Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


hva heter ip til den serveren dere spiller på?
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer Babalu:
Denne "fan made" traileren må jeg si er veldig godt gjennomført.
Hadde fungert godt som den "virkelige" traileren for spillet.

http://www.youtube.com/watch?v=FaMTedT6P0I

Definiton of epic!
We pray for our sorrows to end and hope


Epic trailer, spesielt med Inception musikk!
  • 0
Siterer falck2002:
hva heter ip til den serveren dere spiller på?


Sjekk ut newages blogg
Just kill him with your awesome
  • 0
<Fjernet fordi jeg er kul>
Carpe Noctem
  • 0
Stupid shit is still down! Jeg som akkuratt fikk bygget ferdig labyrinten igår.. Nå trengs bare folk for å prøve den
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg kommer ikke inn nå heller, det virket en liten stund i dag på skolen. og jeg som skulle lage skins/laste ned det du trenger. (jeg har bare funnet hva jeg skal trykke på)

Heldigvis har jeg lastet det(spillet) ned
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
virker som nettsia er opp nå, men jeg kommer fortsatt ikke på online i spillet
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Dette spillet er skikkelig turn on!
Decyfered!
  • 0
HER er link til hvordan min SP Survival map ser ut for øyeblikket Syns d er ganske nice selv Har også et sinnsykt svært grottesystem (PS har en god del hus bak slottet også )

MINECRAFT <3
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Ser bra ut
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer Onyck:
HER er link til hvordan min SP Survival map ser ut for øyeblikket Syns d er ganske nice selv Har også et sinnsykt svært grottesystem (PS har en god del hus bak slottet også )

MINECRAFT <3


TØFT!
Just kill him with your awesome
  • 0
Har bygd meg et rimelig digert hus inne i et fjell rett ved spawn, gravd meg ut på toppen, bygd et utkikkstårn i tre etasjer, bygd et hus som snart er i fire etasjer på et fjell rett ved og bygd en bro mellom fjellene og gravd meg gruve på rundt 60 blokkers dyp. Rimelig veletablert, prøver å finne noe diamant nå. Er diamant UNDER lavaen? Finner ikke noe på samme nivå som den eller rett over.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Siterer A Noobcake:
Har bygd meg et rimelig digert hus inne i et fjell rett ved spawn, gravd meg ut på toppen, bygd et utkikkstårn i tre etasjer, bygd et hus som snart er i fire etasjer på et fjell rett ved og bygd en bro mellom fjellene og gravd meg gruve på rundt 60 blokkers dyp. Rimelig veletablert, prøver å finne noe diamant nå. Er diamant UNDER lavaen? Finner ikke noe på samme nivå som den eller rett over.


diamant finner du somregel i huler oglignende under bakken sammen med lava..

i min erfaring har jeg funnet mye rundt gullores
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Protip: Diamond finner man ofte 4 sammen.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Ok.. nå har jeg slettet GR minecraft bloggen min.. vil gjerne be alle som har skrevet ip noen plass om å ta den ned..

Idag har det vært mye griefing på servereb.. Ting har blitt sprengt i tiden hvor jeg var afk og muligens etter jeg kom tilbake..

Til de som VAR OP: har dere spawnet noe TNT?

eneste mulighet for folk å få tnt er at op har spawnet eller at de har funnet i chester.. jeg brenner all min tnt etter bruk i lava disposalen så muligheter for at det var min tnt er smal..

Men det har vært mye ødeleggelse.. Jeg har allerede bannet 2 personer og jeg vet ikke om det var de engang.. disse to var de to siste som var innom serveren og er ingen av "the regulars"...

Sjangsen for at jeg banner flerne er stor eller at jeg bare gjør hele serveren offline.. Jeg gidder ikke rydde opp om og om igjen etter griefere og nå er jeg drittforbannet... !
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
diamant finner du somregel i huler oglignende under bakken sammen med lava..

i min erfaring har jeg funnet mye rundt gullores


Får vel fortsette å lete, da.

*sukk*
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Ehm, mange som har kjøpt spillet via nettsiden?

Tenker og gjøre det sjæl!
Decyfered!
  • 0
Jeg har gjort det, og det er sikkert mange fler som har gjort det. Hvis ikke burde de gjøre det.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Siterer Faunvik:
Ehm, mange som har kjøpt spillet via nettsiden?

Tenker og gjøre det sjæl!


Kjøp det! Hvis du finner det et annet sted en nettsiden blir jeg forvirret. Så vidt jeg vet er det bare der. (og vis du kjøper mens det er alpha koster det bare 80 kr)

Ganske dritt med grifere. Men de var noen merkelige skruer. De fjernet feks bare én blokk fra heliplattformen min.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Trehytter sparker rompe!
Decyfered!
  • 0
er gr serveren fortsatt oppe å går? Gaah, dumt spørsmål, skjekker det ut, men orker ikke å ikke kommentere så denne unytige kommentaren kan kanskje bli nyttig i fremtiden...
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Faunvik:
Ehm, mange som har kjøpt spillet via nettsiden?

Tenker og gjøre det sjæl!


Kan vel bare spille online ved å lovlig kjøpe det
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!