Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Nintendo 64 - blury grafikk


Putta nettopp opp min gamle Nintendo 64 og kommer over en ting jeg alltid har tenkt på å spørre om. Siden jeg spiller på en LCD skjerm tv (nyere tv'er om du vil) blir grafikken veldig blury. Vis du spiller på en gammel boks TV er grafikken helt fin, men ikke moderne TV. Hvorfor dette? Og hvis mulig, hvordan kan jeg fikse det? Er litt irriterende.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Har selv en egen liten tv til min N64, så har ikke det samme problemet Det at kvaliteten blir dårligere på en stor ny tv sier seg selv, men er det verre enn det skulle ha vært, tror du?

Det er sikkert noen her som kan hjelpe deg uansett..
''eh'' - Link
  • 0
Det er pga. 2 ting. For det første kjører N64 i lavere oppløsning enn nye TVer, men aller mest er det fordi du antagelig kjører maskinen igjenom et dårlig analogt singal. Hvis du vil ha et klarere bilde kan du se om det finnes en component kabel(rød, blå, grønn) til N64. Da vil du i det minste få litt bedre bildekvalitet.

Det du opplever er noe som gjelder for alle gamle konsoller som er bygget før "HD revolusjonen". Så hvis du har tenkt til å bli retrogamer kan det være lurt å få seg en bilderørTV.
This is great banter, it really is.
  • 0
Den er grei. Takk for svar
"Don't cross the crooked step"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!