Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon ~ Offisiell tråd ~


Siterer Kakashi sensei:
Skal heller si ifra når jeg har et skikkelig team.
Den er grei.

Siterer ElGamer:
Kan godt teste ut en kamp jeg med det jeg har på ORAS. Om du ikke bryr deg så veldig over at det ikke er 100% competitvt.


Smooth. Når har du tid?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Smooth. Når har du tid?


Egentlig når som helst. Men passer best etter 22.00, om det går.
  • 0
Siterer ElGamer:
Men passer best etter 22.00, om det går.


Passer bra for meg det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Passer bra for meg det.


Da blir det kamp da!
  • 0
Siterer ElGamer:
Da blir det kamp da!


Kung. Er online nå, bare å komme på når du er klar.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Kung. Er online nå, bare å komme på når du er klar.


Logger inn nå, så er klar straks.

Lagt til 2015-02-01 22:33:
Merkelig. Den lar meg ikke spille mot deg
  • 0
Siterer ElGamer:
Merkelig. Den lar meg ikke spille mot deg


Tror det er noen problemer med nettet her. Om du gidder å vente litt, så skal jeg få fikset det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Tror det er noen problemer med nettet her. Om du gidder å vente litt, så skal jeg få fikset det.


Kan vente jeg. Har tross alt veldig, veldig god tid.
  • 0
Takker for kampen. Følte jeg var litt uheldig med alle de critical hitsa du fikk, men men, det er sånn spillet er.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Takker for kampen. Følte jeg var litt uheldig med alle de critical hitsa du fikk, men men, det er sånn spillet er.


Jo takk for kampen. Skjønner deg godt på den, herregud til crits jeg traff der, noen mer viktige enn andre. Men fortsatt den mest spennende matchen vi har hatt vil jeg si. Muligens fordi jeg først nå nylig har klart å skjønne hele opplegget med competitve pokes.
  • 0
Begynt å breede mitt UU team nå. Hadde tenkt å begynne før, men brukte så utrolig lang tid på å farme Destiny Knot, så er litt forsinket. Men håper å ha teamet klart i nær fremtid.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har selv nå begynt å få i stand et UU team, som jeg ikke har noen anelse om kommer til å fungere sammen, siden det er første gang jeg prøver meg på tier teams. Så om noen er klar for en kamp i veldig nær fremtid, så hadde det vært hyggelig.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så om noen er klar for en kamp i veldig nær fremtid, så hadde det vært hyggelig.


Jeg er alltid med jeg. Har ikke sett noe særlig på nytt team da, så du vet hva du møter om vi tar en kamp.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Jeg er alltid med jeg. Har ikke sett noe særlig på nytt team da, så du vet hva du møter om vi tar en kamp.


Fint for deg at jeg ikke er veldig flink til å huske sånne ting. Sett bort fra visse pokemons da. Så dette kan bli en ekstremt spennende kamp
  • 0
Og der var laget komplett. Så er klar til kamp allerede i kveld etter klokken 21.00 om noen er med.
  • 0
The Cookiemonster har visst en rolle i serien, og han går under navnet Max, der han under sitt første møte med Ash, presset opp i trynet hans en 4-5 ganger at han TAPTE i Johto League Silver Conference fordi Charizard ikke orket mer mot Blaziken, og fordi han ikke kjempet taktisk nok, hvor Ash så poengterte at det er noe annet å se det på TV.

Er noen plotpoeng jeg skulle ha fylt inn i sesong 3 og 4, men siden jeg rett og slett ikke orker dem, så gikk jeg rett på Advanced-sesongen i stedet, og får se hvor lenge jeg holder ut. Å se hvor hysterisk hjelpeløs May er hver gang hun prøver å sende ut Torchic i kamp er nesten verdt det i seg selv.
  • 0
Siterer SirThomas:
The Cookiemonster har visst en rolle i serien, og han går under navnet Max, der han under sitt første møte med Ash, presset opp i trynet hans en 4-5 ganger at han TAPTE i Johto League Silver Conference fordi Charizard ikke orket mer mot Blaziken, og fordi han ikke kjempet taktisk nok, hvor Ash så poengterte at det er noe annet å se det på TV.


