointerException)]

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeer
Info.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.ja
va:185)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:311)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:856)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:784)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:765)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:196)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:554)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT 7799502 ----------

Hva skal jeg gjøre?
Just kill him with your awesome
  • 0
finne ut hvilken skjermkort de har og oppdatere driverene, i guess
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hvordan gjør jeg det på en skolepc hvor man må ha et passord for å innstalere noe som helst.
Just kill him with your awesome
  • 0
aner ikke...

Men GR serveren er nede for natten nå... Jeg har desverre ikke mulighet å ha den oppegående 24/7 (om noen kan kontakt meg) så den vil være oppe når pcen min er på
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Da var minecraft skaffet =) (takk NewAge) xD

So boomz, less play tday!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Har nå restartet serveren... Ny world osv ettersom det ble veldig trangt med bygninger igår...

La også til regler så please les dem og følg dem:

http://www.gamereactor.no/blog/newage/25551/
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Skal skaffe meg minecraft snart. Gleder meg villt
Carpe Noctem
  • 0
Hurry, tror BETA-en slippes straks!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Fillern På tide å kjøpe spillet da...
  • 0
Siterer F0xHunter:
Fillern På tide å kjøpe spillet da...


Utrolig kjipt om jeg får spillet idet betaen blir sluppet slik at jeg må betale dobbelt så mye
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer F0xHunter:Fillern På tide å kjøpe spillet da...



Utrolig kjipt om jeg får spillet idet betaen blir sluppet slik at jeg må betale dobbelt så mye


betaen er ikke blitt sluppet enda... og blir sikkert ikke sluppet før rundt halloween siden Notch har en stooor oppdatering da... Så du har nokk tid... Og det nytter ikke å syns synd på deg selv du har sikekrt hatt goood tid :3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Arawos:Citerer F0xHunter:Fillern På tide å kjøpe spillet da...



Utrolig kjipt om jeg får spillet idet betaen blir sluppet slik at jeg må betale dobbelt så mye

betaen er ikke blitt sluppet enda... og blir sikkert ikke sluppet før rundt halloween siden Notch har en stooor oppdatering da... Så du har nokk tid... Og det nytter ikke å syns synd på deg selv du har sikekrt hatt goood tid :3


Har ikke det nei. Fikk vite om spillet for bare noen få dager siden og har ingen paypal account så jeg har litt problemer nå...
Carpe Noctem
  • 0
Jeg må spørre mamma om å få kjøpe det idag Ser så rått ut å spille på Alpha-servere online, og BETA'en blir vel bare bedre!

Har noen prøvd å laste ned texture packs?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Jeg må spørre mamma om å få kjøpe det idag Ser så rått ut å spille på Alpha-servere online, og BETA'en blir vel bare bedre!



Har noen prøvd å laste ned texture packs?


gidder ikke texture packs... liker originalen jeg :3

dere får joine min server mye gøy inne der finner den i bloggen min
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kan man gå tom for diamonds og ores genrelt? Hvor lang tid vil det ta evt.?
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Kan man gå tom for diamonds og ores genrelt? Hvor lang tid vil det ta evt.?


Man kan aldri gå tom.
  • 0
Verdenen vil jo bare utvide seg til den er 8 ganger Tellus. Men før du når det punktet vil det nok kræsje!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Arawos:Kan man gå tom for diamonds og ores genrelt? Hvor lang tid vil det ta evt.?

Man kan aldri gå tom.


How? Det er jo en grense på banens størelse eller kommer det nye diamonds etter noen dager?
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!