HAHAHAHAHAHAH.
Siterer SirThomas:
Er noen plotpoeng jeg skulle ha fylt inn i sesong 3 og 4, men siden jeg rett og slett ikke orker dem, så gikk jeg rett på Advanced-sesongen i stedet, og får se hvor lenge jeg holder ut. Å se hvor hysterisk hjelpeløs May er hver gang hun prøver å sende ut Torchic i kamp er nesten verdt det i seg selv.


Kult at du har begynt å se anime, Thomas. Pokémon kan være ganske gøy av og til!
  • 0
Jeg har alltid hatt en stor kjærlighet for Pokemon, haha, aldri helt hatt et klart svar på hvorfor, jeg har bare likt det, spilt alle spillene, men det ble utrolig mye mer morsomt når jeg satt meg litt inn i IV Og EV verdier og begynte å spille competitive
  • 0
Siterer stikox93:
Jeg har alltid hatt en stor kjærlighet for Pokemon, haha, aldri helt hatt et klart svar på hvorfor, jeg har bare likt det, spilt alle spillene, men det ble utrolig mye mer morsomt når jeg satt meg litt inn i IV Og EV verdier og begynte å spille competitive


Jeg også er ganske stor fan av Pokémon. Er en serie jeg har vokst opp med. Spiller ikke competetive selv, men jeg synes det ser ganske artig ut.
  • 0
Siterer stikox93:
Jeg har alltid hatt en stor kjærlighet for Pokemon, haha, aldri helt hatt et klart svar på hvorfor, jeg har bare likt det, spilt alle spillene, men det ble utrolig mye mer morsomt når jeg satt meg litt inn i IV Og EV verdier og begynte å spille competitive


Da sitter vi i samme båt akkurat der. Alltid likt Pokemon siden jeg først begynte å se og spill det. Men først nå de siste 2 åra jeg har fått satt meg inn i IV og EV selv. Så begynt litt på competitive og det er jo sabla morsomt.
  • 0
Siterer stikox93:
Jeg har alltid hatt en stor kjærlighet for Pokemon, haha, aldri helt hatt et klart svar på hvorfor, jeg har bare likt det,


Med tanke på den feberen som rullet ved årtusenskiftet og at det fremdeles er nokså aktuelt i dag, så er det ikke så vanskelig å forstå

Siterer SirThomas:
Er noen plotpoeng jeg skulle ha fylt inn i sesong 3 og 4, men siden jeg rett og slett ikke orker dem, så gikk jeg rett på Advanced-sesongen i stedet, og får se hvor lenge jeg holder ut.


Hva i all verden trigget denne idéen?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
The Cookiemonster har visst en rolle i serien, og han går under navnet Max, der han under sitt første møte med Ash, presset opp i trynet hans en 4-5 ganger at han TAPTE i Johto League Silver Conference fordi Charizard ikke orket mer mot Blaziken, og fordi han ikke kjempet taktisk nok, hvor Ash så poengterte at det er noe annet å se det på TV.


Nå er det jo sånn at min trackrecord i Pokémon er top, top class, så jeg vet jo hva jeg prater om. Max er bare en amatør uten Pokémon.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Så spent på både Hoopa og Volcanion. Hoopa bør vel komme til vesten rundt høsttider, og Volcanion til neste år. Fire/Water er en fascinerende typing
  • 0
Siterer stikox93:
Så spent på både Hoopa og Volcanion. Hoopa bør vel komme til vesten rundt høsttider, og Volcanion til neste år. Fire/Water er en fascinerende typing


Du er ikke alene, spennende Pokemons begge to.
  • 0
Siterer ElGamer:
Alltid likt Pokemon siden jeg først begynte å se og spill det. Men først nå de siste 2 åra jeg har fått satt meg inn i IV og EV selv. Så begynt litt på competitive og det er jo sabla morsomt.


Samme her. Åpnet opp en helt ny dimensjon av spillene for meg.

Siterer stikox93:
Så spent på både Hoopa og Volcanion


Blir artig å se hvordan Hoopa påvirker singles-metaen (Smogon), Hoopa Unbound har jo helt latterlige stats.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!